Кращі серед кращих. «Народний бренд» розповідає про успішні компанії, підбиває підсумки голосування

Кращі серед кращих. «Народний бренд» розповідає про успішні компанії, підбиває підсумки голосування
  •  Від того, як організований бізнес і на чому він базується, залежатиме, чи буде підприємство рости та конкурувати. 
  • Запитали в знаних підприємців Вінниці, переможців і партнерів конкурсу «Народний бренд», від яких складових залежить успіх їх бізнесу.
  • Підбили попередні підсумки голосування конкурсу «Народний бренд 2021».

Вже 30 листопада добігає кінця голосування «Народного бренду» — конкурсу на визнання найкращих компаній шляхом голосування, який RIA Media проводить 20 років поспіль, цьогоріч — в 23-х містах України. Щороку в конкурсі беруть участь сотні компаній, починаючи від нещодавно заснованих і до тих, хто неодноразово виправдовував довіру клієнтів. Говоримо з партнерами «Народного бренду», про їх досвід і досягнення успіху у веденні бізнесу.

«Народний бренд» тому і народний, що кожен рік запалює зірки на вінницькому бізнесовому Олімпі. Більшість переможців конкурсу — компанії, що рухають економіку Вінниччини вперед. Розповідаємо про чотири успішних бізнеси, які багато років являються брендами нашого міста, давно і надовго завоювавши народну славу своїми товарами та послугами.

Здорова посмішка від «SKYDENT»

Сергій Корчун, клініка лазерної стоматології «SKYDENT»

Клініка лазерної стоматології «SKYDENT»  Вінниці успішно працює з 2014 року. Завдяки використанню новітніх технологій, якісних матеріалів та досвіду лікарів, здатна надавати стоматологічні послуги на європейському рівні.

Відео дня

Родзинкою клініки є те, що всі новітні стоматологічні процедури тут здійснюють за допомогою лазера. За словами головного лікаря Сергія Корчуна, такий протокол лікування є унікальним, відтак — «SKYDENT» єдина стоматологія у Вінниці, де такі послуги надають.

Народну любов клініка здобула ще й завдяки таким ключовим напрямам. 

Клініка реалізує найпередовіші методики лікування та протезування завдяки ретельному підбору обладнання закордонного виробництва. В «SKYDENT» надають якісні стоматологічні послуги на рівні з клініками Європи та Америки.

Відвідуючи різні курси та майстер-класи, персонал клініки відпрацював сучасні  тактики ведення пацієнтів для досягнення максимально якісного результату.

Лікування в «SKYDENT»  проводиться з урахуванням виконання вимог інфекційного контролю. При прийомі пацієнта використовується комплект індивідуальних одноразових засобів захисту: бахіли, серветка нагрудна, рукавички, насадка для слиновідсмоктувача.Вакуумне пакування стоматологічних наборів відкривається безпосередньо при пацієнті і дозволяє не турбуватися про стерильність під час лікування. 

— Знаєте, що нам подобається в нашій клініці? Ми пишаємося нашою роботою. Ми щодня приходимо працювати для того, щоб займатися улюбленою справою, — говорить головний лікар клініки Сергій Корчун.— В нашій клініці дотримуються принципу п'яти пунктів: стандартизація, сортування, дотримання порядку, утримання в чистоті, вдосконалення. Вся команда дотримується цих правил, і це дає успіх. «Народний бренд» — для нас не просто нагорода. Це ознака того, що пацієнти цінують нас, і ми рухаємося в правильному напрямку. Клініка «SKYDENT» із задоволенням подарує Вам здоров'я і впевненість у собі.

Нерухомість від агенції «Благоустрій»

Микола Міщенко, агенство нерухомості «Благоустрій»

Агентство нерухомості «Благоустрій» засноване у 2008 році, є одним з провідних агентств нерухомості регіону та членом Асоціації Фахівців з Нерухомості України.

АН «Благоустрій» — це команда професіоналів у сфері нерухомості, які володіють потужною мережею продажів на Вінниччині. 

На відміну від інших подібних компаній, «Благоустрій» велику увагу приділяє професійним якостям свого персоналу, а це близько сотні фіхівців.На базі компанії для працівників існує унікальна школа підготовки спеціалістів, які після проходження її здають екзамен та отримують сертифікат та посвідчення ріелтора. Завдяки цьому фахівці з нерухомості мають кваліфікацію, необхідну для проведення операцій з об'єктами нерухомості на усій території України.

Будучи універсальним оператором на ринку нерухомості, компанія «Благоустрій» володіє найповнішою базою покупців, яка постійно оновлюється та найбільшою базою об'єктів нерухомості в Вінниці та області: будинків, квартир, земельних ділянок, офісів, комерційної нерухомості. Співпраця з партнерами (понад 90 агентств нерухомості) дозволяє продати нерухомість, або купувати на найвигідніших умовах і в найкоротші терміни. 

Навіть в період пандемії, агенція нерухомості продовжує плідно працювати.

— Хоч ціни на всю нерухомість Вінниччині піднялися вверх, активність покупців зросла,  говорить керівник агентства «Благоустрій» Микола Міщенко.— Найбільший попит зараз на квартири.

Агенція нерухомості співпрацю з провідними забудовниками Вінниччини: «Концерн Поділля», «Особняк Центр», «Вінницябуд», «Моноліт Груп», «Куб». Швидко і з дотриманням всіх юридичних тонкощів в «Благоустрої» допомагають клієнтам підібрати відповідні варіанти первинного і вторинного житла і оформити всі необхідні документи. Це дозволяє заощадити час, кошти і убезпечити від прикрих помилок.

— Успіх «Благоустрою» полягає в злагодженій командній роботі і в колективі, який заточений на результат,— розповідає Микола Міщенко.— Ми постійно вдосконалюємось. Це не просто бізнес, це покликання. Для нас немає конкуренції, лише партнерство. У нас немає мети змагатися,— лише ставити цілі і досягати їх. Ми працюємо так, щоб клієнти могли рекомендувати нас своїм друзям та знайомим. Неодноразова перемога в конкурсі  «Народний бренд» — це висока оцінка наших клієнтів на нашу роботу, показник того, що нам можна довіряти.

Найкраща ручка від «АКцентру»

Канцелярські товари «АКцентр» — партнер «Народного бренду»

Більшість людей не замислюються над тим, які можливості для полегшення роботи, навчання, чи просто гарного настрою приховують в собі канцтовари. І це нормально. Кожен має бути спеціалістом в своїй справі. Ми, зі свого боку, намагаємося відшукати унікальні моменти, які зможуть найкращим чином продемонструвати всі особливості нашого асортименту. 

До прикладу, давайте поговоримо про ручку. Яка найкраща ручка? Найкраща ручка це та, яка дозволяє почерку розкритись та дарувати гарний настрій.

Щодня людина приходить на роботу, щодня у неї є різний настрій. Перебувати в конструктивному піднесенні цікаво кожній людині, яка хоче чогось досягти в житті. В цьому може допомагати ручка з різним корпусом, і з таким пишучи вузлом, що дозволяв би полюбити ручку, якою пишеш. Ручка —річ, якою користуються всі, і школярі і дорослі. 

До ручки, якщо розібратись є різні вимоги — вона демонструє, презентує людину. Ручка може багато писати, дарувати гарний настрій, може слугувати для справ різної важливості. Дуже цікаво мати окрему ручку, можливо навіть перову, щоб підписувати листівки до свят або дня народження. Різні ручки для особливих моментів від компанії  «АКцентр».

 «Fiorelli» — улюблене ігристе українців

 «Fiorelli» — святковий настрій «Народного Бренду»

«Fiorelli» — ігристі вина та напої, виготовлені в Італії, в регіоні П’ємонт. Цей бренд належить заводу Тоsо, вина якого визнані в цілому світі. «Fiorelli» — молодий бренд, який вже встиг завоювати неабияку популярність. Ці напої — у лідерах продажу ігристого в Україні. 

Секрет успіху — в якості. Під час їх виготовлення суворо дотримуються усіх італійських стандартів. «Fiorelli» — це поєднання якості, витонченого дизайну та приємної ціни. Тому вже кілька років поспіль українці обирають «Fiorelli» партнером усіх свят, визначних дат, пам'ятних митей. Легке та освіжаюче ігристе  підтримає і гучну вечірку, і тихе сімейне застілля. 

Великий асортимент «Fiorelli» задовольнить будь-який смак, адже є сухі ігристі вина (Prosecco, Brut та Brut Rose), солодкі (Moscato та Asti), ігристі напої Fragolino (Bianco, Rosso, Pesca, Dry), та готовий коктейль Spritz. Виробники постійно працюють над розширенням асортименту. Наприклад, у 2020 році з’явилось перше у світі безалкогольне Fragolino.

 Безалкогольне ігристе від «Fiorelli»  — чудова альтернатива святкового напою для тих, хто не вживає алкоголь, вагітних, спортсменок, жінок за кермом. Ексклюзивний імпортер італійського бренду «Fiorelli» в Україну — компанія Regno.

«Fiorelli»  вже підкорив серця українців і став по-справжньому народним брендом. На часі підтвердити це звання відзнакою.

Підсумки голосування за «Народний бренд 2021»

30 листопада завершилося трьохмісячне онлайн голосування за звання кращих у Вінниці — «Народний бренд 2021». В цьому році в конкурсі змагалися 4044 компаній в 63-х номінаціях. Станом на 28 листопада рекордна кількість, або 30037 вінничан, висловили свою прихильність улюбленим підприємствам і торговим маркам. 

Якщо порівнювати з минулими роками, то в 2017 році в голосуванні взяло участь 4656 городян, в 2019 році — 12 000 жителів нашого міста. Це свідчить про популярність конкурсу серед бізнесових кіл Вінниці, про довіру до народного рейтингу вінничан, та й про еволюцію самого «Народного бренду».

В 2017 році вінничани найбільше голосів віддали за такі номінації: «Кондитерські вироби», «Кафе,бари, ресторани», «Аптеки». Найменше голосів було за: «Натяжні стелі», «Меблеві магазини», «Тату-салони».

 В 2019 році у Вінниці найбільше голосували за: «Аптеки», «Кав'ярні», «Ведучі/Тамада». «Охоронні компанії», «Натяжні стелі», «Меблеві магазини» — набрали мінімум голосів.

Голосування в 2021 році

Найбільше голосів:

  1.  місце номінація «Ресторан —11958 голосів;
  2.  місце номінація «Кафе, бар, паб» — 11 274 голосів;
  3.  місце номінація «Аптека» — 9761 голосів.

Найменше голосів:

  1.  місце номінація «Тату салон» — 4084 голосів;
  2.  місце номінація «Магазин сантехніки та кераміки» — 4133 голоси;
  3. місце номінація  «Натяжні стелі» — 4136 голосів.

Кому вінничани віддали найбільше голосів:

 

Попередніми лідерами голосування «Народний бренд 2021» стали: 

  • автосалон «Тойота Центр Вінниця «Преміум Моторс» — 4523 голоси
  • кондитерські вироби «Солодка Мрія» — 4514 голоси
  • інтернет-провайдер «Еверест» — 3938 голосів
  • магазин дитячих товарів «Пузя» — 3503 голоси
  • аптека «Конекс» — 3361 голос
  • магазин побутової хімії «Я Господиня» — 3226 голосів
  • виробник ТМ «Молокія» — 3105 голосів.

Імена тих, кому вінницький споживач довіряє найбільше, стануть відомі 3 грудня на сайті конкурсу «Народний бренд 2021».

 

Читайте також:

Італійські сири і турецькі шуби. Історії успіху двох іноземців, які побудували бізнес у Вінниці

«Це планка, заради якої потрібно рости». Бізнесмени діляться секретами успіху і нагородами «Народного бренду»

Коментарі

keyboard_arrow_up