З березня почали реконструкцію мосту по вулиці Чорновола. За останні пів сторіччя, міст жодного разу не ремонтували, хоча й треба. За планом на міст хочуть витратити 56,5 мільйонів гривень, а виконавцем робіт є мостобудівельна компанія «МСУ-2».
Як бачили журналісти «20хвилин», будівельники працюють зранку до вечора майже щодня. На будівництві кілька десятків чоловіків, які облаштовують риштування під мостом.
Робочі зробили частину невеликого «пірсу» із залізобетонних плит. Тут буде рухатися екскаватор, який підніматиме балки та інші деталі на міст. А під шляхопроводом — рігелі, стійки та арки хочуть укріпити новою арматурою та покрити шаром бетону.
Як розповів виконроб київської компанії «МСУ-2» Олег Горецький, зараз працюють саме з опорами мосту.
— Все буде робитися знизу. Після того, як буде укріплена несуча частина мосту, почнемо замінювати балки та плити зверху. Сьогодні підвезли пісок для піскоструйки, щоб відбити старий бетон. А монтувати балки на існуючі рігелі ... я на себе це не візьму. Старі конструкції можна пальцями розкришити, — казав виконроб.
Треба перекрити міст цілком?
Чоловік також розповів, що знову є проблеми з переносом комунікацій та труб, що йдуть по протилежній половині мосту.
— Там у військових спецзв'язок. І під тротуаром проходить труба обласного Водоканалу. Ми хочемо заздалегідь перенести, щоб в майбутньому не було затримок з ремонтними роботами, — сказав Горецький. — Але знову затягують з вирішенням проблеми. А потім люди звинувачують нас в затримці ремонтів.
На його думку, Київський міст потрібно перекрити повністю, щоб облаштувати плити сполучення й по іншій половині мосту. Про це мостобудівельники повідомляли міських чиновників.
— За технологією потрібно зробити, щоб відразу було все сполучення дороги з мостом. Зараз перехідні плити зв’язують тільки половину мосту з дорогою. І це неправильно. Ми за 20-30 днів би влаштували плити й на іншій половині мосту. Так він був би міцнішим, і ми б почали зміцнювати опорні конструкції й з іншої половини шляхопроводу. Вчора була нарада з міськими чиновниками. Вони направили документи до Києва, щоб проектувальники обгрунтували — чи потрібно перекривати міст цілком, — сказав виконроб компанії «МСУ-2» Олег Горецький.
«Це тільки розмови»
Очільник департаменту капітального будівництва Ігор Кравець сказав, що повне перекриття мосту по Чорновола — не потрібно.
— Так, це обговорювалося з мостобудівельниками. Але конкретних намірів та планів по повному перекриттю мосту немає. Так само як і термінів. Спочатку мостобудівельники мають довести, чи дійсно це треба та надати аргументи, — відповів Кравець.
Схожу думку має й очільник транспортної компанії Михайло Луценко.
— Чув про такі розмови, але ще не бачив ні планів, ні пропозицій по зміні міських маршрутів. Знаю, що зараз міркують про те, як пришвидшити сам процес ремонту. Ми готові зробити рух по реверсу, щоб будівельники трохи посунули загороджувальні блоки. Проте, про закриття мосту для будь-якого транспорту — про це мова зараз не йдеться, — сказав Луценко.
Нагадаємо, що за ремонт мосту по Чорновола київська компанія вже отримала 6,5 мільйона гривень.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 26 від 25 червня 2025
Читати номер