Італійські сири і турецькі шуби. Історії успіху двох іноземців, які побудували бізнес у Вінниці

Італійські сири і турецькі шуби. Історії успіху двох іноземців, які побудували бізнес у Вінниці
Осман Генч та Мауріціо Перкуоко
  • Імена цих закордонних бізнесменів давно на вустах у мешканців Вінниці.
  • Ці два чоловіки понад два десятки років тому завітали й закохалися в наше місто і вирішили тут відкрити свою справу.
  • Тепер ми їх вважаємо вінничанами, а вони створюють для нас найсмачніші італійські сири і привозять модні турецькі вироби зі шкіри та хутра.
Вже 30 листопада добігає кінця голосування «Народного бренду» — конкурсу на визнання найкращих компаній шляхом голосування, який RIA Media проводить 20 років поспіль, цьогоріч — в 23-х містах України. 
Щороку в конкурсі беруть участь сотні компаній, починаючи від нещодавно заснованих і до тих, хто неодноразово виправдовував довіру клієнтів. Говоримо з двома переможцями «Народного бренду», про їх досвід і досягнення успіху у веденні бізнесу. 

Вінниця приваблює до себе не лише креативну молодь, фахівців IT-сектора та урбаністів, але й закордонних бізнесменів. Так, понад 20 років тому на Поділля прибули і його завоювали знавець шкіри та хутра Осман Генч з Туреччини та італієць-сировар Мауріціо Перкуоко.

Іноземці, які давно стали вінничанами, розповідають історії створення бізнесу в нашому місті.

Турецька «Princess»

Осман Генч

Доброзичливий, завжди відкритий і чуйний. Партнери з бізнесу цінують його порядність, друзі — за веселу вдачу, відкритість і щедрість. Знайомтесь, Осман Генч власник мережі магазинів шкіри та хутра «Princess Furs», де протягом кількох десятиліть купують стильний верхній одяг модники і модниці.

Відео дня

Понад 20 років тому бізнесмен з Ізміру Осман Генч почав розвиток мережі магазинів шкіряних та хутряних виробів в Україні. У Вінниці чоловікові так сподобалося, що він відкрив магазин «Princess Furs» і вирішив залишитись тут проживати. Україну тепер називає своєю другою домівкою.

— Я дуже прив'язаний до Туреччини. Там я народився, там мешкає моя мама, брат, старша дочка, родичі, — розповідає Осман. —  Я свято шаную традиції свого народу. Але ту країну, в якій я зараз живу, я люблю не менше. Тут маю бізнес, але головне — в Україні в мене дуже багато друзів, з нею дуже багато пов'язано. Тут народилася мої дві доньки, тут я щасливий.

Попри конкуренцію, вінницький бізнес Генча був і залишається успішним.

— Свій бізнес я збудував з нуля, — говорить бізнесмен. — Багатих батьків не було, тож успіх сам на голову не впав. Рідні люди допомагали порадою та підтримкою, завжди вірили в мене — ось що насправді змушувало йти вперед. А ще — я ніколи не бігав за успіхом та грошима, намагався пропонувати лише найкраще та якісне. Це я зараз бізнесмен, а колись був хлопчиськом, який продавав на базарі апельсини. Ось звідки комерційні таланти. 

«Princess Furs» — це гарний та успішний проект. Але він теж не з'явився нізвідки. Підприємець каже, що довго шукав якісні матеріали, постачальників, виробників, дизайнерів. І ось через багато років роботи бренд «Princess» славиться не лише модними речами зі шкіри та хутра, стильним взуттям та аксесуарами, а й демократичністю цінової політики.

Роки в бізнесі багато чого навчили Османа Генча, але найголовніші уроки життя дали батьки.

— Батько Салім, якого вже немає на цій землі, був пастухом, але, здається, мудрішу людину я не зустрічав. Саме він навчав мене та мого брата Хікмета бути добрими, чесними та порядними людьми. «Ми на Землі в гостях, — говорив тато. —Тому гроші та влада проходять, а от якості людські цінуватимуться вічно». Ще тато заповідав нам ділитися з тими, хто потребує. Тому я особливу увагу приділяю благодійності, але це не рекламую, — говорить Осман.

Осман каже, що саме рідні люди загартували в нього якості лідера, які принесли йому успіх.

— В дитинстві займався спортом. Тому шкідливих звичок, покурити та випити, у мене досі немає. Батько ставився до цього дуже суворо. Мама теж дуже строга людина. Досі вона мене та мого брата, відомого в Туреччині політика, може виховувати, як хлопчаків. Завдяки нашим прекрасним батькам, їхньому вихованню, ми стали дисциплінованими в житті та роботі.

Також турецький бізнесмен переконує, що не успіх є його головним здобутком, а людські цінності.

— Головне — прості людські відносини, — говорить Генч. — Знаєте, я працюю в модній сфері дуже давно, тому мене гарною обгорткою не здивувати. А ось щирістю можна. Мені важлива не картинка, а суть. Так було завжди. Ще важливі здоров'я та сім'я.

Сири від Мауріціо

Мауріціо Перкуоко

Моцарела від вінницького підприємства «Аверса-Україна» справді особлива, адже її виготовляє досвідчений і закоханий у свою справу майстер Мауріціо Перкуоко. Натхнений і темпераментний італієць пов'язав своє життя із сироварінням ще 40 років тому, допомагаючи батьку в родинній сироварні. 25 років тому чоловік переїхав з італійського міста Аверса до Вінниці, знайшов дружину і створив тут власний бізнес.

— Потрапив в Україну випадково, — згадує Мауріціо. — Після Чорнобиля іноземці багато говорили про цю країну. Мені було цікаво подивитися, з товаришем купив тур. Спочатку ми прибули в Одесу, потім поїхав у Вінницю. Це місто було меншим, компактнішим, доволі чистим. Відчував себе тут комфортно.

Мауріціо із династії сироварів. Сир варив із 14-ти років. Мав в Італії власний цех, який перейшов у спадок від батьків.

— У Вінниці я зайшов у магазин, спробував місцевий сир, який називали італійським, — розповідає іноземець. — Він виявився недобрим. Сир не мав ні смаку, ні запаху молока. Я зрозумів, що тут моя продукція може мати успіх.

Але основною мотивацією залишитись у нашому місті для італійця стало кохання до вінничанки Ірини. Створив тут сім'ю, а потім і успіх у бізнесі не забарився.

— Відкривав цех кілька разів, — ділиться Мауріціо. — Спочатку в 2002 році, коли вже майже все було готове, мій партнер по бізнесу розбився в автокатастрофі. Потім відновив виробництво в 2009. Відтоді у вінничан з'явилася змога куштувати справжні італійські сири: моцарелу, рікоту, качотту, качокаваллу. Я заварюю сир без рецепта. Я відчуваю його. Стараюся сам замішувати і виробляти.

Секретом власного успіху італійський вінничанин Мауріціо називає любов до справи, якою його родина займається споконвіку. Оригінальні технології, найякісніша сировина, та велике італійське серце — в цьому криється наша любов до його ексклюзивної продукції.

Триває голосування за кращих у Вінниці

У Вінниці в цьому році за звання найкращого змагаються 4044 компаній в 63-х номінаціях. Станом на 7 листопада за своїх улюбленців проголосували 20 тисяч 292 вінничанина. 

Система голосування у «Народному бренді» проста і максимально об‘єктивна. На сайті top.top20.ua є категорії, у яких кожен житель Вінниці може знайти свої улюблені бренди. Віддати голос теж дуже просто:

  • почніть голосування на сайті top20.ua з будь-якої номінації,
  • авторизуйтесь за номером телефону через смс (двічі проголосувати з одного номеру не можна),
  • продовжуйте обирати найкращих, поки не проголосуєте в десяти номінаціях. 

Читайте також:

У Вінниці стартує конкурс компаній «Народний бренд 2021». Як підприємцю стати учасником?

«Це планка, заради якої потрібно рости». Бізнесмени діляться секретами успіху і нагородами «Народного бренду»

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (1)

keyboard_arrow_up