Сміливість будувати майбутнє: відбулася церемонія нагородження конкурсу «Народний бренд 2022»

Сміливість будувати майбутнє: відбулася церемонія нагородження конкурсу «Народний бренд 2022»
Фото: Артур Покорський
  • Вже 21-й рік поспіль вінничани  разом з «Народним брендом» обирають найкращі компанії у нашому місті.
  • Цьогоріч конкурс змінив свій формат на благодійний, але продовжує працювати разом з усією країною задля перемоги.
  • Представники бізнес-еліти Вінниці отримали свої довгоочікувані «Золоті Ніки», символ перемоги в конкурсі та народного визнання.

Ввечері 8 грудня, в кінотеатрі «Сінема Сіті», представники знаних підприємств та компаній Вінниці, ті, від кого нині залежить розвиток економіки нашого міста, хто своєю працею наближає мир в нашу Україну, отримали нагороди конкурсу «Народний бренд 2022». 

Організатори народного конкурсу RIA Media вагалися, чи варто цьогоріч проводити голосування, не кажучи про церемонію нагородження. Поспілкувавшись з вінничанами та представниками бізнесу вирішили — заходу бути, і ворогу не зупинити 21-річну традицію конкурсу. Проте фінал «Народного бренду 2022» провели не за традицією в ресторані, а в камерній атмосфері кінотеатру. З аварійним відключенням світла, але в компанії добрих друзів і партнерів. 

Відео дня

Ведучим церемонії був знаний шоумен Сергій Бриль. Він, разом з генеральним директором RIA Media Олегом Горобцем, вручали переможцям нагороди конкурсу «Золоті Ніки», які цьогоріч знаменували незламність українців. 

Генеральний директор RIA Media Олег Горобець та Сергій Бриль

— «Народний Бренд» — це частина бізнес-культури міста Вінниці,— сказав Олег Горобець. — Ми вирішили провести голосування попри війну, щоб показати всім і, найперше, відчути самим, що ми живемо, працюємо, йдемо вперед. Ворог не зміг відняти те, що нам важливе. Але пріоритет номер один сьогодні — допомога фронту. Ми використали Народний Бренд як можливість звернутись до вінничан. Також під час двох місяців голосування ми багато розповідали на сторінках RІА та сайту 20хвилин про наш місцевий бізнес — його боротьбу та благодійність.

Найкраще слово, щоб описати теперішній настрій — Незламність. Підприємці не знають, які випробування доля підготувала для них в майбутньому, але вони точно не здадуться, точно будуть боротись за справу свого життя. Ці люди непереможні!

«ЕкоТаксі»
 Кав'ярня «Stories&Сoffe»

Під час церемонії всі присутні мали можливість побачити відеофільм про роль медіа під час війни, зокрема про роботу журналістів Ria/20хвилин. Головний редактор видання Вадим Павлов наголосив на тому, що журналісти не лише словом підтримують бійців ЗСУ, а й передають автомобілі, амуніцію — все, що бійцям сьогодні необхідно на передовій.

Головний редактор RIA/20 хвилин Вадим Павлов

Бізнес Вінниці теж активно підтримує наших військових. Серед них — генеральний партнер конкурсу кінотеатр «Сінема Сіті». З перших днів повномасштабного вторгнення працівники кінотеатру активно підтримували бійців ТРО, надавали оргтехніку, засоби зв'язку. Колегам, які пішли служити до лав ЗСУ,  допомагали з амуніцією. Долучилися до акції протесту щодо заборони показу фільмів американських та європейських кіностудій у росії.

—Звання «Народного бренду» для будь-якої компанії — це свідчення підтримки та великої лояльності містян до бізнесу, — говорить директор кінотеатру Оксана Мастерук. — Усі номінанти цього року — це суцвіття українського підприємництва, люди і команди, які попри війну, страх та ризики продовжують з любов’ю робити свою роботу. Я дякую усім присутнім за те, що ми разом працюємо, створюємо робочі місця, виробляємо продукти та послуги і робимо економіку регіону та країни живою.

Генеральний партнер конкурсу «Сінема Сіті»

 Мережа кінотеатрів «Сінема Сіті» відкрила кінотеатр у Вінниці у нелегкий період коронокризи, а тепер працює під час війни. Ми раді, що маємо можливість працювати, навіть в таких обставинах, раді, що змогли пристосуватися до усіх викликів і можемо продовжувати робити свою роботу: показувати прем’єри одночасно з усім світом, мати технології, такі як 4DX, які є сучасними в усьому світі. Дякую нашій команді та нашим гостям, дякуємо, що завдяки вам ми можемо показувати актуальне українське кіно, робити ініціативи на благо ЗСУ, триматися, отримувати позитивні емоції та йти разом до ПЕРЕМОГИ!

Віп-партнером конкурсу було агентство нерухомості «Олімп». Компанія також посіла перше місце в своїй номінації.

— Ця нагорода — це здобуток плідної праці нашого агентства нерухомості, це  відзнака наших клієнтів, партнерів, колег, — сказав Сергій Сергійчук, директор центрального відділення. — Завдячуємо корпорації RIA за плідну, довгу співпрацю протягом 20 років. Приємно, що маємо можливість тут бути присутніми, і цим ми завдячуємо і низько вклоняємося всім хлопцям і дівчатам, які боронять нашу неньку Україну. Я присвячую цю перемогу їм.

Віп-партнер конкурсу агентство нерухомості «Олімп»

Компанія «Blik Print» вже 18 років успішно працює у Вінниці. Підприємство теж стало партнером конкурсу і переможцем у номінації.

— Ми переживаємо найважчі часи за нашу історію існування, — говорить керівник Євген Олійник. — Наші конкуренти нас стимулюють і підтримують, ми підтримуємо колектив, донатимо на ЗСУ. Якби не вони, взагалі б ніякого святкування і наших перемог не було. Я впевнений, ми це все переживем, у нас буде перемога і мир. Я хочу подякувати корпорації RIA, яка організовує цей конкурс. Адже кожна перемога мотивує колектив і позитивно впливає на подальшу нашу роботу.

Будівельні та ремонтні послуги: магазин «КСК»

Клініка лазерної стоматології «Skydent» теж виступила партнером конкурсу. Переможці у номінації розповіли,як змінилася робота їх бізнесу під час війни.

— На початку війни ми два місяці робили стоп-паузи. А потім зрозуміли що так можемо втратити команду, — говорить головний лікар клініки Сергій Корчун.—Зараз активно працюємо і активно розвиваємося. Закінчуємо ремонти, збільшуємо обсяг роботи втричі. Живемо в розрізі одного дня: сирена не працюємо , немає світла — купили генератори. Допомагаємо людям і самі розвиваємося. В таких важких реаліях знаходимо свою необхідність. «Народний бренд» розрядив і зблизив. Всім хочеться побажати перемоги. 

 Салон краси «Модерн»

Салон краси «Модерн» цьогоріч отримав 13-ту нагороду від конкурсу «Народний бренд». Власник салону Олександр Гонта розповідає, як команді вдається працювати під час війни і бути першими в галузі. 

— Бути першими в такі непрості часи — це все завдяки досвіду, напрацьованому роками, команді відданих людей і чудових фахівців, з якими я працюю не перший рік,— говорить Олександр Гонта.— Разом намагаємося перемогти ті складності, які нам створюють. Конкурс «Народний бренд», на мою думку, має відбуватися попри негаразди,  люди повинні бачити, що ми працюємо, що ми незламні. Кошти, які ми, підприємці, направляємо на ЗСУ, податки, які ми платимо — все це нас наближає до Перемоги.

Тату салон «Мастер і Маргарита»

По завершенні урочистої церемонії нагородження конкурсу «Народний бренд 2022», переможці частувалися ігристими напоями від партнера ТМ «Fiorelli».

— Ми підтримуємо конкурс вже декілька років поспіль, завжди раді бути партнерами такого проекту, — каже Інна Громада, регіональний менеджер «Fiorelli». — Хоч в країні сталася така ситуація, та людям важливо отримувати перемоги, здійснювалися мрії. Завдяки «Fiorelli», який є партнером проекту, це все можливо. Ми теж  переживаємо непрості часи, але ми тримаємося, ми сильні. Ми віримо, що саме це ігристе скоро буде відкорковуватися в кожній оселі. Ми будемо пити його і святкувати нашу спільну Перемогу.

Імена всіх переможців конкурсу «Народний бренд 2022» можете дізнатися за посиланням ТУТ.

Фотозвіт з церемонії нагородження переможців конкурсу за посиланням.

«Автошкола на Поділлі»




 

Читайте також:

«Зараз ми всі один за одного». Як вінницькі заклади відпочинку підтримують ЗСУ

Безкоштовно ставлять бійців на ноги. Про підприємство «Ортопедсервісцентр», яке підтримує ЗСУ

Голосування в «Народному бренді» добігає кінця. Розповідаємо про бізнес, що допомагає ЗСУ

Коментарі

keyboard_arrow_up