У середині жовтня на сайті публічних закупівель Prozorro з’явився тендер на реконструкцію Київського мосту. Міський департамент капітального будівництва встановив верхню межу вартості робіт — 67 мільйонів гривень. Але реверсивний аукціон (ставка йде на зменшення ціни, а не на її збільшення — авт.) системи Prozorro має зменшити остаточну вартість реконструкції.
До речі, цей міст називають Київським або П’ятничанським, і про його поганий стан 20minut писали навесні та влітку цього року. Коротко: деякі опори мосту мають «голу», іржаву арматуру.
Читайте також: Іржава арматура та з’їжджаючі опори Київського мосту бентежать тільки містян
blockquote>Відео дняТепер про його аварійний стан кажуть і в Департаменті капітального будівництва міськради.
Так виглядав міст в серпні 2016 року:
— Так, там було обстеження конструкцій, і міст у жахливому стані. Головний недолік мосту в його конструкції — він збірний, тому його строк експлуатації значно менший, ніж в монолітного (Центральний міст — монолітний. авт.). Опори, на яких стоїть міст — прогнивають. Окрім того, там стоять знаки, що обмежують швидкість. Їхати швидко по цьому мосту небезпечно! На щастя, вже готовий проект реконструкції та обраний підрядник по тендеру. Тому скоро почнуться роботи, — каже працівник відділу інженерної підготовки департаменту Микола Мандрика.
Зменшили ціну на 10 мільйонів
Одразу чотири підприємства подали пропозиції на тендер: київське товариство «МСУ-2», дочірнє підприємство «Гранiт Україна» київського товариства «Енергопромiмпекс», вінницька компанія «Будівельне управління механізації» і київська приватна компанія «Мостобудівне управління-3». За півгодини участі в аукціоні (старт був 27 жовтня — авт.), компанії знизили вартість ремонтів на десять мільйонів.
У результаті перемогла київська «Мостобудівельна компанія МСУ-2», що запропонувала найнижчу ціну — 56 мільйонів 495 тисяч гривень.
Кияни ремонтуватимуть Київський міст
Компанія має великий досвід у реконструкції мостів, про що свідчить документація в тендері. За цими документами, у мостобудівельному управлінні №2 працює більше 40 співробітників, є в наявності більше 110 одиниць технічної бази (автокрани, КамАЗи, зварювальна техніка, плавзасоби тощо) та чималий досвід робіт:
«За роки існування компанії (заснована в 1947 році), колективом побудовано та реконструйовано більше 70 кілометрів мостів, шляхопроводів та інших штучних споруд. Серед яких: майже всі мости на річці Десна; штучні споруди на автодорогах Київ — Одеса, Київ — Львів, Подільський мостовий перехід в Києві та інше».
Що планують зробити?
У тендерній документації пишуть, що виконавець реконструкції має не тільки повністю замінити дорожнє покриття мосту, але й «відремонтувати та підсилити несучі конструкції». А це опори, арки, плити мосту тощо. Додатково до цього виконавець повинен збільшити проїжджу частину, вирішити, як краще влаштувати зливову каналізацію та замінити опори контактної мережі тролейбусів. Терміни виконання робіт — 2016-2017 роки.
Суттєвих змін руху транспорту не буде
Микола Франко, начальник служби безпеки руху Вінницької транспортної компанії
— До нашого підприємства поки що не доходила інформація про потребу змінити рух громадського транспорту. Та вважаю, що суттєвих обмежень не буде. Згадайте, коли була реконструкція Центрального мосту, трамваї все одно їздили цим шляхом. Улітку робили реконструкцію площі Гагаріна, і там також транспорт ходив. Коли до нас дійде розпорядження міської влади про зміну руху, ми добре продумаємо нові схеми руху транспорту, що влаштує вінничан та гостей міста.
Читайте також:
- Київський міст міцніший, ніж він виглядає. А виглядає він погано
- Ремонт Київського мосту оцінюють в 67 мільйонів. Влада оголосила тендер
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 48 від 27 листопада 2024
Читати номер
Юлия Ковалёва
Vladimir Molotov reply Юлия Ковалёва
Анонім reply Vladimir Molotov
Валерий Чудновский reply Юлия Ковалёва
Честный Предприниматель reply Валерий Чудновский
Кстати, почему никто не вспоминает про планы построить мост на ул.Гонты?
Анонім reply Честный Предприниматель
Честный Предприниматель reply Анонім
Анонім reply Валерий Чудновский