Тролейбус №7 вже їздить до «Вінниччини-Авто». Маршрут продовжили

Тролейбус №7 вже їздить до «Вінниччини-Авто». Маршрут продовжили
  • У Вінниці завершили будівництво продовження тролейбусної лінії в мікрорайоні Тяжилів – від зупинки вулиці Лугова до СТО «Вінниччина-Авто».
  • Тролейбус №7 їздить у тестовому режимі за новим маршрутом «Залізничний вокзал – «Вінниччина-Авто», який тепер має протяжність на 1,2 км більшу. 

Продовжили контактну мережу тролейбуса по вул. Ватутіна від розворотного кільця по вул. Луговій до СТО «Вінниччина-Авто». Збудували 2,4 км контактної тролейбусної лінії в двох напрямках, змонтували та підключили тягову підстанцію, також встановили світлофор на новому розворотному кільці.

На маршруті поки що працюватимуть три тролейбуси, а підприємство вивчатиме пасажиропотік.

За попередніми підрахунками цим продовженим маршрутом тролейбусу на Тяжилові будуть користуватись понад п'ять тисяч мешканців.

Відео дня

Тролейбус №7 вже їздить до «Вінниччини-Авто». Маршрут продовжили, фото №1 на сайті 20minut.ua

Продовження цього маршруту передбачено комплексною Програмою розвитку міського пасажирського транспорту на 2018-2023 роки. Директор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко зазначив, що на самі роботи витратили місяць.

Тролейбус №7 вже їздить до «Вінниччини-Авто». Маршрут продовжили, фото №2 на сайті 20minut.ua

Для довідки: 

  • Роботи про будівництву контактної мережі тролейбуса по вул. Ватутіна від розворотного кільця «вул. Лугова» до СТО «Вінниччина-Авто» розпочались 24 липня і тривали до 31 серпня. 
  •  В рамках будівництва, для забезпечення функціонування подовжених тролейбусних маршрутів, також було виконано монтаж та підключення одноагрегатної тягової підстанції потужністю 1410 кВА.
  • Загальна вартість будівництва склала 7,7 мільйонів гривень. Це кошти бюджету громади та «Вінницької транспортної компанії».
  • Востаннє в цьому мікрорайоні продовжену тролейбусну лінію запустили в 1998 році, коли збудували контактну мережу тролейбусу від колишньої кінцевої зупинки «Інструментальний завод» до вулиці Лугової.
  • Після цього у Вінниці лише в 2007 році були збудовані дві нові тролейбусні лінії та відкриті нові маршрути тролейбусів (від ринку «Урожай» по вулиці Пирогова до Аграрного університету, а також по вул. Янгеля та Стрілецькій до Муніципального ринку).

 

Читайте також:     

Науковці визначили основний спосіб передачі коронавірусу. Це знання допоможе краще захиститися

«РозCORONовані закупівлі»: скільки коштувало лікування ковід-пацієнтів на Вінниччині?

В Україні за добу СOVID виявили у 2 141 людини. На Вінниччині дві смерті

Напад на таксиста у Вінниці: затримали 25-річного зека, який стріляв та вкрав авто

Читайте також:

Я — не я і машина не моя... Як патрульне авто через «лису» резину забирав евакуатор

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (1)
  • Елена
    Олю, Вас не турбує, чому читачі поставили значки "сміх" і "ганьба"? що 5 км товстого мідного дроту +підвіска+робота+трансформатор може коштувати кілька мільйонів, ми не сумніваємось! Тролейбус на тяжилів теж нехай їздить, хоча там потрібніша четвірка. Це поставили за Вашу манеру викладу! Навіть не вказали,де будуть зупинки, і це не єдиний недолік

keyboard_arrow_up