У Вінниці на оновленій Батозькій облаштували «віденські зупинки»: у чому їхня особливість

У Вінниці на оновленій Батозькій облаштували «віденські зупинки»: у чому їхня особливість
  • У Вінниці по вулиці Батозькій облаштували дві .
  • Вони нададуть можливість маломобільним пасажирам зручно користуватися громадським транспортом.

Під час встановлення таких зупинок висоту проїзної частини піднімають до рівня тротуару там, де трамвай рухається посередині дороги, а не відокремленими коліями. Це дозволяє зменшити відстань від дороги до першої сходинки з 36 см до 18.

— По-перше, це зручність посадки-висадки пасажирів. А по-друге, змушує водіїв сповільнюватися, тому що при під’їзді до такої платформи вони бачать перешкоду. Це підвищує безпеку руху, — пояснив директор комунального підприємства «Агенція просторового розвитку» Максим Кравчук.

Відео дня

За його словами, зробити повністю безбар'єрне середовище у Вінниці, аби люди на візках без сторонньої допомоги могли потрапити до салону трамваїв, немає можливості. Як альтернативу розглядають переобладнання трамваїв.

— Ми отримали трамваї «Трам-2000». Модель цієї серії в Швейцарії переобладнувалася з добудовою низькопідлогової секції. Там будувалися спеціальні платформи висотою не 18 см, як вінницькі зупинки, а 30 см. І в такому випадку взагалі не потрібне відкривання відкидного пандуса, — зазначив Кравчук.

Загалом таких зупинок у Вінниці вісім: перших шість встановили у 2018 та 2019 роках під час реконструкції вулиці Замостянської. Тоді ця практика була застосована вперше в Україні. У перспективі «віденські зупинки» мають встановити на вулиці Соборній та на вулиці Пирогова.

— На вулиці Соборній ширина дозволяє розглянути варіант і з острівцевими платформами, які потенційно можуть бути ще більш зручними для всіх мешканців, зокрема й для маломобільних, — розповів директор підприємства.

 

Читайте також:

На Батозькій відновили рух громадського та приватного транспорту. Як виглядає вулиця

Був костелом і органною залою. Вінницький Собор відзначає 265-річчя

Це була дерев’яна будівля з єдиною колією. Про історію вінницького залізничного вокзалу

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (17)
  • Татьяна Гнатюк

    Люди де ви бачите комфорт цих зупинок. Сфоткайте  і покажіть хоч одну
  • Читач92

    Мінімум матеріала-максимум грошей при виготовленні зупинок?
  • Олег Агафонов

  • Олег Агафонов

    Чому не розвернули склом до дороги?  Беріть приклад від зу. Чорновола.  Зупинка  без скла. Задом на перед, і прямісінько  біля проїзжої частини дороги.

keyboard_arrow_up