Читачка написала новину із застереженням про те, що П'ятничанський міст тремтить. Не їдьте колоною, а то обвалиться!
Посилання на новину від читача
Фрагмент з її інформації:
«Звернула увагу, що коли через цей міст їде підряд три машини на одній швидкості, і хоч одна з них вантажна, уже відчувається резонанс. Коли йдемо компанією 4-5 людей, тремтіння теж відчувається, я постійно повторюю: не в ногу! Але вчора їхало дві вантажних машини середнього розміру (трохи більші за хлібні) на однаковій швидкості приблизно 50-55 км/год. Відчула, що міст «ходить»: мене ніби трохи підкинуло, причому це вимірюється уже не міліметрами, а напевно уже більше сантиметра, бо це можна побачити і очима. Це уже навіть не вібрація, а підстрибування з величезним гуркотом!!!»
Пройшло півроку
Журналіст 20minut.ua заліз під міст через півроку з моменту попереднього візиту, щоб подивитися — чи почали його ремонтувати? На жаль, картина з березня 2016 року зовсім не змінилася. Ті ж балки із голою арматурою, з’їжджаючі опори та дірки у покритті.
Ми запитали в очільника міського Департаменту комунального господарства та благоустрою Володимира Ніценка, чи була експертиза, аналіз мосту та чи треба його ремонтувати?
— Не можу відповісти, наш департамент ще не займається цим питанням, — відповів Ніценко.
Міст у березні був не аварійний
Журналіст “20хвилин” писав про міст на Чорновола ще у березні цього року. Під мостом можна побачити, що деякі опори пошкоджені, видно арматуру, на якій залишилося небагато цементу, метал ржавіє.
Експерти тоді, тобто майже півроку тому, розповіли, що те, що відвалився цемент від балок — це не страшно. А ось те, що іржавіє арматура — погано. Бо впливає на цілісність та стійкість усієї конструкції.
Головний інженер вінницького «Укрдіпродору» Микола Попчук, який спроектував багато мостів на Вінниччині, спрогнозував, скільки ще простоїть Київський.
— Є серйозні дефекти: проржавілі стійки балок, «гола» арматура, шматки цементу, які відвалися від балок, — каже Попчук. — В такому стані міст може простояти з десяток років. А може і менше. З роками все стане набагато гірше. Київський ніколи капітально не ремонтували. Так, тільки тротуари і дорогу «латали». А опорні балки — ті ж самі, як і в 60-х роках, коли він ще був новенький.
Не треба панікувати
У березні в міській раді розповіли, що про проблеми Київського знають та займаються вивченням мосту.
— Ми знаємо про іржу на опорних балках, тріщини та відколи бетону, — сказав очільник міського Департаменту комунального господарства і благоустрою Володимир Ніценко. — І зараз спеціалісти, наукові співробітники збирають інформацію для подальшого проектування та реконструкції. Хоча міст у незадовільному стані, але він не аварійний. Тобто, закривати важливу «артерію» міста не треба. Отож, не створюйте паніку.
Ніценко пообіцяв у тодішній розмові, що у майбутньому ремонт мосту буде. Але вартість та строки реконструкції не назвав, бо «ще не було експертизи». Ймовірна цифра, яку вказав очільник Департаменту — не одна сотня мільйонів гривень. Головна проблема в тому, що місто не зможе виділити ці кошти з бюджету. Отже потрібна участь інвесторів, держави у вирішенні проблем фінансування.
Читайте також:
Київський міст міцніший, ніж він виглядає. А виглядає він погано
П'ятничанський міст тремтить. Не їдьте колоною, а то обвалиться!
«Лінолеум, а не асфальт». На Центральному мосту тротуар злазить шматками
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 48 від 27 листопада 2024
Читати номер
Анонім
Анонім