Виконком міськради, 11 липня, погодив розміщення інформаційного табло на зупинці на Театральній. Як йдеться у рішенні, табло закріплять на металевий стовп, висотою три метри, впритул до зупинки. Нижній край електронного табло знаходиться на висоті 2,1 метра від землі.
Департаменти міськради спільно з комунальним підприємством «Вінницякартсервіс» мають забезпечити монтаж, підключення до електромереж, інформаційних технологій та відновити тротуар довкола конструкції.
Монтаж електронних табло на зупинках є складовою системи е-квитка у громадському транспорті. Керівниця КП «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна розповіла, що табло на Театральній облаштують вже незабаром. Але повноцінно воно запрацює восени, разом з усією системою електронного квитка.
— Там зараз виконують капремонт зупинки і наше завдання спільно з виконавцями прокласти мережу під табло, поставити конструкцію, протестувати її, — казала Бабіна. — Повноцінно табло запрацює у вересні, коли ми запустимо валідатори на перших 100 одиницях транспорту. А до цього ми будемо його тестувати. Можливо, увімкнемо зображення графіку руху транспорту.
Директорка «Вінницякартсервіс» розказала, що після запуску на табло буде похвилинний графік руху транспорту.
— Він працюватиме у зв’язці з GPS, що будуть на бортах транспорту. Тобто, система фіксуватиме реальне розташування тролейбуса, маршрутки, автобусу та показуватиме скільки часу залишилося їм їхати до зупинок. Також на табло будуть спеціальні символи для людей з інвалідністю, для того, щоб вони знали, коли саме прибуватиме транспорт з низькою підлогою.
Крім Театральної, до 1 вересня облаштують інформаційними табло ще 49 зупинок як у середмісті, так і на околицях Вінниці.
Серед них: Залізничний вокзал, Центральний ринок, Площа перемоги, Соборна (Універмаг), Майдан Небесної Сотні, Атамановського, Медуніверситет, Юності, Проспект Космонавтів, 600-річчя, ДПЗ, Меморіал Визволення, Лікарня швидкої допомоги, Чехова, Баженова, Лугова, 8-го березня, Мілька клінічна лікарня, Сабарів, Топольського, Чорновола тощо.
Раніше повідомляли, що крім графіка руху на табло може з’явитися соціальна реклама. Втім, за словами Бабіної, міська влада заборонила розміщувати рекламу на інформаційних табло.
— Діє положення про зовнішню рекламу, і за ним нам не дозволили ставити навіть відеоролики про те як користуватися муніципальними картками у громадському транспорті. Хоча така функція розробником (чеська компанія «Мікроелектроніка») передбачена.
Як працюють ці табло у Чернігові? Дивіться сюжет UA:Чернігів
ДОВІДКА. Електронний квиток у громадському транспорті почали впроваджувати з 2016 року. Реалізація за участю КП «Вінницякартсервіс» за кредитні кошти Європейського банку розвитку і реконструкції. Обсяг кредиту — 9 мільйонів євро.
Переможцем тендеру на придбання обладнання та програмного забезпечення — «Mikroelektronika» (Чехія) підтверджено виготовлення 3 986 одиниць обладнання.
У лютому 2019 оку поставлено активів на суму 4 мільйони 97,7 тисячі євро. У березні відкрито центр обслуговування клієнтів для замовлення карток оплати за проїзд та вже прийнято 31,6 тисячі заяв на їх виготовлення (Звіт про інвестиційну привабливість Вінниці у 2019 році від агентства IBI-Rating).
Нагадаємо, запуск е-квитка у транспорті відкладається. Тепер до 1 вересня
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Хто є той фартовий переможець який освоює кошти взяті у кредит містом для введення е-квитка у дію? І кому це цікаво?
Невелике доповнення до матеріалу Валерія Чудновського.
Про паливо для автомобіля пані Бабіної я вже писав, дозволю деякі розяснення у іншій сфері. ІT- впровадження.
Вінницякартсервіс вирішило ,що їм необхідно витратити 400 т грн на телевізійне обладнення. Сміші гроші у порівнянні з 9 млн євро.
І чомусь несподівано фірма ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" вирішила що може допомогти пані Бабіній і запропонувала 259 т грн за таке обладнання.
ДК 021:2015 32320000-2 - телевізійне й аудіовізуальне обладнання (панель для відеостіни, програвач відео контенту для відеостіни, джерело безперебійного живлення)
Але у нас є інше чудове підприємство яке мало бажання поставити це обладнання за 412,3 т грн.
Так, тендер не відбувся. Ні не потрібні хвилювання , техніку Вінницякартсервіс отримав це було за нового тендеру 1 квітня, але за старих учасників.
ДК 021:2015 32320000-2 - телевізійне й аудіовізуальне обладнання (панель для відеостіни, програвач відео контенту для відеостіни, стійка для кріплення напольна)
І так, переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС" з 368,99999т грн.
І у кого виграв фартовий переможець і у скільки була різниця?
Різниця у 1 копійку, 2 учасникТОВ "В2В СОЛЮШНЗ".з ціною у 369 т грн.
Так , це на 110 т грн більше ніж за 3 місяці до того.
На цей раз переможець влаштовує Вінницякартсервіс, міську владу, іншими словами всіх хто отримує гроші з бюджету.
Дозволю собі невеликі пояснення.
ОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС" один із перможців переважної більшості тендерів міської влади. Власник Костюк Сергій Володимирович. Нам , та людям із міської ради відомий як керівник Альфаметрікса, який поставив чудовий та необхідний КУБ на Киівській.
Альфаметрік - вдалий і чудовий виконавець робіт у сфері Іt ще за часів пана Гройсмана, та пана О. Риженко. Хто тепер зацікавлений у тендерах які виграє пан Костюк та його чудові фірми. Дозволю собі свої припущення.
Романенко Володимир Борисович - директор департаменту інформаційних технологій. Працював ще за часів пана Гройсмана під керівником О Риженко.
На чому грунтуються мої припущення? Декларація 2018р
https://public.nazk.gov.ua/declaration/754b302c-6e60-479e-8fb7-d5cfa621bb4e
Все непогано, але будинок у 450 кв м для людини яка ще 5-6 років тому не мала нічого?
Чому Володимир? Цинічна різниця у ціні, та впевненність у тому що не буде жодних розслідувань , жодних перевірок. Таке можливе лише за підтримки мера та пана Гройсмана.
Валерій Чудновський, матеріали у Вас чудові, проекти влади мені дуже подобаються, але якщо поглянути скільки це коштує для громади - хочеться плакати. Цинізм проведених тендерів вражає, це у сфері благоустрію, у сфері капітального будівництва, у сфері ІТ , переважна більшість тендерів це фірми які сидять лише на бюджетний коштах і не цікаві для бізнесу, а таке можливе лише за корупції та бездіяльності силовиків.
Дозволю ще нагадати читачу, що всі табло місто купує у кредит, за які не тільки ми а і наші діти будуть платити. Давайте плескати у долоні і далі.
Питання: як жпс у транспорті передає свої координати таблу? Святим духом?Я сумніваюсь що є окремий радіоканал тролейбус-табло. Інтерент. За який треба платити. Ну і кому воно треба то? Абсолютно нікому!
Мені було тяжко "пропустити" тролейбус будучи пішоходом, бо йому було тяжко "виїхати" з кишені прям на тротуар.