Що за диво-пристрій їздить у Тяжилові? Познайомилися з власником саморобних аеросаней

Що за диво-пристрій їздить у Тяжилові? Познайомилися з власником саморобних аеросаней
Павло Касанов власник єдиних у Вінниці саморобних аеросаней
  • Відео, де самохідний пристрій робить викрутаси на Тяжилівському озеру взірвав мережу і зацікавив мешканців Вінниці.
  • Журналісти 20minut.ua познайомилися з місцевими «кулібіними» і дізналися історію створення снігоходу.

Останнім часом соцмережами шириться відео, де хлопець на невідомому пристрої ганяє по вулицях мікрорайону Тяжилів, ковзає по замерзлому озеру. Під час ексклюзивного інтерв'ю дізналися, що власника диво-техніки звати Павло Касанов, він третьокурсник Вінницького педуніверситету, фізико-математичного факультету. А створити аеросани йому допоміг його дідусь, майстер на всі руки, мешканець Тяжилова Іван Гончар.

Завдяки ентузіастам дізналися, що аеросани — самохідні сани, що рухаються силою тяги повітряного гвинта, який приводиться в дію двигуном внутрішнього згоряння. Колись їх використовували для зимової риболовлі і полювання. Саморобний снігохід у Павла з'явився кілька місяців тому і вже встиг стати популярним у Вінниці. 

Відео дня

— Дідусь Іван мені розповідав, що у 80-х і 90-х були популярні аеросани, — розповідає Павло. — Я попросив його зробити подібні, але він сказав, що для цього потрібні певні деталі, які важко знайти. Я все необхідне швидко знайшов в інтернеті. Дороговартісний гвинт всього за 150 гривень купив. Вживаний, проте робочий.

Саморобні аеросани Павлу Касанову обійшлися приблизно в 5 тисяч гривень. Найдорожчим став мотор 3 тисячі гривень. Сидіння зробили з офісного крісла, лижі сконструювали зі старих лиж. Апарат розвиває 40 км за годину, розхід бензину — 4.5 літра на 35 кілометрів по засніжених поверхнях. Вправність саморобного снігоходу хлопець продемонстрував нам проїжджаючи по вулицях і на тяжилівському озері.

— Все зробили своїми руками, запчастини скупляли потрошку, — говорить хлопець. — Все почалося з гвинта, потім купили мотор, потім каркас. Спробували на траві, навіть там він їхав. Все робили методом проб і помилок.

Катання на сконструйованих аеросанях Павло може доручити лише дідусю. А баючих прокататися з вітерцем на диво-агрегаті безліч. Чоловіки кажуть, що тормозна система ще не вдосконалена. Та й не завадило б кабіну зробити, що у тяжилівський винахідників у планах. Якщо цей снігохід приведуть до ладу, планують схожі  сконструювати, щоб здавати бажаючим в оренду для катання за містом.

— Я вже знайшов матеріали на нові аеросани, — говорить Іван Гончар. — Труби металеві, все буде полегшено, закрита кабіна буде, вже в інтернеті надивилися, як має бути. Ці аеросани —експериментальні.

Більше про тяжилівських винахідників — дивіться у нашому сюжеті.

 

Читайте також:

«Стресостійкість і комунікабельність». До Дня бармена вінницькі профі діляться секретами ремесла

«Мама була проти кар'єри в медіа». Про своє вінницьке минуле розповів телепродюсер Володимир Завадюк

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (6)
  • Юрий Матвийчук

    Красавчик
  • Max Arefiev

    Там в гаражах є ще один,  яким гасали в 80ті роки. З закритою кабіною,  напевно з деталей якогось літака.
  • Новини Вінниці на 20хвилин

    ❗ Коротко про головне — долучайся до нашого Telegram-каналу: https://t.me/vn20minut

  • Виталий Паянок

    Сітчастого каркасу навколо гвинта явно не вистачає. Без нього дуже небезпечно...

    Виталий Паянок reply Виталий Паянок

    Сергій Поліщук можна від фуліганів захищатись?

    Сергій Поліщук reply Виталий Паянок

    Виталий Паянок Навпаки! В Тяжилові з відкритим гвинтом значно безпечніше!

keyboard_arrow_up