Облаштовують контактну мережу для електротранспорту: як виглядає реконструкція на Батозькій

Облаштовують контактну мережу для електротранспорту: як виглядає реконструкція на Батозькій
  • Вздовж більшої частини вулиці вже прокладені колії, зроблене дорожнє покриття з тротуарами. Основні роботи наразі ведуться на ділянці, де після завершення всіх робіт буде кінцева зупинка трамваїв. 

Батозьку наш журналіст відвідує щомісяця та фіксує візуальні зміни на ній. Головною відмінністю від попереднього його візиту став початок облаштування повітряної контактної мережі для електротранспорту, перш за все трамваїв. Частина контактних проводів вже підвішена над коліями. 

Суттєво змінився й вигляд частини вулиці, що ближчий проспекту Коцюбинського. Наразі там вирито котлован та повністю перекрито рух транспорту, окрім того, який залучають до реконструкції. Кілька десятків працівників займаються заміною інженерних комунікацій та підготовкою ділянки для майбутнього прокладання на ній колій та дорожнього покриття.

Відео дня

На інших ділянках Батозької також можна помітити робітників. Вони переважно займаються дорожнім покриттям або ж кладуть плитку вздовж щойно покладених колій. Колії, до слова, у повній або частковій готовності можна сьогодні бачити майже на всій довжині вулиці. 

Наразі вулицею можуть вільно пересуватися лише пішоходи. З обидвох боків від проїжджої частини зробили тротуари та велодоріжки. Щоправда, поки що без відповідної розмітки. На Батозькій працює вуличне освітлення, тому нею можна безпечно пересуватися й у темну пору доби.

Автомобільна дорога на вулиці наразі у чорновому вигляді. Однак за останній місяць асфальтне покриття з'явилося вздовж практично всієї вулиці. Рух автівок дорогою наразі обмежено. Користуються нею лише спецтранспорт та працівники підприємств, що знаходяться на Батозькій. 

Раніше ми писали, що до облаштованих електроопор та вуличного освітлення додалися камери відеоспостереження, дорожні знаки та колодязі для водовідведення. На об'єкті замінили підземні комунікації.

Там же облаштували так звані «віденські» зупинки — підняття проїжджої частини в межах зупинки трамвая (як на Замостянській) та підвищені кассельські бордюри для низькопідлогових тролейбусів та автобусів (як на Театральній).

Нагадаємо, що на реконструкцію Батозьку закрили понад півтора року тому. Спочатку роботи на вулиці велися активно: за перші місяці демонтували старі трамвайні колії, дорожнє покриття, взялися за заміну інженерних комунікацій тощо. Однак вже в лютому 2022-го роботи на об'єкті повністю зупинили через початок повномасштабного вторгнення. 

Невдовзі їх відновили, але через обмеження, запроваджені держскарбницею на проведення деяких фінансових операцій під час дії воєнного стану їхні обсяги скорочувалися, аж поки на початку минулого літа остаточно не поставили на паузу. 

Повернулися до публічного обговорення реконструкції на початку квітня цього року. Підставою було пом’якшення обмежень на витрати з місцевих бюджетів. При цьому стало відомо, що вартість проєкту суттєво зросла: зі 180 наприкінці 2021-го до нинішніх майже 262 мільйонів гривень — сума, яку отримає за виконання робіт новий підрядник ПП «Б.В.В.-БУД». 

У департаменті комунального господарства та благоустрою ВМР нам розповіли, що це зумовлене збільшенням обсягів робіт та зростанням цін на будівельні матеріали й оплату роботи працівників.

Згідно з календарним планом виконання робіт на Батозькій, зараз тривають активні роботи з облаштування тротуарів та велодоріжок. З травня й до листопада проводиться реконструкція трамвайних колій. А з червня до жовтня — роблять проїжджу частину. 

Наступного, 2024 року, продовжать роботу з облаштування тротуарів та велодоріжок. Тоді ж мають остаточно завершити роботи, пов'язані з рухом трамваїв. Наразі невідомо, коли саме на Батозькій мають відновити рух цього виду транспорту, а також дозволити проїзд приватним автівкам. Однак раніше міська влада повідомляла, що намагатимуться зробити це якнайшвидше. 

Завершити реконструкцію Батозької мають до 30 жовтня 2024 року.

Читайте також:

«Дві доби пив воду з калюж, повз до позицій». Дмитро Фінашин потрапив до списку Forbes

Рада провалила голосування про відкриття декларацій. Як голосували вінницькі нардепи?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (9)
  • АЛ Фок

    З Такою владою🤬 нас точно чекає світле майбутнє і перемога!Шкода що в пріоритеті мерії міста, дороги і тротуари а не безпека громадян,за ці кошти можна б модернізувати совкові укриття!НАШУ ВЛАДУ🤬 НІЧОГО НЕ ЗМІНЮЄ!
  • Олег Каськов

    Колії там вже давно прокладені.
  • Римма Коваленко

    Давно пора...!
  • Читач92

    Ще рік, може два і зроблять

keyboard_arrow_up