Як під час війни утримати позиції і стати сильнішим? Історії двох вінницьких компаній

Як під час війни утримати позиції і стати сильнішим? Історії двох вінницьких компаній
За сім років суші бар Yama розширив свою мережу по Україні, збільшив асортимент меню
  • Вінницький бізнес за період повномасштабної війни вже встиг адаптувався до нових реалій. Як утримати бізнес на плаву, не зупиняти роботу та навіть розвиватися — розповіли представники двох знаних вінницьких компаній. 
  • Також у матеріалі можна дізнатися результати голосування конкурсу «Народний бренд».

Бізнес у Вінниці, як і у всій Україні, зазнав значних збитків через повномасштабне вторгнення так само, як і інші сфери життєдіяльності. Такі різкі зміни негативно позначилися на роботі підприємців та суттєво ускладнили можливості ведення бізнесу. 

Однак, незважаючи на труднощі, які принесла війна, підприємці змогли поступово адаптуватись до воєнних реалій і надалі продовжують розвиватися, масштабуватися. 

Розповідаємо про знані вінницькі компанії, яким під час війни не лише вдалось зберегти бізнес, а й бути конкурентоспроможними у своїй сфері. Матеріал створений в рамках конкурсу «Народний бренд»

Відео дня

Суші бар і ресторан Yama

Суші бар «Яма» —  заклад для справжніх поціновувачів страв японської та європейської кухонь, хорошого сервісу та швидкої доставки. Якісно приготовлені страви, свіжі і смачні інгредієнти і ввічливе обслуговування — ось три кити, які допомагають «Ямі» доставляти клієнтам радість протягом семи років.

Які фактори спонукають заклад бути кращими серед кращих у вашому сегменті?

— Те, що ми підходимо до справи з амбіціями, намагаємося готувати найсмачніше, —  розповідає Іван Горобець, власник суші бару. — За сім років ми заробили авторитет. І тепер, якщо відкриваються подібні заклади, то вони рівняються на нас.

Війна внесла корективи й у цей бізнес. Проте, у суші барі «Яма» продовжують надавати допомогу захисникам.

— Коли почалось повномасштабне вторгнення, ми 24 лютого припинили свою роботу. Восьмого березня відновили у місті Вінниці і в інших містах, — каже Іван Горобець. — Бізнес зараз знаходиться на важкому шляху, не вистачає персоналу, самим інколи приходиться працювати. Але при цьому допомагаємо нашим захисникам, організовуємо збори. Недавно проводили розіграш айфону, де при замовленні доставки на 1700 гривень — 200 гривень з кожного чека йшли на ЗСУ. Ми на автомобіль, на дрони збирали, адресно допомагаємо бійцям і волонтерам.

Попри негаразди і виклики, суші бару вдалося розширити і без того смачне меню.

— Асортимент наш дуже змінився: були роли, суші, сашимі, а зараз з'явилася доставка піци, бургерів, гарячих страв, японської локшини, супів, — розповідає власник закладу. — Під час війни, коли кордони були закриті і риби з рисом не було, ми вирішили до нашої доставки додати мангал-меню: шашлики, крильця і т. д. Під час локдаунів без світла, ми на мангалі готували смачні страви, які полюбилися нашим клієнтам і ми їх залишили в меню.

Наразі «Яма» збільшує свою мережу по Україні, тим самим заслуговуючи любов нових клієнтів.

— Ми масштабуємося по Україні, нещодавно відкрили наш заклад у м. Хмільник, — говорить Іван Горобець. — Проводимо підготовку до відкриття в Тернополі. Також наші заклади є у Чернівцях, Тульчині і Житомирі. Загалом, за межі Вінниці ми вийшли після трьох років роботи. У конкурсі «Народний бренд» вперше перемогли у 2017 році, в цьому році це буде наша сьома нагорода. Ми вдячні нашим клієнтам за вибір, будемо працювати ще краще!

Суші бар Yama

  • Адреса: м. Вінниця, вулиця Київська, 29, секція 12
  • Телефони: (098) 548 3883, (073) 548 38 83
  • Сайт: https://yama.ua
  • Інстаграм: sushibaryama

Рекламна компанія «Неодизайн»

Представники знаної у Вінниці і за її межами компанії, виробника візуальної реклами «Неодизайн» розповідають, що у них немає конкурентів, є колеги, які мотивують бути кращими. З початком повномасштабного вторгнення підприємство підлаштувалося під нові реалії.

— Війна, блекаут — були важким періодом для всіх, — розповів заступник генерального директора Володимир Мітін. — Для бізнесу — в тому, що було важко працювати, роботи було небагато. Наша компанія відновила свої потужності через два місяці після початку повномасштабного вторгнення. Цей важкий період ще більше загартував нас. Коли було важко, ми почали шукати інші варіанти реклами, підготували менеджерів до більшого об'єму роботи, щоб кожен клієнт мав можливість отримати якісні послуги, а працівники — отримати достойну зарплату. 

До прикладу, у зв'язку з блекаутом з'явилася реклама на акумуляторних батарейках, виносні вуличні штендери, які працюють від павербанку чи акумулятора. Почали виготовляти світловідбиваючі банери, які працюють вночі. Коли всі залишилися без світла, ми почали шукати альтернативні варіанти, як бізнес себе може рекламувати, оскільки всі працювали на генераторах, всі думали, на чому можна зекономити.

Компанія «Неодизайн» за більш ніж двадцять років роботи заслужила любов від вдячних клієнтів і не одну статуетку переможця конкурсу «Народний бренд». Проте на цьому не зупиняється — підприємство планує розширювати свої потужності. 

— Плани наші — розширювати свої потужності, захистити від ринкових та інших негараздів сьогодення, бути конкурентоспроможними, друкувати якісний товар, — каже представник «Неодизайн». — Під час блекаутів не всі могли друкуватися, а ми, завдяки коштовному обладнанню були більш захищеними. Зараз хочемо бути енергонезалежними, укладаємо контракти, хочемо встановити сонячні панелі. Це дасть можливість самим економити і давати клієнтам хороші ціни. Вкладаємо кошти в сучасні технології, нові станки, широкоформатный УФ-друк, якого у Вінниці ні в кого немає. Металеві латунні букви, якими теж у нас ніхто не займається. Розвиваємося, не зупиняємося на досягнутому.

 

Читайте також:

Як у школах змінився підхід до вивчення англійської мови? Розповідають вінницькі фахівці

Що буде з цінами на нерухомість у Вінниці: головні тренди та прогнози

Більше десяти років на ринку. Розповідаємо про знані вінницькі компанії, які досі в тренді

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up