Усі зірки на «Народному бренді». У Вінниці відбулося вручення нагород переможцям конкурсу

Усі зірки на «Народному бренді». У Вінниці відбулося вручення нагород переможцям конкурсу
  • Вже 20 років поспіль ми разом з вами вибираємо найкращі компанії у нашому місті. Традиційно відкриваємо сезон новорічних свят урочистою церемонією нагородження тих, хто отримали найбільшу довіру і прихильність вінничан.
  • Ввечері 14 грудня представники знаних підприємств та компаній Вінниці отримали народне визнання та «Золоті Ніки», символ перемоги у «Народному бренді».

В ошатній залі нового, але досить відомого в місті ресторану «Rivali» 14 грудня зібрався весь вінницький бомонд — тут відзначали кращих серед кращих, переможців конкурсу «Народний бренд 2021».

Представники бізнес-еліти Вінниці отримали свої довгоочікувані «Золоті Ніки», символ перемоги в конкурсі та народного визнання. Частувалися ігристими напоями від партнера ТМ «Fiorelli» і пригощалися вишуканими стравами від ексклюзивного партнера конкурсу.

Відео дня

«Rivali» — це особливий заклад на березі Південного Бугу, осередок якості та комфорту. Ресторан славиться своїм меню, в якому представлені страви європейської і національної кухонь, та багатою винною картою. 

 Наталія Климчук (зліва), керівник ресторану «Rivali», зустрічає зіркових гостей

Розважав зіркову публіку саксофоніст Антон Гнатенко. Майстер-класи з правильного підбору вина проводила Ольга Яковлева — шеф-сомельє виномаркету «WINETIME».

Вели церемонію вручення нагород «Народного бренду» Вадим Буржуй та Ольга Сольвар. Ведуча була у сукні від дизайнерки Катерини Лукашик.

Найбільша регіональна медіа корпорація RIA Media проводить цей конкурс серед компаній вже 20-й рік поспіль. Все починалося з п'яти міст, з часом географія значно розширилась. Конкуренція серед торгових марок і підприємств на сьогодні є значною. Тому цьогоріч конкурс відбувся в 23-х містах України. 

Олег Горобець, генеральний директор RIA Media

— Наш конкурс постійно змінюється і вдосконалюється, як і наші інші продукти, — говорить генеральний директор RIA Media Олег Горобець. — Останні два роки ми поширювали конкурс у нові міста, вдосконалили систему модерації перевірки голосів. Дуже приємно, що в цьому році взяла участь у голосуванні рекордна кількість людей — 118 тисяч в усій країні. Це заслуга великої команди корпорації RIA, це результат довіри бізнесу, наших користувачів, читачів, до того, що ми робимо. 

На врученні нагород «Народного бренду 2021» були присутні компанії, які отримують «Золоту Ніку» з першого року заснування конкурсу, тобто перемагають 20 років поспіль.

Валентина та Олександр Панчуки, власники стоматологічної клініки «Вінінтермед»

— Двадцять років ми перемагаємо в конкурсі «Народний бренд», це дуже зворушливо, — діляться враженнями власники стоматологічної клініки «Вінінтермед» Валентина та Олександр Панчуки. — Щоб бути першим в нашій галузі протягом тридцяти років, потрібно мати хист до організації, нових методик лікування, потрібно бути класним фахівцем і організатором. Також пишаємося нашою талановитою молоддю, яка присутня в залі і теж йде в ногу з часом. «Народний бренд» — один з достовірних конкурсів, це так званий зворотний зв'язок між пацієнтом і клінікою. Коли нас визнають першими, це завжди дуже приємно. Нам завжди приємна організація конкурсу, душевний підхід.

Рекордна кількість голосів

Впродовж жовтня-листопада, нагадаємо, на сайті top20.ua точилася боротьба за перемогу в голосуванні конкурсу «Народний бренд 2021», який 20 років визначає кращі підприємства і компанії, цьогоріч — у 23-х містах України.

Щороку в конкурсі беруть участь сотні компаній, починаючи від нещодавно заснованих і до тих, хто неодноразово виправдовував довіру клієнтів. У Вінниці в цьому році за звання кращих змагалися 4044 компанії в 63-х номінаціях. Рекордна кількість, або 30037 вінничан, висловили свою прихильність улюбленим підприємствам і торговим маркам.

Якщо порівнювати з минулими роками, то в 2017 році у голосуванні взяли участь 4656 городян, в 2019 році — 12 000 жителів нашого міста. Це свідчить про популярність конкурсу серед бізнесових кіл Вінниці, про довіру до народного рейтингу вінничан та й про еволюцію самого «Народного бренду».

«Народний бренд» — не просто нагорода

Церемонія нагородження тривала кілька годин. За цей час присутні не тільки дізналися імена переможців у номінаціях, але й встигли обзавестися корисними контактами, посміятися з жартів зіркових ведучих, випити ігристого з друзями і партнерами. Для кожного з присутніх конкурс «Народний бренд» — запорука успіху.

— Ми дуже чекали цього конкурсу, він дуже потрібен. Таких заходів у зв'язку з карантином мало. Ми радіємо, що є можливість людям зібратися, обмінятися досвідом, враженнями від перемоги, — Наталія Климчук, керівник ресторану «Rivali» (ексклюзивний партнер конкурсу «Народний бренд»)
Торговельна марка «Fiorelli» протягом трьох років є партнерами конкурсу «Народний бренд» і дарує гарний настрій на церемонії нагородження. «Народна любов — це коли ти займаєшся тим продуктом, який люди люблять, як наше ігристе, — каже Інна Громада, регіональний менеджер «Fiorelli» (партнер конкурсу «Народний бренд»)
 — «Народний бренд» — для нас не просто нагорода. Це ознака того, що пацієнти цінують нас, і ми рухаємося в правильному напрямку, – зауважує Сергій Корчун, головний лікар клініки «SKYDENT» (партнер конкурсу «Народний бренд»)
Агентство нерухомості «Благоустрій» неодноразово перемагало у конкурсі. Микола Міщенко вважає, що це висока оцінка клієнтів їх роботи, показник того, що їм можна довіряти (партнер конкурсу «Народний бренд»)
— Вінниця розвивається, з'являються нові компанії. Кожен з нас хоче результату, досягнень. Цей конкурс дає можливість себе проявити. Ми існуємо за рахунок наших клієнтів. Їх любов — наше визнання», — розказує Мирослава Саволюк, керівник корпоративного відділу компанії «АКцентр» (офіційні партнери конкурсу «Народний бренд»)
— Заради наших клієнтів ми постійно вдосконалюємося, вчимося, дотримуємося трендів. Найважливіше для нас — наші гості, їх смаки і потреби, — говорить Ольга Яковлева, шеф-сомельє виномаркету «WINETIME»
Оксана Розторгуєва, «Context Sisters» (digital партнер конкурсу «Народний бренд»)
Володимир Романюк, ПРАТ «Миронівський зернопродукт МХП» (партнер конкурсу «Народний бренд»)
 Салон краси «Модерн» має 12 нагород від конкурсу «Народний бренд». «Враження завжди чудові, нові люди, нові переможці, нові місця для нагородження. Куди не подивишся — всюди наші друзі, всі тримають марку», — каже власник салону «Модерн» Олександр Гонта
Ведуча Ольга Сольвар вже чотири роки проводить свято. «За ці роки змінився рівень і якість конкурсу. Щороку краще проходить фінал нагородження «Народного бренду», з'являються нові обличчя. Це місце зустрічі людей, які роблять свою справу круто», —  говорить вона
— Конкурс потрібний, оскільки вінничани мають знати, хто в місті кращий. За переможців голосували жителі нашого міста, вони достойні перемоги, — вважає ведучий Вадим Буржуй
«Ми більше п'яти років перемагаємо у конкурсі. Для нас це приємно, оскільки клієнти обирають саме нас. Перемоги спонукають нас ставати ще кращими, і це в нас виходить», — каже Ольга Бартко, директор департаменту маркетингу «Еко Дім»
Отримали свої нагороди і народну любов не лише переможці конкурсу «Народний бренд 2021». Серед тих вінничан, хто голосував за своїх улюбленців, розіграли три призи від компанії «RIA» та сайту top20.ua: смартфон, блютуз навушники і колонки
В ресторані «Rivali» — лише яскраві емоції. В цьому переконалися усі, хто був присутній на нагородженні

 

Щасливі переможці «Народного бренду». Під час святкової церемонії мали час і поспілкуватися, і зробити фото на пам’ять 


Фотозвіт з церемонії нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2021» за посиланням.

 

Читайте також:

Кращі серед кращих. «Народний бренд» розповідає про успішні компанії, підбиває підсумки голосування

«Це планка, заради якої потрібно рости». Бізнесмени діляться секретами успіху і нагородами «Народного бренду»

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up