Наслідки великих цін на пальне. 18 гривень за проїзд хочуть брати у вінницьких маршрутках

- Дефіцит і високі ціни на паливо спричиняють здорожчання вартості та послуг.
- Через це незабаром може зрости вартість проїзду у вінницьких маршрутках.
- У асоціації перевізників назвали причини, чому ціна за проїзд має зрости з нинішніх 10 до 18 гривень.
Через здорожчання пального з 21 травня у Києві став дорожчим проїзд в маршрутках — 15 грн. Чи буде здорожчання проїзду у Вінниці? Цього очікують вінницькі маршрутники.
Причини здорожчання
Керівник асоціації перевізників ГО «Маршрут» Олександр Гота розповів, що на підвищення ціни проїзду є ряд об’єктивних причин:
1) дизель, з початку війни, подорожчав удвічі: 57-58 грн за літр, а, наприклад, «Мерседесу» потрібно 90 літрів в бак;
2) аналогічно росте в ціні долар, до якого прив'язана ціна запчастин, мастил;
3) маршрутки не є частиною критичної інфраструктури, і також простоюють в чергах перед АЗС і заправляються по лімітах.
— Я надіслав листа на міського голову, аби нам підняли вартість проїзду та допомогли з заправками, аби могли заправлятися як і транспорт критичної важливої інфраструктури, в окремій черзі, — сказав журналісту Олександр Гота. — Бо, хоч і неофіційно, але ми й так є критично важливим транспортом, який, попри війну та збитки, продовжує забезпечувати перевезення мешканців нашої територіальної громади. До того ж ми надаємо свої машини на запити ТрО, міської ради й не просимо за це компенсацій.
Без зміни ціни — зупинимось повністю
Отож, за його словами керівника асоціації перевізників, економічно обґрунтований тариф — 18 грн. Якою буде підсумкова ціна і чи піднімуть вартість проїзду — має вирішити виконком міської ради. За мирного часу влада розглядала це питання протягом 4-6 місяців.
— Ми попросили, аби мерія ухвалила рішення терміново. Я розумію, що зараз всім складно: в країні війна. Але ми не можемо їздити на повітрі, — розказав керівник асоціації перевізників Олександр Гота. — На маршрути вже не виходить половина машин. Просто немає чим і немає де заправляти. Якщо ця проблема (з підвищенням ціни проїзду та організацією окремих черг на АЗС - авт.) не вирішиться найближчими днями, то доведеться зупинитись повністю.
Муніципальний транспорт без змін. Поки
Натомість у «Вінницькій транспортній компанії» обережні у висловлюваннях щодо зростання вартості проїзду. Там повідомили, що це питання наразі «не розглядають».
— У цій паливній кризі ми залежні від вартості дизеля та газу. Оскільки останній дешевший, то зараз випускаємо на лінії частіше газові автобуси, ніж ті, що на дизелі, — розказав гендиректор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко. — Наразі ми не готуємо розрахунки на підвищення вартості проїзду. Тобто, продовжуємо возити наших пасажирів за чинною ціною, де разова поїздка коштує вісім гривень.
Але, варто зауважити, що зростання проїзду у вінницькому транспорті завжди відбувається «у парі»: якщо маршрутники отримають нову вартість проїзду, то і «Вінницька транспортна компанія» матиме нові розцінки незабаром. Саме так відбулося під час останнього зростання тарифів на проїзд, влітку 2021 року.
Раніше, нагадаємо, ми говорили про те, коли зникнуть черги з заправок.
Якою, на вашу думку, має бути вартість проїзду в маршрутках
Читайте також:
У трамвай за 1,25 грн! Як зросла ціна проїзду у Вінниці за 10 років
«Зарплати не ростуть, лише проїзд». Дізналися, чи влаштовує вінничан громадський транспорт за 8 грн
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Mariya MazurЛюда Кошова і в Києві більше людей робить і не зрівняти Вінницю що тут безробіття зарплати Київські з Вінницькими не зрівняти стало ще краще жити
-
Andrew JoelА можливо щоб скотовозки перестали їздити і залишити тільки трамвай тролейбус автобус. Кому здались ті маршрутки
-
Інна ОрдиховськаМіське та обласне керівництво пересадити на велосипеди ,або самокати.
-
Рая КиливникЦе дурдом в ці Вінниці в Одесі і в тому році не піднімали цін на транспорт а там місто більше чим у Вінниці !!!