У суботу, 25 березня, робочі з самого ранку знімають залишки асфальту на Київському мосту. Пішохідну частину майже відчистили від асфальту: під нею проглядаються труби з комунікаціями та річка Буг.
Двоє хлопців збивають шматки покриття, а бульдозер збирає у ківш та кидає у вантажівку. Хлопці мовчазні та одразу кажуть, що «виконроб під мостом, у містечку».
Кілька вагончиків для будівельників, один автокран — це поки що все, що є під мостом. Виконроб, що представився Ярославом, заспокоює — техніку ще підвезуть. Просто не потрібна зараз:
— Так, чули, що люди обурюються. Зараз на ремонті працює 5 чоловік, стільки достатньо. На двадцятьох тут роботи ще немає. А чому так повільно? Спочатку газовики вирішували як трубу з мосту перенести. Та ще комунікації під пішохідною частиною: там є дроти «Укртелекому», що теж довго вирішували як їх перенести, — відповідає виконроб.
Питаємо, а що будуть робити згодом?
— З понеділка-вівторка, будемо займатися демонтажем перил, що на пішохідній частині. Від графіку не відстаємо. Ось тоді вже буде більше людей, самі побачите. Після цього розпочнемо ремонтувати опорні конструкції. Коли саме, не можу сказати. Погана прикмета у мостобудівельників — це загадувати наперед. Плюс, опорні балки ще роблять на заводі для цього мосту.
Чи можна відремонтувати міст швидше? Про це журналіст вже запитав у чиновників, що відповідальні за шляхопровід
Виконроб Ярослав в розмові з журналістом розповів, що має багаторічний стаж ремонту мостів. На його думку, без ремонтів Київський міст не завалився б.
— Ні, міст би не завалився. Але через п’ять років шляхопровід був би у критичному стані, якщо б не почалися ремонти. Тоді б його треба було б закривати зовсім на капітальний ремонт, — казав Ярослав.
Нагадаємо, що Київський міст був збудований в 1964 році. І за цей час його не ремонтували. Протягом року мостобудівельники з київської компанії «МСУ-2» посилять опори мосту, замінять дорожнє покриття, розширять пішохідну частину мосту, зроблять нову зливову каналізацію та багато іншого. Орієнтовно, основні роботи закінчаться в листопаді 2017 року. І це коштуватиме місту 56,5 мільйонів гривень.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 41 від 9 жовтня 2024
Читати номер
Нестеров Сергей
Sviatoslav
Сергей Петров
Vadik