Міст по вулиці Чорновола (у народі його називають «Київським» або «П’ятничанським» — авт.) за 50 років нарешті почнуть ремонтувати.
Про його поганий стан 20minut писали навесні та влітку цього року. Коротко: деякі опори мосту мають «голу», іржаву арматуру.
І тепер про це кажуть і в міському Департаменті капітального господарства.
— Головний недолік мосту в його конструкції — він збірний, тому його строк експлуатації значно менший, ніж в монолітного (Центральний міст — монолітний. авт.). Їхати швидко по цьому мосту небезпечно! На щастя, вже готовий проект реконструкції та обраний підрядник по тендеру. Тому скоро почнуться роботи, — каже працівник відділу інженерної підготовки департаменту капітального будівництва Микола Мандрика.
На реконструкцію виділяють 56,4 мільйони гривень, а самі ремонтні роботи триватимуть більше року — фінал робіт у 2017 році.
Кияни ремонтуватимуть Київський міст. Читайте більше про підрядника реконструкцію мосту по Чорновола.
— Через день, можливо два, укладемо угоду з підрядником робіт — київською «Мостобудівельною компанією МСУ-2», що запропонувала найнижчу ціну на тендері, — каже виконуючий обов’язки начальника Департамента капітального будівництва Ігор Кравець. — Незабаром розпочнуться підготовчі роботи — закупівля матеріалів, техніки тощо.
— А як будуть змінювати рух транспорту по мосту? — питає журналіст.
— Кардинально рух не зміниться. Будемо частково обмежувати рух транспорту — поки роботи триватимуть на одній половині, авто будуть їздити по іншій, — каже Кравець. — У наступному році мають зміцнювати опори мосту, тоді буде трохи інакша схема обмеження руху по мосту.
Так виглядав Київський міст влітку:
Нагадаємо, за проектом виконавець реконструкції має не тільки повністю замінити дорожнє покриття мосту, але й «відремонтувати та підсилити несучі конструкції». А це опори, арки, плити мосту тощо. Додатково до цього виконавець повинен збільшити проїжджу частину, вирішити, як краще влаштувати зливову каналізацію та замінити опори контактної мережі тролейбусів. Терміни виконання робіт — 2016-2017 роки.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Тим паче ще ніхто нічого не закриває, будуть їхати по одній смузі
Можна ж і не закривати. Тільки водії ж не бачать знаку "40" і пруть 70. Замість 40 там скоро вивісили б "20", потім "10", потім взагалі закрили б для вантажного руху... А потім хтось впав би в річку.
Легкові машини - це не першочерговий транспорт, я би більше переживала за тролейбуси і "швидкі". А легковикам можна і по об'їзній!
В крайньому випадку, якщо дійсно буде важко, можна пустити корабель з одного берегу на інший в години пік. Але думаю, що до такого не дійде!