Вінничанин Роман Куземський написав петицію до мерії з пропозицією створити громадський транспорт. Чоловік пропонував збудувати додаткові причали на Південному Бугу, повернути маршрут в бік «Водоканалу». А також збудувати нові причали для катерів на П’ятничанах, Бригантині, Масиві, лікарні Ющенка.
Після того — прирівняти теплоходи до ще одного виду громадського транспорту, з регулярним графіком руху та ціною проїзду —10-15 грн з людини.
Петиція набрала 225 підписів, чого не вистачило, аби її розглянули у міській раді. Утім, більшість наших читачів писали, що «за» появу річкового трамвая.
— Це буде невигідно. З нинішньою ціною солярки ми не зможемо перевозити людей за 10-15 гривень. А повернення маршруту в бік «Водоканалу» — малоймовірно. Там дно ще замулене, і коли катери йдуть, то гвинтами весь мул підіймають. Страшенний сморід від нього, — розказав заступник директора пристані Микола Подчашинський.
При тому катери та пристань є у державній власності. І щоб розвивати річковий транспорт місто має прийняти все майно у комунальну власність, що депутати спробували зробити влітку 2018 року.
Але Мінінфраструктури не може, за невідомих нам причин, провести інвентаризацію майна, щоб розпочати процес передачі пристані у комунальну власність. А без цього акту не прийме рішення Кабмін.
Поки що в нас немає погодження Міністерства на передачу майна та навіть чіткого розуміння, яке саме майно є на балансі у держпідприємства та з чого воно складається. Тому без прийняття у комунальну власність ми не можемо розвивати річковий транспорт у Вінниці, — казав директор департаменту комунального майна Ігор Шутак.
Нагадаємо, цього року сезон прогулянок на теплоходах стартує з 20 квітня. Ціна квитків в одну сторону — 70 грн дорослий, 60 гривень студентський, 40 грн для дітей, віком до 10 років. Діти до 5 років — безкоштовно.
Читайте також:
Фото: архів «20хвилин»
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Моя думка, що ті корита не витримають навантажень!! Потрібні сучасні! А ідея - суперова!