Чи можливо, що «Ляля» і «Пирогов» стануть річковим трамваєм?

Чи можливо, що «Ляля» і «Пирогов» стануть річковим трамваєм?
  • До мерії було звернення про продовження маршрутів і побудову нових причалів для катерів «Ляля Ратушна» і «Пирогов»
  • Вінничанин пропонував, щоб теплоходи прирівняли до громадського транспорту. З ціною 10-15 грн з людини.
  • А наскільки це можливо?

Вінничанин Роман Куземський написав петицію до мерії з пропозицією створити громадський транспорт. Чоловік пропонував збудувати додаткові причали на Південному Бугу, повернути маршрут в бік «Водоканалу». А також збудувати нові причали для катерів на П’ятничанах, Бригантині, Масиві, лікарні Ющенка.

Після того — прирівняти теплоходи до ще одного виду громадського транспорту, з регулярним графіком руху та ціною проїзду —10-15 грн з людини.

Петиція набрала 225 підписів, чого не вистачило, аби її розглянули у міській раді. Утім, більшість наших читачів писали, що «за» появу річкового трамвая.

Відео дня

Чи можливо, що «Ляля» і «Пирогов» стануть річковим трамваєм?, фото №1 на сайті 20minut.uaТож наскільки це можливо, запитали у представників пристані «Вінниця».

— Це буде невигідно. З нинішньою ціною солярки ми не зможемо перевозити людей за 10-15 гривень. А повернення маршруту в бік «Водоканалу» — малоймовірно. Там дно ще замулене, і коли катери йдуть, то гвинтами весь мул підіймають. Страшенний сморід від нього, — розказав заступник директора пристані Микола Подчашинський.

При тому катери та пристань є у державній власності. І щоб розвивати річковий транспорт місто має прийняти все майно у комунальну власність, що депутати спробували зробити влітку 2018 року.

Чи можливо, що «Ляля» і «Пирогов» стануть річковим трамваєм?, фото №2 на сайті 20minut.ua— Процес передачі теплоходів та земельної ділянки зараз призупинився. Рішенням суду майно пристані Вінниця було передано з приватної у державну власність. Зараз цей майновий комплекс є на балансі Міністерства інфраструктури, яким керує ДП «Адміністрація річкових портів».

Але Мінінфраструктури не може, за невідомих нам причин, провести інвентаризацію майна, щоб розпочати процес передачі пристані у комунальну власність. А без цього акту не прийме рішення Кабмін.

Поки що в нас немає погодження Міністерства на передачу майна та навіть чіткого розуміння, яке саме майно є на балансі у держпідприємства та з чого воно складається. Тому без прийняття у комунальну власність ми не можемо розвивати річковий транспорт у Вінниці, — казав директор департаменту комунального майна Ігор Шутак.

Нагадаємо, цього року сезон прогулянок на теплоходах стартує з 20 квітня. Ціна квитків в одну сторону — 70 грн дорослий, 60 гривень студентський, 40 грн для дітей, віком до 10 років. Діти до 5 років — безкоштовно.

Читайте також:

Фото: архів «20хвилин»

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (3)
  • Маруся
    Приємно, що є свідомі громадяни, які думають за владу, як вирішити транспортну проблему міста!👍 Пів міста проїхати за годину в час пік стає жахливою нормою🤯! Влада дає дозволи на будівництво, але інфрастуктури немає- ну зате в нас є Інститут розвитку міст, які біс знає чим зайняті😤🤨!!!вся їх "діяльність на папері".

    Моя думка, що ті корита не витримають навантажень!! Потрібні сучасні! А ідея - суперова!
  • Поліна Шаповалюк
    Можливо, але щоб  Буг не забруднювали.
  • Наталья
    Сабарів кораблем у місто не поїде. Той і зараз повзе 45 хвилин, а з зупинками буде цілу годину! Хіба що дачники з Тюшок, якщо дозволити по пенсійному їздити даром або за 1-2 гривні.

keyboard_arrow_up