Деяким вінничанам компенсують 50% вартості інверторів та акумуляторів

- Міська влада Вінниці виділить кошти на часткову компенсацію витрат на придбання та встановлення систем безперебійного живлення (інверторів напруги та акумуляторів) для окремих категорій громадян.
- Розповідаємо, хто може її отримати та куди звертатися.
Важливо! Розмір компенсації: 50% від вартості придбаних та встановлених інвертора та акумулятора, але не більше 40 000 гривень.
Детальну інформацію про умови програми, порядок подання заявки та перелік необхідних документів — далі.
Кому нададуть компенсацію
Компенсацію частини вартості придбання та встановлення додаткового джерела безперебійного живлення буде надано для таких категорій:
- сімей загиблих (померлих), безвісти зниклих за особливих обставин Захисників і Захисниць України;
- осіб, як є одержувачами державної допомоги на дітей одиноким матерям;
- осіб, які є одержувачами державної соціальної допомоги, передбаченої ЗУ «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; одержувачами державної соціальної допомоги на дітей з інвалідністю;
- осіб, які є одержувачами державної допомоги на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність;
- багатодітні сім’ї (надається одному з батьків, які виховують троє і більше дітей);
- одиноких пенсіонерів, які перебувають на обліку у Вінницькому міському територіальному центрі соціального обслуговування та отримують соціальну послугу «Догляд вдома».
Як отримати
Для отримання компенсації частини вартості придбання та встановлення додаткового джерела безперебійного живлення заявник за місцем реєстрації подає до Управлінь соціального захисту населення (Лівобережне) або (Правобережне) департаменту соціальної політики міської ради заяву на ім’я міського голови встановленої форми.
До заяви додаються копії документів із пред’явленням оригіналів, а саме:
- паспорта (сторінки 1, 2, а також сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання) або ID-картки з довідкою про реєстрацію місця проживання;
- довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або довідку про відмову);
- довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, виданої департаментом соціальної політики Вінницької міської ради, та договору оренди житлового приміщення (для внутрішньо переміщених осіб);
- посвідчення члена сім’ї загиблого (для членів сім’ї загиблих Захисників і Захисниць України);
- документи військово-лікарської комісії із зазначеною причиною смерті загиблої особи (для членів сім’ї загиблих Захисників і Захисниць України);
- посвідчення члена сім’ї військовослужбовця, який загинув (помер) чи пропав безвісти під час проходження військової служби (для членів сімей безвісти зниклих);
- витягу з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, або сповіщення, видане військовою частиною, яке містить інформацію щодо зникнення безвісти військовослужбовця (для членів сімей безвісти зниклих);
- довідки про перебування на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області та отримання пільги на оплату за житлово-комунальні послуги, придбання скрапленого газу та пічного палива відповідно до постанови Кабміну від 17 квітня 2019 р. № 373;
- довідки Вінницького міського територіального центру соціального обслуговування щодо отримання соціальної послуги «Догляд вдома» (для одиноких пенсіонерів);
- підтверджуючих платіжних документів (чеки, накладні та інші письмові документи, що засвідчують передачу права власності на товари від продавця покупцю та акти виконаних робіт та наданих послуг щодо встановлення обладнання);
- довідки про відкриття особового банківського рахунку заявника.
Працівники Управління отримують самостійно та долучають до заяви:
- довідку про отримання державної допомоги особами, які визначені в п.п. 1.1.2 - 1.1.5 даного Порядку;
- довідку щодо перебування заявника на обліку в Єдиному муніципальному реєстрі осіб, які мають право на пільги, доплати та послуги за рахунок коштів Вінницької міської територіальної громади.
«У складні часи місто підтримує вразливі категорії вінничан. Тому міська рада, зокрема департамент соціальної політики, запроваджує систему компенсації джерел безперебійного живлення для тих, хто потребує нашої підтримки. Це відповідає нашому пріоритету “Турбота”», – зазначила перша заступниця директора департаменту соціальної політики Вінницької міської ради Наталія Паламарчук.
Додаткову інформацію можна отримати за контактними номерами управлінь соціального захисту:
- «Лівобережне», вул. Замостянська, 7: 097-101-45-18; 093-190-83-93; (0432) 50-86-70; 50-86-72.
- «Правобережне», просп. Космонавтів, 30: 097-101-58-40; 063-856-62-72; (0432) 50-83-88; 50-83-91.
У Вінниці, нагадаємо, з'явилася нова програма для встановлення сонячних панелей на житлових будинках. Місто візьме на себе 40% вартості, а решту — мешканці.
Читайте також:
«Санкцій до власників генераторів ми не застосовуємо». Що робити, якщо під вікнами постійно гуде?
Безперебійний інтернет у Вінниці: як та за скільки отримати доступ до мережі за відсутності світла
Автономне живлення вдома: як та за скільки це можуть зробити вінничани
Від 8 тисяч гривень: за скільки можна придбати генератори різної потужності
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.