Смертоносні колії і вагони. Люди не знають елементарних правил безпеки

Смертоносні колії і вагони. Люди не знають елементарних правил безпеки
На залізничних вокзалах не дарма постійно повторюють : "Не стійте та краю платформи"
  • Загрози на залізниці скрізь. Можна невдало ступити на платформу. Можна ненароком потрапити під вагон, що котиться з гірки. Можна не там взяти рукою і згоріти від напруги в 27,5 тисяч Волт...
  • Спеціалісти залізничного вокзалу просять батьків більше повчати дітей та пояснюють, які небезпеки несе для дорослого неуважність на станціях і перегонах.

Люди потрапляють під поїзди, випадають з вагонів, потрапляють у зону враження струмом. Усього з початку року, як розповіла інженер з охорони праці вокзалу станції Вінниця Олена Могильна, на станціях, перегонах, територіях підрозділів Укрзалізниці отримали травми різного ступеня важкості 244 людини.

Цей показник більший, ніж минулого року. Торік постраждалих на залізниці нарахували дві сотні. Смертельних травм зараз зазнали 138 людей, а минулого року – 131 людина.

– Серед травмованих електрострумом – 9 осіб проти 14-ти в минулому році. З них одна людина зі смертельним наслідком проти 3-х у минулому році, – розказує про статистичні показники Олена Могильна.

Відео дня

Питаємо її, скільки дітей постраждали на коліях чи від мереж електропередач Укрзалізниці? Інженер каже, що травмувалися цього року 11 дітей, усі – до 16-річного віку. А троє дітей загинули.

Але залізничники не просто фіксують голі цифри. Вони аналізують причини усіх випадків, у яких постраждали на залізниці сторонні люди (тобто не їхні працівники). І Олена Могильна каже, що більшість фактів сталися внаслідок порушення потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті.

Ось ці порушення спричинили травмування та загибелі на залізниці цього року:

  • перехід залізничних колій у невстановлених місцях;
  • ходіння по залізничних коліях;
  • посадка та висадка під час руху поїзда;
  • перебування в стані алкогольного сп’яніння на території об’єктів залізничного транспорту.

– Подорожуючи залізничним транспортом, ми прагнемо швидкості та комфорту і забуваємо іноді дотримуватись простих правил безпеки, що збережуть нам час, здоров’я, життя, – каже інженер з охорони праці вокзалу станції Вінниця.

Вона дає свої поради. Такі, здається, усім відомі, проте залізничники знають: якщо б усі цих правил дотримувалися, колії і вагони не були б смертоносними.

Правила безпеки
на території залізниці

  • не стійте на краю платформи, не підходьте ближче ніж на 0,5 метра до краю платформи після оголошення про прибуття поїзда до його повної зупинки;
  • не залишайте дітей без нагляду, під час посадки у вагон і висадки із вагона дітей слід тримати за руку або на руках;
  • не стрибайте з платформи на залізничні колії;
  • не біжить по платформі поруч із вагоном поїзда, що прибуває або відходить;
  • не переходьте і не перебігайте через залізничні колії перед поїздом (або локомотивом, вагоном, дрезиною тощо), що наближається, якщо до нього залишилося менше ніж 400 метрів;
  • не пролізайте під вагонами і не перелізайте через автозчепи для переходу через колію;
  • не піднімайтеся на дахи поїздів, локомотивів та вагонів, а також конструкції мостів, освітлювальних вишок тощо;
  • перед тим, як увійти в небезпечну зону (ступити на колію), потрібно впевнитись у відсутності поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо);
  • при наближенні поїзда до платформи стежте за звуковими сигналами, що подаються з локомотива, уважно слухайте оповіщення, які передаються по гучномовному зв’язку. 


Читайте також: 

Селфі на вагоні поїзда: малого ударило струмом у 27.000 вольт. Він - живий!

 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (4)
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
09:55 Куди вступити після 11 класу: огляд кращих навчальних закладів Вінниці та Словаччини (партнерський проєкт) 09:10 Сьогодні Вінниця попрощається з Героєм Олександром Гриценком, який загинув на Сумщині 09:01 Вінничани стали бронзовими призерами Другої ліги чемпіонату України з футзалу 08:08 Сьогодні вітаємо Богдана та Артема. Історія та прикмети 29 квітня Від читача 16:15 Північна Корея вимагає значних поступок від Росії за участь у війні 07:05 Вакансії в «ЛЄВІКА», «Грош», «Вінницькому заводі «Маяк»» та 77 актуальних пропозицій роботи у Вінниці 21:02 Мотоцикліст «пролетів» по асфальту: з'явилося відео моменту ДТП на Київській play_circle_filled 20:01 Мешканців Вінниччини попереджають про вибухи на кар’єрі в Грабівці play_circle_filled 19:19 Що потрібно знати про сезонну алергію: пояснює професорка медичного університету 18:25 «Стимул розвиватись»: першим лауреатом театральної премії «Лідія» став актор Артур Константинов photo_camera 18:23 Вибігла під колеса: як 30-річна харків'янка хотіла заробити, імітуючи ДТП на Синьоводській 18:15 Заклади Вінниці, що мають дитячу кімнату - справжній відпочинок дітям та батькам (партнерський проєкт) 18:07 Грабіж посеред вулиці: вінничанин зірвав ланцюжок з перехожої 17:32 Краще знають потреби фронту: троє військових заснували фонд «Самобутні» для допомоги побратимам 17:30 День відкритих дверей у ВНТУ – дізнайся все про вступ 2025! (Новини компаній) 16:23 «Скажіть, де вулиця Новаківського?»: історія про перейменування і крадіжку картин з музею 15:16 Живий коридор для Героя: Вінниця зустрічатиме полеглого воїна Олександра Гриценка 15:05 Аварії на Київській та Енергетичній: у Вінниці за добу постраждали двоє водіїв photo_camera 14:36 Біля Берестівки ВАЗ зіткнувся з Renault. Постраждалих госпіталізували 13:02 Біопаливо, освіта та гроші. Що в травні зміниться для вінничан?
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up