Читачка написала новину із застереженням про те, що П'ятничанський міст тремтить. Не їдьте колоною, а то обвалиться!
Посилання на новину від читача
Фрагмент з її інформації:
«Звернула увагу, що коли через цей міст їде підряд три машини на одній швидкості, і хоч одна з них вантажна, уже відчувається резонанс. Коли йдемо компанією 4-5 людей, тремтіння теж відчувається, я постійно повторюю: не в ногу! Але вчора їхало дві вантажних машини середнього розміру (трохи більші за хлібні) на однаковій швидкості приблизно 50-55 км/год. Відчула, що міст «ходить»: мене ніби трохи підкинуло, причому це вимірюється уже не міліметрами, а напевно уже більше сантиметра, бо це можна побачити і очима. Це уже навіть не вібрація, а підстрибування з величезним гуркотом!!!»
Пройшло півроку
Журналіст 20minut.ua заліз під міст через півроку з моменту попереднього візиту, щоб подивитися — чи почали його ремонтувати? На жаль, картина з березня 2016 року зовсім не змінилася. Ті ж балки із голою арматурою, з’їжджаючі опори та дірки у покритті.
Ми запитали в очільника міського Департаменту комунального господарства та благоустрою Володимира Ніценка, чи була експертиза, аналіз мосту та чи треба його ремонтувати?
— Не можу відповісти, наш департамент ще не займається цим питанням, — відповів Ніценко.
Міст у березні був не аварійний
Журналіст “20хвилин” писав про міст на Чорновола ще у березні цього року. Під мостом можна побачити, що деякі опори пошкоджені, видно арматуру, на якій залишилося небагато цементу, метал ржавіє.
Київський міст. фото зроблено у березні 2016 рокуЕксперти тоді, тобто майже півроку тому, розповіли, що те, що відвалився цемент від балок — це не страшно. А ось те, що іржавіє арматура — погано. Бо впливає на цілісність та стійкість усієї конструкції.
Найбільше занепокоєння викликала основа однієї з опор мосту, яка на третину висить у повітрі.
Головний інженер вінницького «Укрдіпродору» Микола Попчук, який спроектував багато мостів на Вінниччині, спрогнозував, скільки ще простоїть Київський.
— Є серйозні дефекти: проржавілі стійки балок, «гола» арматура, шматки цементу, які відвалися від балок, — каже Попчук. — В такому стані міст може простояти з десяток років. А може і менше. З роками все стане набагато гірше. Київський ніколи капітально не ремонтували. Так, тільки тротуари і дорогу «латали». А опорні балки — ті ж самі, як і в 60-х роках, коли він ще був новенький.
Не треба панікувати
У березні в міській раді розповіли, що про проблеми Київського знають та займаються вивченням мосту.
— Ми знаємо про іржу на опорних балках, тріщини та відколи бетону, — сказав очільник міського Департаменту комунального господарства і благоустрою Володимир Ніценко. — І зараз спеціалісти, наукові співробітники збирають інформацію для подальшого проектування та реконструкції. Хоча міст у незадовільному стані, але він не аварійний. Тобто, закривати важливу «артерію» міста не треба. Отож, не створюйте паніку.
Ніценко пообіцяв у тодішній розмові, що у майбутньому ремонт мосту буде. Але вартість та строки реконструкції не назвав, бо «ще не було експертизи». Ймовірна цифра, яку вказав очільник Департаменту — не одна сотня мільйонів гривень. Головна проблема в тому, що місто не зможе виділити ці кошти з бюджету. Отже потрібна участь інвесторів, держави у вирішенні проблем фінансування.
Читайте також:
Київський міст міцніший, ніж він виглядає. А виглядає він погано
П'ятничанський міст тремтить. Не їдьте колоною, а то обвалиться!
«Лінолеум, а не асфальт». На Центральному мосту тротуар злазить шматками
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер