Як створити мережу, відому кожному? Історії успіху вінницьких підприємців

- Розпочати свій бізнес — справа не з легких, а от розширити його і зробити мережею, яку знає кожен, — ще важче.
- Тому в рамках проєкту «Народний бренд 2024» ми вирішили поспілкуватися з власниками найбільших мереж Вінниці.
«Експрес стрижка»
Певно, кожен у місті знає про мережу перукарень «Експрес стрижка». Наразі лише у Вінниці працює вісім її локацій. Нам було цікаво дізнатися їхню історію, тож ми зв'язалися з Анною Шаповалюк. Власниця розповіла, що, коли завершила роботу в компанії Nemiroff, де була головним логістом із продажу лікеро-горілчаної продукції у 2014 році, постало питання: чим займатися далі і як рухатися вперед.

— У 2014 році ми з чоловіком переїхали до Києва, де й побачили цю мережу. Ми зустрілися з власницею мережі «Експрес стрижка» Іриною Погодіною і вирішили створити доступний сервіс для людей, які цінують свій час, — пригадує Анна.
Першу перукарню відкрили в липні 2015 року на Західному автовокзалі. Ви і по нині можете її там побачити та завітати. З самого початку там працювали всього чотири кваліфіковані майстри, які, до речі, досі залишаються у команді.
Оскільки перша локація у Вінниці мала успіх та зріс попит на їхні послуги і до того ж була помітна гарна динаміка роботи, то як поділилася власниця, це стало ключовим для початку їхнього розширення. І вже через пів року з'явилася друга перукарня.
— Адже має бути високий трафік і відповідна площа приміщення, — пояснює підприємиця. — Щодо стандартів, то, оскільки це міжнародна мережа і ми працюємо по франшизі, існують чітко відточені стандарти робочих процесів, яких дотримуються всі франчайзі мережі.
На запитання, чи були невдалі спроби розширення, Анна відповіла, що всі перукарні у Вінниці ретельно продумані й зважені, тому невдалих спроб не було.
Однак певні події в країні вплинули на роботу перукарень та змусили адаптуватися до нових умов.
— Насамперед це ковід, а згодом і війна. Ці події виробили у нас стійкість і здатність до критичного мислення. А умови війни змусили нас переглянути підходи до безпеки персоналу та адаптувати роботу до графіків відключення електроенергії, — розповідає власниця мережі «Експрес стрижка» у Вінниці.
Підприємиця зазначила, що, попри труднощі з пошуком місць із правильною локацією для нових перукарень, вони постійно планують розширення.
— Але не дивлячись на усе, через п'ять років я бачу нашу мережу національним лідером у сфері експрес-послуг із сучасними технологіями та високим рівнем сервісу. Але головна ціль залишається незмінною — надавати послуги нашим дорогим клієнтам у вільній і квітучій країні, — говорить Анна Шаповалюк.
«Сама ліпила»
Ще однією мережею, яку знає кожен місцевий, є магазин напівфабрикатів «Сама ліпила». Власник Михайло Пасєка розповів, що підприємницьку діяльність вони розпочали дуже давно, а виготовлення напівфабрикатів почалося у 2020 році.
— Відкриття першого магазину далося дуже нелегко. Вже було обрано приміщення, замовлено обладнання, і тут… коронавірус, — пригадує Михайло. — Також потрібно було завоювати довіру покупців, адже люди негативно ставилися до напівфабрикатів, вважаючи, що вони виготовляються з неякісних та несвіжих продуктів.
Проте підприємець зізнається, що про створення мережі магазинів спочатку ніхто навіть не думав.
— Спочатку був лише один магазин. Побачили, що людям подобається, почали отримувати позитивні відгуки, з’явилися постійні клієнти. Люди навіть приходили з інших кінців міста, щоб придбати нашу продукцію. Лише тоді ми вирішили відкрити другий магазин. Так, поступово, один за одним, відкривалися магазини в різних районах міста. Сьогодні їх уже 16, — каже власник.
Він додає, що кожен наступний магазин відкривати було легше, ніж попередній. Локації зазвичай обирають за проханням клієнтів, які часто самостійно пишуть і просять відкрити магазин там, де їм було б зручно купувати продукцію.
Мережа «Сама ліпила» справді велика, і ми не могли не запитати, як вдається підтримувати якість роботи, продуктів та обслуговування в усіх точках.
— Якість продукції контролюється постійно. Щодня ми купуємо свіжі продукти і лише з них виготовляємо нашу продукцію, — говорить підприємець.
Перший магазин «Сама ліпила», як ми вже згадували, відкрився під час початку пандемії COVID-19 та карантину. Тоді багато, особливо нових бізнесів, не змогли втриматися на ринку. Коли підприємці все ж відновили сили і набрали обертів для розвитку, то перед ними постала нова проблема — війна. Власник розповів, що вони взяли паузу в роботі буквально на місяць.
— Але приміщення під нове виробництво вже було взято в оренду. Тому ми прийняли рішення ризикнути і продовжити працювати, — каже Михайло Пасєка.
Попри всі труднощі, підприємець зазначає, що для них принципово при будь-якому розширенні чи реалізації нових цілей робити це лише якісно і на високому рівні.
— А через п'ять років у нашій вільній та незалежній Україні ми хочемо, щоб нам і надалі довіряли та вірили люди. А ми, у свою чергу, будемо намагатися полегшити буденне життя наших чарівних жінок і задовольнити потреби та смаки кожного клієнта, — говорить власник.
Матеріал створений в рамках проєкту «Народний бренд».
Читайте також:
Англійська за рік: міф чи реальність? Відповідь знає школа «Kingdom»
Підприємці, що не бояться ризикувати: які нові бізнеси відкрилися у Вінниці під час війни?
Як у школах змінився підхід до вивчення англійської мови? Розповідають вінницькі фахівці
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Дмитрий Николаев
Іра Никитюк
Рекомендую Експрес Стрижку♥️♥️♥️
Найкраща мережа перукань у Вінниці
Rusik Rusichka
Маша Куцолабська