Коло на Коріатовичів. Як виглядає перехрестя, коли завершили основні ремонти?

Коло на Коріатовичів. Як виглядає перехрестя, коли завершили основні ремонти?
  • Капітальний ремонт перехрестя Оводова та Коріатовичів підходить до завершення. Зокрема, тут вже зробили кільцеву розв’язку та розділили транспортні потоки острівцями безпеки. А світлофори повністю забрали.
  • Чи все влаштовує водіїв та пішоходів? Та скільки вінничанам-платникам податків коштував цей капремонт?

Роботи на перехресті Оводова-Коріатовичів — майже завершені. Кільцева розв’язка та напрямні острівці вже змонтовані.

Транспорт 12 липня повільно проїжджав коло, адже відрізок дороги на Коріатовичів, у напрямку до масиву, був частково перекритий: щоб дорожники завершили нанесення розмітки пішохідних переходів, які віднесли трохи далі від кола.

Усі роботи, нагадаємо, виконали орієнтовно за місяць — робітники фірми-підрядника «Агропродсоюз» почали працювати з 13 червня. На все це витратили 12,8 мільйона гривень. І що, власне, змінилося, крім появи капітальної кільцевої розв’язки?

Відео дня

«Тепер тут є зливова каналізація»

— Змінилася конфігурація проїжджої частини: відокремлені напрямки руху і траєкторія така, що неможливо проїхати це перехрестя на великій швидкості, — каже депутат міськради, експерт з безпеки руху і сталої мобільності «Інституту розвитку міст» Віктор Перлов. — Це найголовніше, заради чого відбувався капремонт перехрестя. Крім того, відбулася заміна всіх підземних комунікацій, стовпів освітлення, нанесення нової розмітки, пониження бордюрів.

За його словами, переважна більшість робіт була виконана під землею. Зокрема, на цьому перехресті з’явилася зливова каналізація, яка збирає дощову воду, що стікає з Соборної та Коріатовичів. До початку капремонту тут взагалі не було водовідведення.

— А щодо кола, то воно типу «рондо», невелике, всього шість метрів у радіусі. Але наше дослідження показало, що цього достатньо для проїзду великогабаритного муніципального транспорту: під час тестування розв’язки тут через всі напрямки проїжджали муніципальні автобуси, — сказав Перлов.

Крім того, навколо капітальної конструкції, ще є «фартух» — полога ділянка, на яку можна буде заїжджати в екстрених ситуаціях, аби «зрізати» поворот на колі.

— По знаках дорожнього руху сюди не мають заїжджати вантажівки. А муніципальні автобуси цю кільцеву розв’язку проїжджають без проблем, — підкреслив Віктор Перлов.

Віктор Перлов, депутат ВМР, експерт з безпеки руху і сталої мобільності «Інституту розвитку міст»

Питаємо, чи буде ще якесь тестування після завершення всіх робіт?

— Після втілення в життя цього проекту ми продовжимо слідкувати за швидкісним режимом, буде дивитись з якою траєкторією проїжджають тут водії. Навряд чи вдасться тут ще щось змінити. Але цей досвід буде корисним для впровадження інших проектів, — відповів депутат міськради Віктор Перлов.

«Поки зауважень до кола немає»

Голова ГО «Дорожній контроль Вінниця» Володимир Затайдух також поділився своїми враженнями від оновленого перехрестя.

— Поки зауважень до цього кола у мене немає. Міська влада дослухалася до порад водіїв, що треба зробити коло більшим. Бо коли тут стояли дорожні блоки, то кільцева розв’язка була замалою для проїзду, — розказав журналісту Затайдух. — І ще радує те, що зробили більшою проїзну частину цього перехрестя. Так що, попередньо, зауважень у мене до кола немає.

Володимир сказав, що планує сам протестувати це коло в різні часи доби, аби пересвідчитись у своїх висновках.

Раніше, нагадаємо, перехрестя мало світлофорне регулювання. Зараз світлофори прибрали. Але, у журналіста, як пішохода, не було проблем з переходом перехрестя на всіх напрямках: автомобілі скидають швидкість перед колом, а якщо не встигли перейти дорогу, то можна почекати на острівці безпеки, які тут на кожному з напрямків.

Смуги рух розділені шістьма напрямними острівцями. Вони влаштовані таким чином, що можуть бути зоною очікування для пішоходів

Проте, з власних спостережень, побачили, що деякі водії не знають як проїжджати кільцеву розв’язку.

— Якщо на перехресті встановлений знак 4.10 «Рух по колу», то машини, які вже рухаються по колу, мають перевагу. Водії, які виїжджають на коло, повинні дати їм дорогу. Ті, хто виїхав на коло, мають право першочергового виїзду з нього, — говорив засновник автошколи «Форсаж ВВ» Олександр Зєрщиков.

Олександр наголошує, що рухаючись по колу, не потрібно вмикати сигнали повороту.

— Є тільки два винятки, коли потрібно вмикати повороти: це зміна смуги руху на колі та виїзд з кола, коли ми маємо включати правий покажчик повороту, — зазначив чоловік.

«На що витратили мільйони?!»

Ми попросили наших читачів висловити свою думку про появу капітальної кільцевої розв’язки на Коріатовичів-Оводова. Більшість людей, що залишили коментарі цікавило, «а на що ж тут витратили 17 мільйонів гривень?!».

Але, варто зауважити, що за тендером роботи коштували не 17 мільйонів, а 12 мільйонів 833 тисячі гривень. З кошторисної документації дізнались, на що їх витратили:

  • заасфальтували верхній шар проїжджої частини (понад 3000 м²) та тротуарні доріжки з усіх сторін перехрестя (близько 1000 м²);
  • облаштували коло та шість острівців безпеки;
  • змонтували стійки для пішохідних переходів;
  • облаштували зливову каналізацію, де встановили 14 зливоприймальних решіток;
  • поставили бордюри.

І нині на завершальному етапі роботи:

  • заміна зовнішнього освітлення (уже влаштували 6 металевих опор зовнішнього освітлення з LED-ліхтарями. Загалом їх буде 17;
  • відновлення проїзної та пішохідної частин;
  • висадка дерев та газонів.

Хто виконував роботи

Генеральним підрядником робіт є товариство «Агропродсоюз». Компанія була створена у 2002 році, має вінницьку «прописку» та основний вид діяльності «Будівництво житлових і нежитлових будівель». Директором компанії є Юрій Студент. Він також є і власником підприємства, і це його єдина фірма, йдеться на порталі Opendatabot.

Робітники 12 липня завершували нанесення нової дорожньої розмітки

Компанія торгується за тендери ще з 2016 року і з того часу отримала підрядів на загальну суму 166 мільйонів гривень, про що відомо з системи clarity-project.info.

Серед найбільш знакових ремонтів, які доручали «Агропродсоюзу» — це облаштування флагштоку і благоустрій Замкової гори (10,2 млн грн), капремонт зони відпочинку на озері Миру, що біля Лісопарку (25 млн грн); будівництво частини огорожі навколо Центрального парку (4,4 млн грн), про що дізналися з DoZorro.

Раніше, нагадаємо, ми розказували про наміри влади переробити перехрестя на Київській, в районі Пивзаводу.

Опитування

Чи влаштовує вас те, як зробили коло на Коріатовичів?

 

Читайте також:

Платні парковки зроблять на десяти вулицях Вінниці. Де саме і як скоро?

Фіксація порушень повертається. У Вінниці запрацюють чотири камери (ПЕРЕЛІК АДРЕС)

Прибрати затори, а не створити нові. Що буде з перехрестям біля Західного автовокзалу

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (49)
  • Владислав Кауфман

    Можливо вже дороблять батозьку вулицю ? Розрили все і на цьому все
  • Владимир Николаевич

    Суки!! Краще б пво купили для міста !! Злочинна влада під керівництвом Моргунова
  • Тамара Грищенко

    Я не розумію у країні війна вони ремонти роблять.Щоб гроші собі у карман списати .
  • Ольга Гуменюк

    Дякую чоловікам- робітникам, які працювали без вихідних, у спеку на цьому об'єкті. Хлопці- ви молодці. Декілька разів проходила повз них, завжди посміхнуться, призупинять техніку, щоб пилюки було менше! Пишаюся вами!

keyboard_arrow_up