Від графіка до дизайнерки аксесуарів. Як війна навчила вінничанку втілювати мрії у життя

Від графіка до дизайнерки аксесуарів. Як війна навчила вінничанку втілювати мрії у життя
Наталія Насіковська під час війни створила власний бренд модних і автентичних аксесуарів
  • Вінничанка Наталія Насіковська за освітою педагог, за покликанням — дизайнер.
  • Коли почалася повномасштабна війна, дівчина спочатку шила балаклави, потім — почала створювати стильний одяг та аксесуари.
  • Наталія розповіла, що стало мотивацією для втілення своєї давньої мрії в реальність.

Наталія Насіковська родом з Вінницької області, чудового містечка Чернівці. За освітою — вчителька природничих наук, закінчувала ВДПУ. За професією дівчина не працювала, її приваблювало все, що пов'язано з дизайном.

— Після університету я дуже швидко знайшла роботу, адже точно знала, що вона має бути пов'язана з декором або дизайном, — каже вінничанка. — Дуже довгий час я займалась декоруванням свят, це була дуже цікава і насичена робота. На ній я навчилась працювати з різними матеріалами. Потім я перейшла на графічний дизайн, теж дуже цінний етап у моєму житті. Там вже навчилась працювати з графікою.

Відео дня

Окрім цікавої роботи, дівчина мала творче захоплення, якого ще в дитинстві навчила бабуся.

— Всією майстерністю я завдячую бабусі, яка в 4,5 -5 років вона навчила мене в'язати, потім вишивати і шити на машинці. Я ще тоді не вміла діставати ніжками до педальки, так бабуся ставила на неї коробку і я так розгойдувала її і шила. А взагалі у сім'ї багато творчих людей, вчилась різним технікам у всіх.

 А потім почалася війна і вінничанка, яка успішно займалася графічним дизайном, вирішила здійснити давню мету — стати дизайнером одягу і аксесуарів. Почала з допомоги військовим, відшивала балаклави.

— Я напевно більше себе ототожнюю з майстринею, давайте так — я майстриня-дизайнер. Взагалі дизайн речей і аксесуарів це моя велика маленька мрія. Я давно хотіла створювати щось своє, але завжди внутрішні страхи брали верх, і я відставляла всі мрії у довгий ящик. Коли розпочалось повномасштабне вторгнення, світ перевернувся на всі 180...

Протягом двох місяців я відшила гору балаклав з усіх матеріалів, які мені привозили. Видихнула і зрозуміла що хочу створити щось своє. Я зрозуміла, що мені вже не страшно. Війна стала підсилювачем, і показала, чого дійсно треба боятись, а чого не варто. Тому хочу сказати нашим читачам, щоб не боялись робити крок до своєї мрії, це не так страшно, страшно буде, якщо не спробувати.

 Нині Наталія Насіковська створює одяг, вязані сумки та інші аксесуари і активно продає їх в соцмережах.

— Тут все дуже просто, я вибирала ті речі які я б носила сама. Взагалі це не дуже правильний підхід у створенні бренду, але я люблю працювати з тим що мені подобається. Вартість речей які я створюю від 600 до 1700 гривень, а взагалі у профілі є всі ціни на кожну позицію.

Що стосується назви бренду  LATAKA, дівчина каже що це слово розшифровується просто.

— Ця назва походить від слова латати, яке пов'язане з бабусею, і трішки перегукується з моїм ім'ям Наталка. Ось так, легко і просто.

Покупцям речей від  LATAKA є дівчата, які не бояться бути оригінальними.

— Звичайно, що це сміливі і стильні дівчата, які люблять стилізувати свій одяг, і не бояться експериментувати з різними фактурами та аксесуарами. Тому, мені дуже приємно коли обирають мене і мій бренд. 

Здавалось би, над брендом працює команда майстринь. А ні, Наталія вироби створює одна.

— Я працюю одна. На даному етапі мій бекграунд дозволяє закривати всі етапи, від SMM до реклами, від лекал і до відправки (багатофункціональність моє друге "я"). Проте, коли буду відчувати,  що не встигаю, і моя справа не приноситиме такого задоволення, як зараз, то буду шукати помічниць.

У рідному селі дівчина організувала фотосесію, де представила власноруч створені речі в автентичному стилі.

— Саме на цих світлинах речі, які я створила сама — шуба, фартух, спідниця, криза, дерев'яне намисто та кільця. Всі ці речі я ношу окремо у повсякденному житті, вони у мене багатофункціональні, а коли поєдную їх разом то вони створюють такий етно образ. Та, якщо хтось захоче такий самий фартух чи кризу, я залюбки створю).

До зірок крізь терен — так називає Наталія свій творчий шлях. Адже, щоб побачити дійсно свій потенціал, і що дівчині під силу, вона пройшла велику внутрішню боротьбу з собою. Попереду, каже, грандіозні плани.

— Планую розвивати свій особистий бренд та бренд LATAKA. Розвинути стилістичні навички, щоб ще краще розуміти світ моди і свого клієнта. Також зараз працюю над ще одним проєктом, але він поки що під грифом "таємно".

І дуже хочу познайомитись з гончарством, створювати вироби з глини. Досліджувати етнографію України, мені дуже цікава ця тема. Створити для себе колекцію етно одягу і прикрас, щоб можна було потім передати це все у спадок своїм дітям.

Більше прислухатись до себе і робити наш світ кращим. І обов'язково наближати нашу перемогу, адже війна ще не закінчилась, маємо гуртуватись на освітньому та культурному фронті, і бути добрішим один до одного. І не забуваємо донатити!

 

Читайте також:

Токар та автослюсар. У Центрі профтехосвіти №1 переселенців безкоштовно навчають новим професіям

Створюють класичні чоловічі костюми для бренду Hugo Boss: фабриці «Володарка» 100 років

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up