На Замості виконують капітальний ремонт трамвайних колій. Скільки грошей на це витратять?

На Замості виконують капітальний ремонт трамвайних колій. Скільки грошей на це витратять?
  • Наразі роботи ведуться на проспекті Коцюбинського, де колії не оновлювалися понад сорок років. Окрім цієї ділянки цьогоріч заплановано капітально відремонтувати ще один невеликий відрізок трамвайних шляхів. Який саме?

Ще з весни містяни можуть спостерігати, як у Вінниці намагаються покращити колійне господарство. Спочатку роботи велися на ділянці між музеєм Михайла Коцюбинського та будівлею швейної компанії «Володарка». Там ремонтники частково відновили асфальтне покриття міжколійного та колійного простору. 

Тепер робітники перемістилися на ділянку між вже згаданим музеєм та перехрестям Коцюбинського-Київська-Брацлавська. За словами технічного директора «Вінницької транспортної компанії» Володимира Дудка, ця ділянка давно потребувала капітального ремонту.

— Ці колії відпрацювали вже понад сорок років, хоча капітальний ремонт має проводитися через 25-30 років. Зараз складно знаходити фінансування на такі ремонти, але без них також не можна, адже сильна зношеність колій може призвести до сходження вагонів з рейок та інших аварійних ситуацій, — пояснює Дудко. — Ми провели торги, закупили рейки, кріплення до них. Зараз проводимо робот по їх заміні. Це колії робляться не за принципом «оксамитовий шлях», як це було, наприклад, на Замостянській чи Батозькій. Це звичайна заміна старих на нові.

Відео дня

Цього року ВТК планує провести капітальний ремонт трамвайних колій у ще одному місці: на ділянці від Центрального мосту до площі Героїв Чорнобиля. Там також замінять старі колії на нові.

— Поточні роботи виконуємо у місті періодично, коли це необхідно, а ось капітальні занадто коштовні. — продовжує Володимир Дудко. — Безперечно, у Вінниці є й інші проблемні ділянки, які потребують уваги, але під час війни неможливо всьому приділити достатньо уваги. Можу лише сказати, що попри все ми намагаємося підтримувати колійне господарство у нормальному стані.

Нові трамваї Tram-2000, що їх за останній рік Вінниця отримала вже понад 30 вагонів, за словами технічного директора ВТК, більш вибагливі до умов експлуатації. Для оптимальної роботи їм бажано пересуватися оновленими коліями. У сьогоднішніх реаліях це не завжди можливо, адже у місті можна знайти не одну ділянку, де є просадка колій або проблемне стикування рейок. 

— Планів у нас багато, але втілити їх зможемо лише після завершення війни, — підсумовує Дудко.

На сайті Prozorro ми знайшли кілька тендерів, замовницею яких є «Вінницька транспортна компанія», і які пов'язані з ремонтами колійного господарства. 

В одному з тендерів йдеться про закупівлю залізничного колійного інструмента із супутнім обладнанням для підбивки шпал під час заміни ланок колії. Вартість придбання шпалопідбивки, амортизаторів, кабельної розетки СС11 та кабельної арматури обійшлося місту у 87 тисяч гривень

В іншому транспортники шукали для оренди екскаватор-навантажувач з водієм для виконання земельних робіт. Прокат обладнання вартує 49,9 тисячі гривень.

За послуги з часткового відновлення асфальтного покриття між колійного та колійного простору заплатять 1 мільйон 237 тисяч гривень

Врешті, вартість самих рейок обійдеться місту в 1 мільйон 825 тисяч гривень

Читайте також:

«Україна нам віддала священика»: у святковій промові Лукашенко згадав про зрадника з Вінниччини

Вінниця купує безпілотники на понад 30 мільйонів гривень. Подробиці

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (3)
  • volodymyr
    живу у вінниці з 1998-го, за мої памяті на соборній кілька разів ту колію ремонтували, невже знову на ремонт колії хочуть бабло списати, скінчилисьсь ідеї???...
    Santa reply volodymyr
    То це ж не соборна)))
  • Леляк
    Це так дуже треба? Клоуни

keyboard_arrow_up