Муніципальна допомога вінничанам: хто зможе отримати 500 гривень

Муніципальна допомога вінничанам: хто зможе отримати 500 гривень
Фото з архіву «20хвилин»
  • У Вінниці почала діяти міська програма матеріальної підтримки.
  • Раз на три місяці непрацюючі пенсіонери з мінімальною пенсією та ще кілька категорій людей можуть отримувати по 500 гривень.
  • Однак виплати не призначають автоматично: потрібно подати заяву і пакет документів. Які ще є нюанси у цієї щоквартальної допомоги?

Непрацюючі пенсіонери, в яких пенсія з усіма надбавками складає менше, ніж 2300 грн на місяць, можуть подаватися на отримання муніципальної допомоги. Про це повідомили на facebook-сторінці департаменту соцполітики міськради.

«Муніципальна допомога є безповоротною та надається в розмірі 500 гривень щокварталу», — пишуть у повідомленні.

А хто може ще подаватись на муніципальну допомогу від громади? Чи має попит ця послуга? Чому допомогу не призначать автоматично? На ці та інші питання відповіла директорка департаменту соцполітики міськради Валентина Войткова.

Відео дня

Кому призначатимуть допомогу

За її словами вже близько 1500 людей подали пакет документів на отримання цієї муніципальної виплати.

Важлива умова — претенденти на допомогу повинні мати прописку на території Вінницької міської громади. Адже кошти на цю фінансову підтримку будуть саме з бюджету Вінниці, а не області чи держави.

— У першу чергу, це непрацюючі пенсіонери, в яких з надбавками виходить пенсія менше ніж 2300 гривень. По-друге, це непрацюючі люди, які отримують соціальну допомогу від держави, оскільки не мають права на пенсію. Вони є у нас на обліку, — каже Валентина Войткова.

Крім того, на муніципальну виплату можуть розраховувати: 

  • непрацюючі люди, які є одержувачами соцдопомоги через інвалідність з дитинства та діти з інвалідністю; 
  • люди, що здійснюють догляд за тяжкохворою дитиною і є отримувачами відповідної держдопомоги 
  • люди, що отримують щомісячну допомогу по догляду за людиною з інвалідністю 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу.

— Зокрема, по виплатах дітям з інвалідністю: якщо у родині є дві та більше дитини з інвалідністю, то муніципальна виплата буде призначатися на кожну з цих дітей, — уточнила директорка департаменту соцполітики Валентина Войткова.

Які документи треба зібрати

Щоб отримати виплату, потрібно подати у «Прозорому офісі» заяву на ім’я міського голови та зібрати пакет документів. У ньому:

  • документ, що посвідчує особу – паспорт громадянина України, або інший документ, який підтверджує громадянство України; 
  • копія індивідуального податкового номера або паспорт із відміткою, що людина через релігійні переконання відмовилася від присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • свідоцтво про народження дитини (в разі потреби);
  • пенсійне посвідчення (за наявності); 
  • довідка про відкриття особового рахунку в установі уповноваженого банку, у разі виплати щоквартальної соціальної допомоги через банківську установу; 
  • довідку про розмір пенсійної виплати за попередній місяць, який передує місяцю подачі заяви (за наявності).

Перша виплата буде у березні

У міськраді порахували, що орієнтовна кількість отримувачів муніципальної щоквартальної виплати — 21 тисяча 862 людини. Найбільша частка серед отримувачів — це пенсіонери. У бюджеті громади на ці виплати заклали 22 мільйони гривень.

— Після призначення муніципальної допомоги, виплата 500 гривень буде проводитися раз у квартал. Наприклад, у першому кварталі це буде в березні. А за другий квартал — у червні, — каже Валентина Войткова. — Муніципальну допомогу нараховуватимуть як на банківські картки людей (наприклад, пенсійні - авт.), так і на відділення «Укрпошти».

Питаємо, якщо певні категорії людей є й так на обліку в департаменті соцполітики, то чому їм не можна призначити виплати автоматично?

— Оскільки людина має дати дозвіл на обробку персональних даних. І у нас може таки бути, що застаріла інформація про цю людину: наприклад, банківський рахунок змінився. Тому тут і є потреба, щоб люди зверталися до нас із заявами та документами на призначення виплат, — пояснила директорка департаменту соцполітики міськради.

Також вона додала, що на наступні квартали муніципальна виплата з бюджету громади буде продовжуватися автоматично: тобто, нових пакетів документів подавати не треба.

Ознайомитись з повним текстом рішення міськради про щоквартальну муніципальну допомогу можна за цим посиланням.

Опитування

Як ви ставитесь до появи муніципальної щоквартальної виплати?

А де можна подати документи?

Подати пакет документів на отримання муніципальної допомоги можна у одному з двох «Прозорих офісів» у Вінниці. Перед цим треба отримати талон попереднього запису на прийом до спеціаліста.

Замовити талон і отримати додаткові роз’яснення можна за такими номерами телефонів:

  • (0432)50-83-88; 50-83-96; 097-101-58-40 та 063-856-62-72. Управління соцзахисту населення «Правобережне», Космонавтів, 30, 2 поверх.
  • (0432)50-86-70; 50-86-72; 097-101-45-18 та 093-190-83-93. Управління соцзахисту «Лівобережне», Замостянська, 7, 2 поверх.

Раніше, нагадаємо, ми розповідали, які зміни принесе 2023 рік для наших гаманців.

 

Читайте також:

Щось дешевшало, щось дорожчало: як торік змінювалися ціни на одяг, їжу та інше

Які переваги та недоліки життя у Вінниці: ми запитали містян

«Вінницяобленерго» хоче оскаржувати в суді штраф через несправедливі графіки відключень 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (26)
  • Nataliia Vasyliuk

    Пенсіонерам, які мають стаж по 25-30 років, тим нічого не додають. А у тих, що ніколи до ладу не працював, тим допомога і грошова, і продуктова. Ось це і є парадокс нашого життя!
  • Шура Траченко

    А по районах що немае нічого ми що не люди
  • Галина Чечкова

    Подала документи чекаю.
    Дякую за підтримку.
  • Людмила Андрійченко

    А чому робочим  пенсіонерам немає  цієї допомоги.

keyboard_arrow_up