Черги у Вінницькому сервісному центрі МВС: яка причина і чи змінилась ситуація?
- Кілька тижнів у Вінницькому сервісному центрі МВС спостерігалися великі черги, особливо пов’язані з практичними іспитами.
- Чому так сталося і яка ситуація нині? З'ясовували.
Ще нещодавно в мережі поширювалися відео з великими чергами в сервісному центрі МВС у Вінниці на вулиці Ботанічна.
Нагадаємо, що ми проводили опитування у наших соціальних мережах на тему труднощів, з якими стикаються відвідувачі МРЕВ. Що писали вінничани, можна дізнатися за цим посиланням.
Серед відповідей часто згадували великі черги та проблеми з талончиками через «бігунців».
Проблема попередніх тижнів
Журналістка «20 хвилин» сьогодні завітала до сервісного центру МВС на Ботанічній та поспілкувалася з відвідувачами.
Станом на сьогодні — черг немає. Опитані відвідувачі розповідали, що купували талони онлайн (так сказала більшість із них). Особливих труднощів ніхто не відзначив, окрім пана Вадима, який уперше прийшов складати практичний іспит.
— Талон я шукав десь два тижні, постійно його не було, — розповів чоловік.
Що саме ускладнило ситуацію з практичними іспитами та отриманням талонів, вдалося з'ясувати в інструктора з водіння Ігоря Юрчака.
За словами чоловіка, протягом останніх двох-трьох тижнів потрапити на практичний іспит було складно, адже талони видавали на п'ятьох інструкторів, а іспити приймали лише троє. Це сталося, ймовірно, через відрядження окремих співробітників.
— Цього тижня затримок майже немає. Хіба що хвилин 15, але це не затримки, — пояснює Ігор Юрчак. — А попередні тижні були випадки, що учениця мала талон на другу годину дня, а через затримки змогла скласти іспит лише наступного дня об 11-й годині.
Що спричинило черги?
Журналістка «20 хвилин» зв’язалася з речницею регіонального сервісного центру ГСЦ МВС Вінницької області Альоною Лавровською. Вона підтвердила, що кілька тижнів тому виникли проблеми з можливістю отримати талон саме на складання практичних іспитів.
— Проблема з наявністю талонів на практичний іспит виникла через перевищення попиту над пропускною спроможністю сервісних центрів. Причин кілька. Перша — значне зростання кількості людей, які бажають отримати право керування транспортним засобом, тоді як кількість адміністраторів-екзаменаторів не збільшилася, — зазначає речниця. — Окрім цього вони почергово йдуть у відпустки, хтось хворіє, когось відправляють у відрядження. У середньому один адміністратор може прийняти до 15-ти іспитів на день, тому кількість талонів не може перевищувати цю пропускну спроможність.
Як пояснили у сервісному центрі, ще один фактор, що створив труднощі, — скасування обмеження на кількість спроб іспитів. Це призвело до того, що деякі громадяни використовують іспити як тренування.
— На жаль, рівень підготовки учнів дуже низький. Деякі складають практичний іспит 10-15 разів, — додає Альона Лавровська. — Крім того форс-мажорні обставини, як-от повітряні тривоги, також збивають графік проведення іспитів. Попри це ми працюємо над удосконаленням процесу надання адміністративних послуг.
Зокрема, у сервісному центрі №0541, який приймає найбільше практичних іспитів, значно оновили автопарк: з'явилися нові автомобілі Citroën, Hyundai та Toyota. Також додали спеціальний автомобіль для складання іспитів людьми з інвалідністю.
Читайте також:
«Нова пошта» у Вінниці знищила історичну мозаїку. Як це сталося?
Більші страхові суми та скасування франшизи: як зміниться «автоцивілка» з нового року?
Реформа МСЕК на Вінниччині: які зміни відбудуться?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
родион протопопов