«Те, що ми об’єднуємося, допомагає нам». Відбулася церемонія нагородження «Народний бренд 2024»

- Вже 23-й рік поспіль вінничани разом з «Народним брендом» обирають найкращі компанії у нашому місті.
- Під час великої війни проєкт змінив свій формат на благодійний і продовжує працювати разом з усією країною задля перемоги.
- Ввечері 10 грудня представники знаних підприємств та компаній Вінниці отримали народне визнання та «Золоті Ніки», які є символом перемоги.
- Хто вони, кращі серед кращих? Розповідаємо.
У затишній залі нового, але вже досить відомого в місті ресторану «Italian Factory» 10 грудня зібралися представники провідних підприємств і компаній Вінниці. Саме вони сьогодні визначають розвиток економіки нашого міста та своєю працею наближають мир в Україні.
Цього прекрасного вечора кожен із обраних вінничанами представників бізнесу отримав нагороду «Народний бренд 2024» — довгоочікувану «Золоту Ніку».
Найбільша регіональна медіакорпорація RIA Media проводить це голосування серед компаній уже 23-й рік поспіль. Навіть у роки повномасштабного вторгнення традицію не перервали.
«Народний бренд» продовжує свою діяльність разом із усією країною, адже це історія та традиція, що сильніші за ворога. Продовжувати бізнес в Україні, допомагати воїнам ЗСУ і тим самим наближати перемогу — це прояв неабиякої сміливості в складні часи.
Зростати на викликах
Гості свята під мелодійні ритми саксофона частувалися ігристими напоями й смакували вишукані страви.
Перед початком церемонії ведучі розповіли, що третій рік поспіль «Народний бренд» має благодійну мету. Цьогоріч збирали кошти на FPV-дрони для 59-ї бригади імені Якова Гандзюка від проєкту «Подільські дрони».
Під час церемонії всі охочі могли спробувати політати на симуляторі дронів, побачити справжні дрони, які збирають у Вінниці, та дізнатися, як їх передають захисникам на фронт.
Окрім цього організатори провели аукціон, де розіграли два тубуси: один від 155-мм снаряда з індивідуальним розписом, а інший, переданий бійцями 59-ї бригади імені Якова Гандзюка.
Один із лотів придбав власник і генеральний директор клініки лазерної стоматології Skydent Сергій Корчун, задонативши 25 тисяч гривень.
У розмові з ним ми дізналися, що 2024 рік для його компанії був дуже насиченим і сповненим впроваджень.
— Ми зросли у 2024 році вдвічі за всіма показниками: від кількості працівників до кількості прийнятих пацієнтів. Усі труднощі я сприймаю як виклик — стати сильнішим, кращим, підготовленішим. У червні, на восьмому поверсі, без світла ми ледь не розплавилися від спеки, адже наші генератори не витримували наднормових навантажень. У нас 25 кондиціонерів, які ми тоді не могли використовувати. Наразі ми реалізували повну автономію енергоживлення, часткову автономію водопостачання і забезпечили автономний інтернет. Тепер ми стали надійнішими. Ми впровадили лікування уві сні, великий комплекс хірургічних послуг і цифрову ортодонтію, — ділиться власник.
Чоловік зізнався, що у цей складний час його мотивує та надихає мрія — кардинально змінити галузь стоматології.
Схожа мрія, але у сфері будівництва, є у власників та засновників компанії-забудовника Dobrobud. Вони також долучилися до аукціону. Віталій Павленко та Олександр Гребенюк задонатили 65 тисяч гривень за тубус від 59-ї бригади.
— Гранатомет буде в офісі. У нас уже є схожі речі, адже ми неодноразово допомагаємо нашим хлопцям: донатимо, робили польові лазні, одним словом, намагаємося допомагати всім, чим можемо, усією командою, — кажуть керівники.
«Це вияв любові, довіри та подяки від ваших клієнтів»
Нагороди «Золоті Ніки» переможцям конкурсу вручав головний редактор RIA/20 хвилин Вадим Павлов.
— Я хочу сказати, що ми бачимо, як бізнес допомагає людям. Ви є інноваторами, тими, хто створює робочі місця, надає роботу та впроваджує нові технології. Це відгукується у вінничан, які поважають ваші бренди й віддали свої голоси за вас, — зазначив Вадим Павлов. — Сьогоднішня нагорода — це не просто вдячність вам. Це вияв любові, довіри та подяки від ваших клієнтів. І мені дуже приємно вітати вас із цим у досить непростий рік, навіть три роки. Я бажаю, щоб ви втілили нові проєкти, нові інновації, і щоб багато з вас ми знову нагородили наступного року.
Разом із Вадимом Павловим нагороди вручала співзасновниця школи англійської мови Kingdom Богдана Кравець. Вона погодилася, що час справді важкий, але додала, що їм допомагає залишатися лідерами вміння швидко адаптуватися та знаходити рішення.
— Велику роль відіграє готовність не кидати все, а йти до своєї місії, до результату, який ми поставили, — сказала Богдана Кравець. — Насамперед нас мотивують досягнення наших учнів. Ми даємо можливість молодшим дітям займатися офлайн, адже їм справді не вистачає живого спілкування. Умови у світі та країні призвели до того, що вони довгий час навчалися онлайн.
Тому в школі англійської мови Kingdom, як розповіла співзасновниця, роблять усе можливе, щоб діти могли навчатися наживо: застосовують генератори, екофлоу та інші пристрої.
Відключення електроенергії не завадили й проведенню церемонії нагородження. Вона тривала кілька годин, і за цей час гості не лише дізналися імена переможців у номінаціях, а й насолодилися неймовірним шоу барабанів від Megashow.
Гості також обзавелися корисними контактами та скуштували ігристі напої від партнера ТМ «Fiorelli».
— Такі заходи, як сьогодні, дуже цінні. Кожен із нас, підприємців, які роблять внесок у це, допомагає нам ставати сильнішими. Те, що ми об’єднуємося, допомагає нам, можна сказати, виживати, — поділилася своїми думками про «Народний бренд» представниця торгової марки Fiorelli Інна Громада. — Я спілкуюся з різними людьми в Україні, і ніде, крім Вінниці, немає такого масштабного проєкту, який би так об’єднував підприємців.
Не можемо не згадати ще одного нашого партнера: Blink Print, який створив для церемонії бренд-волли та дипломи.
А ще одному нашому багаторічному партнеру, агентству нерухомості «Олімп», який цьогоріч знову став кращим у місті, вручили ще один диплом — Перевіреної агенції від DIM.RIA.
Нові рубрики — нові учасники
У 2024 році з’явилися нові рубрики: «Виробник, ТМ (м’ясні вироби)», «Доставка води», «Напівфабрикати» та «Перукарні». Цього року першу перемогу в новій рубриці здобула Експрес стрижка, яка є офіційним партнером «Народного бренду 2024».
Анна Шаповалюк, власниця мережі перукарень «Експрес стрижка» у Вінниці, також поділилася досвідом ведення бізнесу в Україні під час війни. Як стало відомо, за період повномасштабного вторгнення керівниці вдалося відкрити три нові перукарні в місті.
— Дуже допомагає підтримка рідних, чоловіка і дітей. Особливо мотивують постійні клієнти, заради яких хочеться постійно вдосконалюватися. Ну і, звісно, наші військові, завдяки яким ми взагалі можемо працювати, — говорить Анна. — Такий конкурс, як «Народний бренд», дає бізнесу можливість розповісти про себе, поділитися тим, що ми робимо, як допомагаємо, донатимо та розвиваємося.
Ще один офіційний партнер конкурсу — салон краси Maxbeauty — цьогоріч організував для гостей приємний розіграш: сертифікат на 6000 грн та 101 троянду.
— Попри всі труднощі, для нас залишаються головними принципами в роботі якість, клієнтоорієнтованість і відповідальність. Крім того Maxbeauty є навчальним центром, де бажаючі можуть опанувати нову професію в сфері краси. Для жінок, які переїхали з окупованих територій, матерів, які залишилися без годувальника та самостійно виховують дітей, а також для людей з інвалідністю, ми проводимо безкоштовне навчання, — розповідає власниця Альбіна Максимова. — Щодня ми вдосконалюємося та працюємо на благо нашої країни. Щомісяця перераховуємо 10% від прибутку нашим захисникам, адже хочемо жити й працювати для наших людей та в нашій країні.
Порадував гостей і Вінницький завод «Кристал», який зробив розіграш прикраси з діамантом.
Керівниця відділу маркетингу Тамара Третяк поділилася, що наразі завод переживає період ребрендингу.
— Ми буквально перед Новим роком відкриваємо новий магазин у Львові. Зараз дійсно виникає багато труднощів, пов’язаних із війною. Але сьогодні моя помічниця розповіла, що ми вже здійснили дві продажі там і обидві — військовим. Один захисник придбав для своєї дружини каблучку і сережки, а інший — каблучку. Це дуже приємно, адже їм дають лише кілька днів відпустки, і вони намагаються зробити цей час особливим. Те, що ми можемо їм допомогти, дуже мотивує, — розповідає Тамара Третяк.
А під час церемонії нагородження нам вдалося зібрати 97 900 грн на FPV-дрони для Захисників та Захисниць.
Упродовж жовтня-листопада на сайті top20.ua тривала боротьба за перемогу в голосуванні конкурсу «Народний бренд 2024», який уже понад два десятки років визначає кращі підприємства та компанії.
Щороку в конкурсі беруть участь тисячі компаній — від новостворених до тих, хто неодноразово виправдовував довіру клієнтів.
У Вінниці цього року в конкурсі змагалися понад 3300 брендів. За два місяці голосування вінницькі бренди отримали понад 21 тисячу голосів. Імена всіх переможців «Народного бренду 2024» можна побачити тут.
Фотозвіт з церемонії нагородження переможців конкурсу тут.
Читайте також:
Як створити мережу, відому кожному? Історії успіху вінницьких підприємців
Англійська за рік: міф чи реальність? Відповідь знає школа «Kingdom»
Відкриватися та змінюватися під час війни: історія двох вінницьких компаній
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Vitalii
Менше ніж середньостатистичний шкільний ярмарок