Чи дійсно нові швейцарські трамваї недоступні для візків? Пояснюють транспортники

- Деякі містяни скаржаться, що в нещодавно привезені зі Швейцарії трамваї неможливо потрапити з дитячими візками та людям на інвалідних візках. Чи дійсно це так?
На сайті Вінницької міської ради можна знайти кілька нещодавніх звернень від містян, які скаржаться на трамваї Tram-2000. Наразі Вінницею курсує 12 таких вагонів. Після першого жовтня на лінію додадуть ще чотирьох «швейцарців». Деяких вінничан не влаштовує, що всередину трамваїв неможливо потрапити з дитячими візочками. Мовляв, там недостатньо широкі двері.
«Поручень посеред входу не дозволяє внести візочок всередину. Через це люди чекають на трамваї старих моделей. Те саме стосується й людей з інвалідністю, які пересуваються на візках», — йдеться у зверненні до міського голови.
Автор пропонує демонтувати поручні посеред дверей на кількох вхідних майданчиках Tram-2000. Він також пише, що після цього такі двері можна позначити відповідною наліпкою, щоб люди з візками могли швидко зорієнтуватися.
За коментарем ми звернулися до технічного директора «Вінницької транспортної компанії» Володимира Дудка. За його словами, під візки спеціально обладнані останні, четверті двері вагонів.
— Поручень там стоїть не по центру, а зміщений в бік. Це дозволяє заносити всередину як дитячі візки, так й інвалідні. Ми вже провели відповідні перевірки й переконалися в цьому, — говорить Володимир Дудко. — Найближчим часом ми наклеїмо наліпку біля четвертих дверей з зображенням дитячого візка. Біля тих же останніх дверей є й відповідний майданчик, який підходить для візків найбільше.
Додамо, що серед усього трамвайного парку Вінниці низьку підлогу мають лише вагони VinWay. У трамваї моделей КТ-4, Karpfen та Mirage візки доводиться заносити. У таких вагонах поручні раніше були посеред вхідних проходів, тому для зручності користування деякими верствами населення працівники ВТК їх демонтували.
Довідка
Під час першого етапу проєкту «Цюрихські трамваї для Вінниці» (2006-2011 роки) місто отримало 116 трамвайних вагонів Karpfen та Mirage. В рамках другого етапу Швейцарія має передати 35 трамваїв Tram-2000 вже до кінця 2023 року.
Довоєнна вартість проєкту передачі вагонів — 3,55 мільйона швейцарських франків, з яких понад 3 мільйони інвестує Швейцарія та 500 тисяч — Вінниця. У цю суму входить транспортування вагонів із Цюриха до Вінниці залізницею або автотрейлерами, адаптацію вагонів під технічні вимоги українського законодавства, запчастини.
Читайте також:
Які зміни сталися на ринку нерухомості впродовж року та скільки коштує найдорожча квартира у Вінниці
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Я їжджу щоденно, і трамвай набагато краще ніж тролейбус, великий, комфортний, багато вікон, а не маленька бляшанка, де всі їдуть як консерви в банці, вікна малесенькі, повітря мало + постійно комусь дує влітку в жару +38