Колії проклали вздовж майже всієї вулиці: як виглядає реконструкція на Батозькій

Колії проклали вздовж майже всієї вулиці: як виглядає реконструкція на Батозькій
  • На Батозькій вже прокладені колії, зроблене дорожнє покриття та тротуари. Однак лише частково. Коли очікувати на закінчення реконструкції?

Наразі вулицею можуть вільно пересуватися пішоходи. З обидвох боків від проїжджої частини зробили тротуари та велодоріжки. Щоправда, поки що без відповідної розмітки. На Батозькій працює вуличне освітлення, тому нею можна безпечно пересуватися й у темну пору доби.

Автомобільна дорога на вулиці наразі у чорновому вигляді. Однак за останній місяць асфальтне покриття з'явилося вздовж майже всієї вулиці. Рух автівок дорогою наразі обмежено. Користуються нею лише спецтранспорт та працівники підприємств, що знаходяться на Батозькій. 

Довжина вже прокладених рейок також суттєво збільшилася. Якщо на початку липня мова йшла про приблизно ⅓ вулиці, то наразі їх можна побачити вздовж майже всієї Батозької. Однак на швидкий запуск трамваїв розраховувати не варто, адже з боку вулиці Янгеля та зі сторони залвокзалу ведуться інші роботи. 

Розворотне кільце на кінцевій зупинці трамвая лише зараз починають розбирати та готувати під майбутню реконструкцію. На відрізку вулиці від вже загаданого кільця до заїзду на територію «Епіцентру» наразі оновлюють інженерні комунікації. Ця ділянка сьогодні виглядає як суцільний котлован. 

Раніше ми писали, що до облаштованих електроопор та вуличного освітлення додалися камери відеоспостереження, дорожні знаки та колодязі для водовідведення. На об'єкті замінили підземні комунікації.

Там же облаштували так звані «віденські» зупинки — підняття проїжджої частини в межах зупинки трамвая (як на Замостянській) та підвищені кассельські бордюри для низькопідлогових тролейбусів та автобусів (як на Театральній).

Нагадаємо, що на реконструкцію Батозьку закрили понад півтора року тому. Спочатку роботи на вулиці велися активно: за перші місяці демонтували старі трамвайні колії, дорожнє покриття, взялися за заміну інженерних комунікацій тощо. Однак вже в лютому 2022-го роботи на об'єкті повністю зупинили через початок повномасштабного вторгнення. 

Невдовзі їх відновили, але через обмеження, запроваджені держскарбницею на проведення деяких фінансових операцій під час дії воєнного стану їхні обсяги скорочувалися, аж поки на початку минулого літа остаточно не поставили на паузу. 

Повернулися до публічного обговорення реконструкції на початку квітня цього року. Підставою було пом’якшення обмежень на витрати з місцевих бюджетів. При цьому стало відомо, що вартість проєкту суттєво зросла: зі 180 наприкінці 2021-го до нинішніх майже 262 мільйонів гривень — сума, яку отримає за виконання робіт новий підрядник ПП «Б.В.В.-БУД». 

У департаменті комунального господарства та благоустрою ВМР нам розповіли, що це зумовлене збільшенням обсягів робіт та зростанням цін на будівельні матеріали й оплату роботи працівників.

Згідно з календарним планом виконання робіт на Батозькій, зараз тривають активні роботи з облаштування тротуарів та велодоріжок. З травня й до листопада проводиться реконструкція трамвайних колій. А з червня до жовтня — роблять проїжджу частину. 

Наступного, 2024 року, продовжать роботу з облаштування тротуарів та велодоріжок. Тоді ж мають остаточно завершити роботи, пов'язані з рухом трамваїв. Наразі невідомо, коли саме на Батозькій мають відновити рух цього виду транспорту, а також дозволити проїзд приватним автівкам. Однак раніше міська влада повідомляла, що намагатимуться зробити це якнайшвидше. 

Завершити реконструкцію Батозької мають до 30 жовтня 2024 року.


Читайте також:

Сміття та цвітіння води навколо набережної «Рошен». Чому ніхто не розв'язує цю проблему

Податки, мобілізація, грошова допомога. Що зміниться для вінничан у серпні

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up