Київський міст просять закрити будівельники. А у мерії — проти (ФОТОРЕПОРТАЖ)

- З 11 березня триває реконструкція Київського мосту
- Через затримки з переносом комунікацій та труб, будівельники відремонтували небагато
- Щоб пришвидшити ремонти — просять цілком перекрити міст по Чорновола
- У мерії кажуть, що це тільки «розмови», без конкретного плану
З березня почали реконструкцію мосту по вулиці Чорновола. За останні пів сторіччя, міст жодного разу не ремонтували, хоча й треба. За планом на міст хочуть витратити 56,5 мільйонів гривень, а виконавцем робіт є мостобудівельна компанія «МСУ-2».
Як бачили журналісти «20хвилин», будівельники працюють зранку до вечора майже щодня. На будівництві кілька десятків чоловіків, які облаштовують риштування під мостом.
Робочі зробили частину невеликого «пірсу» із залізобетонних плит. Тут буде рухатися екскаватор, який підніматиме балки та інші деталі на міст. А під шляхопроводом — рігелі, стійки та арки хочуть укріпити новою арматурою та покрити шаром бетону.
Як розповів виконроб київської компанії «МСУ-2» Олег Горецький, зараз працюють саме з опорами мосту.
— Все буде робитися знизу. Після того, як буде укріплена несуча частина мосту, почнемо замінювати балки та плити зверху. Сьогодні підвезли пісок для піскоструйки, щоб відбити старий бетон. А монтувати балки на існуючі рігелі ... я на себе це не візьму. Старі конструкції можна пальцями розкришити, — казав виконроб.

Треба перекрити міст цілком?
Чоловік також розповів, що знову є проблеми з переносом комунікацій та труб, що йдуть по протилежній половині мосту.
— Там у військових спецзв'язок. І під тротуаром проходить труба обласного Водоканалу. Ми хочемо заздалегідь перенести, щоб в майбутньому не було затримок з ремонтними роботами, — сказав Горецький. — Але знову затягують з вирішенням проблеми. А потім люди звинувачують нас в затримці ремонтів.

На його думку, Київський міст потрібно перекрити повністю, щоб облаштувати плити сполучення й по іншій половині мосту. Про це мостобудівельники повідомляли міських чиновників.
— За технологією потрібно зробити, щоб відразу було все сполучення дороги з мостом. Зараз перехідні плити зв’язують тільки половину мосту з дорогою. І це неправильно. Ми за 20-30 днів би влаштували плити й на іншій половині мосту. Так він був би міцнішим, і ми б почали зміцнювати опорні конструкції й з іншої половини шляхопроводу. Вчора була нарада з міськими чиновниками. Вони направили документи до Києва, щоб проектувальники обгрунтували — чи потрібно перекривати міст цілком, — сказав виконроб компанії «МСУ-2» Олег Горецький.

«Це тільки розмови»
Очільник департаменту капітального будівництва Ігор Кравець сказав, що повне перекриття мосту по Чорновола — не потрібно.
— Так, це обговорювалося з мостобудівельниками. Але конкретних намірів та планів по повному перекриттю мосту немає. Так само як і термінів. Спочатку мостобудівельники мають довести, чи дійсно це треба та надати аргументи, — відповів Кравець.

Схожу думку має й очільник транспортної компанії Михайло Луценко.
— Чув про такі розмови, але ще не бачив ні планів, ні пропозицій по зміні міських маршрутів. Знаю, що зараз міркують про те, як пришвидшити сам процес ремонту. Ми готові зробити рух по реверсу, щоб будівельники трохи посунули загороджувальні блоки. Проте, про закриття мосту для будь-якого транспорту — про це мова зараз не йдеться, — сказав Луценко.
Нагадаємо, що за ремонт мосту по Чорновола київська компанія вже отримала 6,5 мільйона гривень.
Читайте також:
- «Потерпіть трішки». Ремонт Київського мосту в питаннях та відповідях
- Котлован в мосту та буде пірс. Як триває реконструкція Київського мосту?
- Пройшов місяць ремонту Київського мосту. Що встигли зробити?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
OlvolЗакривайте, але після того, як все підготуєте, щоб швиденько закрити, зробити і назад відкрити хоч частину.
-
Eradaran DakВот сколько раз там проезжал, никогда не видел больше 5 чел на мосту. Может они под мостом ещё тусуются? Ну да ладно... , но "кілька десятків чоловіків" это бред. Наверно охранники, сидящие в будках, снизу в ихнем "городке", тоже за строителей считаются. Вопрос в другом, а что разве до реконструкции моста никто не понимал, что лучше сразу весь мост перекрыть и по всей ширине делать ремонт? Или может действительно, меньше глаз, дольше и больше распил будет? Уже мост надо перекрыть, а дальше? А дальше окажется, как реконструкция? По хорошему его надо развалить и новый построить? В общем пилят ресурсы как всегда. Наверняка мой комент сейчас пропадёт с сайта, но... это же все всё и так понимают.
-
Yulia Krivickayaперекрыть, чтоб люди из троллейбусов не палили как они весь день то жрут то курят, вместо работы?Olvol reply Yulia KrivickayaТроллейбусы могут пойти через Нансена.
-
ОЛОЛОЛОГотовий поставити на те що міст здадуть не ранішу ніж в 2019му році, якшо він взагалі не розвалиться в процесі ремонту. Рівень організації праці на висоті - хоч би один з працівників був в касці