«На двадцять людей ще роботи немає». Чому так повільно ремонтують Київський міст?

- З 11 березня перекрили Київський міст та розпочали ремонти
- Але пройшло два тижні. А робочі ще знімають асфальт
- Чому так довго ремонтують? З’ясували «20хвилин»
У суботу, 25 березня, робочі з самого ранку знімають залишки асфальту на Київському мосту. Пішохідну частину майже відчистили від асфальту: під нею проглядаються труби з комунікаціями та річка Буг.
Двоє хлопців збивають шматки покриття, а бульдозер збирає у ківш та кидає у вантажівку. Хлопці мовчазні та одразу кажуть, що «виконроб під мостом, у містечку».
Кілька вагончиків для будівельників, один автокран — це поки що все, що є під мостом. Виконроб, що представився Ярославом, заспокоює — техніку ще підвезуть. Просто не потрібна зараз:
— Так, чули, що люди обурюються. Зараз на ремонті працює 5 чоловік, стільки достатньо. На двадцятьох тут роботи ще немає. А чому так повільно? Спочатку газовики вирішували як трубу з мосту перенести. Та ще комунікації під пішохідною частиною: там є дроти «Укртелекому», що теж довго вирішували як їх перенести, — відповідає виконроб.
Питаємо, а що будуть робити згодом?
— З понеділка-вівторка, будемо займатися демонтажем перил, що на пішохідній частині. Від графіку не відстаємо. Ось тоді вже буде більше людей, самі побачите. Після цього розпочнемо ремонтувати опорні конструкції. Коли саме, не можу сказати. Погана прикмета у мостобудівельників — це загадувати наперед. Плюс, опорні балки ще роблять на заводі для цього мосту.
Чи можна відремонтувати міст швидше? Про це журналіст вже запитав у чиновників, що відповідальні за шляхопровід
Виконроб Ярослав в розмові з журналістом розповів, що має багаторічний стаж ремонту мостів. На його думку, без ремонтів Київський міст не завалився б.
— Ні, міст би не завалився. Але через п’ять років шляхопровід був би у критичному стані, якщо б не почалися ремонти. Тоді б його треба було б закривати зовсім на капітальний ремонт, — казав Ярослав.
Нагадаємо, що Київський міст був збудований в 1964 році. І за цей час його не ремонтували. Протягом року мостобудівельники з київської компанії «МСУ-2» посилять опори мосту, замінять дорожнє покриття, розширять пішохідну частину мосту, зроблять нову зливову каналізацію та багато іншого. Орієнтовно, основні роботи закінчаться в листопаді 2017 року. І це коштуватиме місту 56,5 мільйонів гривень.
Читайте також:
- Київський міст почнуть ремонтувати. Як буде їздити громадський транспорт
- “За три дні нічого не зробили”. Київський міст почали ремонтувати?
- Київській міст ввечері: без асфальту, з пішоходами і велосипедистами. ФОТО
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Нестеров СергейПитання: для чого було перекривати міст,якщо опорні балки до цих пір не виготовлені?
-
Sviatoslavна 20 немає, а на 5 - х забагато
-
Сергей ПетровВкрасти 56 мільйонів за 3 місяці важно, а за 9 можна. От і збудуються нові будинки у чинуш і поїдуть нові ренджики....
-
Vadikв целом все нормально...за исключением одного НО.....разве так трудно было до этого долбаного ремонта привести в порядок окружную а? разве так трудно зная что центральный мост перегружен просто не выпускать туда придурков которые перекрывают пол полосы и начинают выжигать на столбах старую краску в час пик???? трудно думать своей башкой люди добрые? и не надо оправдываться тем что не было погоды для ремонта окружной...погода была...и современные технологии позволяют это сделать....ведь Харьковскую окружную на пару с Житомирской уже два месяца как приводят в порядок ! у нас все через жопу делается! так нельзя! с неуважением к руководству, и с сочувствием к жителям Винницы, Вадим Василевский