У швейцарських трамваях Tram-2000 демонтували поручні на задніх дверях. Для чого це зробили

У швейцарських трамваях Tram-2000 демонтували поручні на задніх дверях. Для чого це зробили
  • Деякі містяни скаржилися, що в нещодавно привезені зі Швейцарії трамваї неможливо потрапити з дитячими візками та людям на інвалідних візках. Транспортники розв'язали цю проблему.

У вересні містяни писали петицію до міського голови з проханням демонтувати поручні посеред дверей на кількох вхідних майданчиках Tram-2000. Автор звернення також писав, що після цього такі двері можна буде позначити відповідною наліпкою, щоб люди з візками могли швидко зорієнтуватися. 

У «Вінницькій транспортній компанії» нам тоді пояснили, що прибирати поручні нема потреби, оскільки на останніх дверях Tram-2000 вони зміщені в сторону, що дозволяє безперешкодно заносити візки в середину. 

Та днями «швейцарців» випустили на лінії з демонтованими поручнями на четвертих дверях. Технічний директор ВТК Володимир Дудко розповів журналісту, що таке рішення вони ухвалили тому, що це ще більше спростить потрапляння в салон людей з візками. 

Відео дня

— На всіх 16-ти вагонах, що наразі працюють на лініях, демонтовані поручні на задніх дверях. Адже саме там передбачені місця для візків як дитячих, так і кріслоколісних, — пояснює Дудко. — Крім того, біля четвертих дверей з'явилися наліпки з зображенням дитячого візка, щоб люди орієнтувалися, куди їм заходити. 

Фото: Серж Волчег

Додамо, що серед усього трамвайного парку Вінниці низьку підлогу мають лише вагони VinWay. У трамваї моделей КТ-4, Karpfen та Mirage візки доводиться заносити. У таких вагонах поручні раніше були посеред вхідних проходів, тому для зручності користування деякими верствами населення працівники ВТК їх демонтували. 

Довідка

Під час першого етапу проєкту «Цюрихські трамваї для Вінниці» (2006-2011 роки) місто отримало 116 трамвайних вагонів Karpfen та Mirage. В рамках другого етапу Швейцарія має передати 35 трамваїв Tram-2000 вже до кінця 2023 року.

Довоєнна вартість проєкту передачі вагонів — 3,55 мільйона швейцарських франків, з яких понад 3 мільйони інвестує Швейцарія та 500 тисяч — Вінниця. У цю суму входить транспортування вагонів із Цюриха до Вінниці залізницею або автотрейлерами, адаптацію вагонів під технічні вимоги українського законодавства, запчастини.
 

Читайте також:

Що буде з цінами на нерухомість у Вінниці: головні тренди та прогнози

У Вінниці може з’явитися ще одне місто-побратим. Хто?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (11)
  • Valentina Shalygina

    А як заходили з колясками стільки років у Швейцарії, що аж  тепер потрібно знімати поручні на задніх дверах? Може в них каляски менші  чи з калясками не заходили?

    Читач reply Valentina Shalygina

    У нас пенсіонерам , мамам одиночкам і інвалідам не під силу купити машину. Для швейцарця нашкрябати тисячу франків чи євро на якесь старе барахло посильно за кілька міс. Тож у них меньше хто мусять пертись в трамвай.
  • Ann Vavryk

    Як туди взагалі забратися з коляскою? Я б втроє склалась
  • Читач

    Вот вам и Швейцария, 45 лет люди ездили на этих трамваях, туда не то что инвалиду , но даже с кравчучкой нельзя было зайти нормально. У них тоже бабули с ними ходят, если надо в магазин или на дачу
  • Наталия Войт

    Супер,це для колясок

keyboard_arrow_up