«Єдиний рахунок» більше не приймає показники за газ. Які є інші варіанти?

- З 1 березня сайт pay.vn.ua перестав приймати показники вінничан за газ. Адміністрація сервісу повідомила, що це було одноосібне рішення «Вінницягазу».
- Газовики пояснюють, що з 1 травня всі споживачі можуть змінити постачальника газу. А вінницький сервіс не може доєднатися до централізованої системи «РГК», щоб оперативно реагувати на всі зміни.
- Як тоді передати показники до 5 березня?
Днями на фейсбук-сторінці сервісу «Єдиний Рахунок» повідомили, що більше не приймають показники лічильника для «Вінницягаз»:
«За рішенням АТ «Вінницягаз» показники лічильників по споживанню природного газу через канали передачі даних Проекту «Єдиний Рахунок у Вінниці», в тому числі через сайт Pay.vn.ua, а також call центр Проекту (0 800 216 612) тимчасово не приймаються. На жаль, зручність подання даних через «єдине вікно» та точність при нарахуванні не завжди потрібні!», — зазначили у дописі на фейсбуку.
В чому стала причина припинення співпраці? Речниця «Вінницягазу» Лариса Логінова роз’яснила, що через сайт pay.vn.ua і надалі можна оплатити рахунок, а в «Єдиному рахунку» буде надходити й платіжка від газовиків.
Але передавати показники лічильника тепер радить тільки через сервіси «Вінницягазу».
— На ринку газу відбулося остаточне розділення функції постачання газу і розподілу газу. А з 1 травня споживачі зможуть вільно обирати собі нового постачальника газу (нині це товариство «Вінницягаз збут» - авт.). У таких умовах нам, як оператору газорозподільних мереж, важливо мати безпосередній зворотній оперативний зв’язок з кожним клієнтом, — каже Логінова.
Речниця «Вінницягазу» додає, що через ці сервіси споживачі отримуватимуть дані про ціну газу, яка щомісяця змінюється, інформацію про зміни на ринку газу, а також відслідковувати постачальників газу.
— Уся інформація від споживачів збирається централізовано, у контакт-центрі. «Єдиний рахунок» не відноситься до наших сервісів, й відповідно не обробляється у контакт-центрі. Тож не зможе оперативно надати інформацію, якщо відбудеться зміна постачальника газу, — сказала Лариса Логінова.
Передати показники лічильника можна таким чином:
- через «Особистий кабінет» на сайт 104.ua;
- за допомогою мобільному додатку 104 Mobile Light для iPhone;
- зафіксувати показання в мобільному додатку 104Mobile для Android;
- через паблік аккаунт «7104ua» у Viber;
- за допомогою СМС повідомлення на номер 7104. Формат повідомлення: ХХХХХХХХХХвідступ11111, де ХХХХХХХХХХ - номер особового рахунку споживача (10 цифр), а 11111 - показання лічильника газу (5 цифр)
- зателефонувати до Контакт-центру за номерами телефону (0432) 509-104, 067-01-10-104;
- голосовим меню за номерами телефону Контакт-центру;
- надіслати повідомлення з показаннями лічильника на електронну адресу [email protected]. При цьому необхідно вказати номер особового рахунку або прізвище, ім’я, по-батькові та адресу.
Плата за доставку, нагадаємо, залишається. Надалі газовики друкуватимуть її в одній платіжці, разом з платою за газ як за товар. Водночас, змінюють нарахування абонплати тим споживачам, в яких на лічильнику «нулі».
Читайте також:
На плату за доставку газу донарахують субсидії та пільги
До «Прозорих офісів» кличуть вінничан, які хочуть готівку за пільгу на комуналку
Я хочу відключити централізоване опалення у квартирі. Як це зробити?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Спішіть, не дякуйте.
Одна проблема - нужно лицевой счет указать 10-значным, но у многих он 11значный и начинается он на 99. Так вот эти две девятки нужно заменить на 0 и тогда СМС легко отправляется и тут же приходит ответ, что показатель принят.