Продовжується конфлікт на Привокзальному ринку. Дізнались нові подробиці

Продовжується конфлікт на Привокзальному ринку. Дізнались нові подробиці
  • У вівторок, 14 листопада, відбулися збори, на яких були присутні 17 підприємців Привокзального ринку, директор Олександр Олійник та журналісти «20 хвилин».
  • Що неочікуваного дізналися у розмові обидві сторони конфлікту та чи дійшли до якогось компромісу? Розповідаємо деталі.

Днями публікували матеріал про конфлікт на Привокзальному ринку, де розповіли, що з підприємців рибного відділу вимагають кошти за реконструкцію і чималі. Журналісти взяли коментарі у всіх сторін, але, як виявилося при зустрічі, яка відбулася 14 листопада, є ще інші учасники спору. Хто ще має причетність до цього скандалу?

Хто ще причетний до конфлікту?

Почалося все з того, що між підприємцями та директором ринку Олександром Олійником виникло непорозуміння.

У попередньому матеріалі люди розповіли, що директор ринку у суботу, 11 листопада, до себе в кабінет викликав продавців живої риби та сказав, що вони повинні до 5 грудня принести по тисячі доларів на реставрацію. Але, як виявилося, директором представився зовсім не Олександр, а такий собі пан Валентин.

Відео дня

@vn20minut Платіть по п'ять тисяч доларів або до побачення 😥 Продавців рибного відділу на Привокзальному змушують заплатити за реконструкцію торгових площ, про яку їх не попереджали і не запитували. У випадку відмови платити — погрожують вигнанням з ринку. Ці люди роками, а то й десятками років оплачують оренду місць і є офіційно зареєстрованими ФОПами. Проблему вони планують вирішувати через міськраду. Разом із юристом вже написали відповідну заяву. Редакція RIA/20 хвилин буде пильно стежити за ситуацією та розповідати про перебіг подій у цій справі. #вінниця2023 #ринок #підприємець #продавці #риба #свавілля ♬ оригінальний звук - Новини Вінниці

Сам же Валентин, як пояснили підприємці, займався реконструкційними роботами, і саме його вони просили залити для них лише підлогу. І цей чоловік повідомив людей про внесення завдатку до кінця місяця.

— Він представився директором і навіть сидів на вашому місці, — говорить в розмові один з підприємців, який був свідком цих подій.

Олександр Олійник, який є директором Привокзального ринку, запевнив, що ніяких розпоряджень, Валентину не давав говорити з підприємцями про гроші. Крім того, зауважив, що оскільки люди не мають договорів оренди, то не можуть мати ультиматуму про те, що до 5 грудня будуть вимушені покинути ринок.

— Ви платите лише за місце, на якому торгуєте (мається на увазі 200 гривень в день, за заїзд на територію ринку - авт.), — каже Олександр. — За оренду ви не платите.

Але як ми пам'ятаємо, підприємці стверджували, що щомісячно платять і за оренду місця, навіть тоді, коли там не працюють. Тому така заява директора їх обурила. Проте Олександр наголосив, що коштів за оренду їх він ні разу не отримував і з ними особисто договори не укладав.

Тобто стає зрозуміло, що є одна людина, яка представившись директором ринку вимагала від підприємців грошей за реконструкцію ринку.

— Він сказав, що безплатно я вам тут будувати нічого не буду, — пригадує один з підприємців.

І є ще одна людина, яка щомісячно збирала кошти за оренду місця, договір на яку ніхто не заключав. А коли підприємці покликали цього чоловіка, якого, як сказали продавці, звати Павло, щоб розібратися в цій ситуації, він сказав, що нічого не брав...

Тож розуміємо, що вимагав кошти у людей не Олександр Олійник, а зовсім інші люди. Та є іще одна людина брала готівкові кошти за оренду, якої по суті у людей не було.

Чи повинні люди платити за реконструкцію?

Це було ще одне питання, яке порушили при зустрічі. 

Олександр Олійник заявив, що люди не зобов'язані сплачувати їм, але пояснив: якщо вони хочуть продовжувати працювати на ринку, то мусять облагородити свої робочі місця, чого вимагає від нього і від підприємців Закон.

— Всі комунікації ми підводимо за свій кошт (кошти Привокзального ринку), а вже самостійно облаштовуєте свої місця. Це треба зробити нержавіючі корита, залити подушку, щоб були стоки, під правильним кутом виставити мички, поставити стовпчики та зробити накриття, — пояснив директор ринку. — Комунікації всі до цього прокладені, підтримувати чистоту, ми зі своєї сторони ще поставимо кьорхер і поставляться стяжки. І ви в кінці зміни хімією пройшлись, все змочили пінкою і стягнули стяжкою, таким чином у вас чисто і по ринку запах риби не розходиться.

Ці умови люди можуть виконати шляхом замовлення проєкту зі своїми забудовниками або тими, яких запропонує дирекція ринку. Після розроблення проєкту люди повинні підійти до адміністрації та узгодити його. Якщо все правильно, то починають роботи. Платити все-таки за ці роботи будуть підприємці.

— Якщо умови не виконуються (умови облаштування свого робочого місця - авт.), то я буду шукати інших підприємців, — сказав Олександр Олійник.

І як в попередньому матеріалі говорив директор, якщо все узгоджується і всіх все влаштовує, то буде укладений договір на рік оренди з вказаними розмірами місця торгівлі. Ціна цієї оренди також буде переглядатися.

Але у скільки обійдеться облагородити місце для підприємців? Директор сказав, що ще не прорахував. Тому домовилися так: до вівторка він складе кошторис, і вже після будуть розглядати ідеї, як діяти надалі.


Читайте також:

Час «перевзутись»: кілька міфів про зимові шини від патрульної поліції

Понад 21 мільйон гривень на автомобілі витратили вінницькі комунальники

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (1)
  • Читач

    Налоговую натравить на рынок. И тут же разрешить простить им последний китайский раз налоги, если обустроят места. А то как захватить грузовой двор станции Винница и деньги с людей брать так пожалуйста

keyboard_arrow_up