«Роби все, щоб бути щасливим»: історією успіху ділиться генеральний партнер напівмарафону BEZBRENDU

«Роби все, щоб бути щасливим»: історією успіху  ділиться генеральний партнер напівмарафону BEZBRENDU
На фото Дмитро Паращук, Сергій Самарський і Ярослав Смаль
  • До Вінницького Напівмарафону залишається все менше часу — місто побіжить вже 22 серпня.
  • Реєстрація на сайті run.vn.ua триває до 15 серпня. 
  • А ми продовжуємо знайомитись із генеральним партнером спортивного заходу — компанією BEZBRENDU.

Український бренд одягу BEZBRENDU, нагадаємо, став генеральним партнером Вінницького Напівмарафону-2021. Детальніше про це рекомендуємо прочитати у матеріалі:

Ми помітили, що ведення бізнесу й участь у напівмарафоні — справи між собою схожі. І там, і там все починається з ідеї, бажання і цілі, обов’язковими є тренування (чи, краще сказати, перші спроби), ніхто не застрахований від сходження з дистанції (тобто, помилок), а коли вдається досягти успіху — зупинитись уже неможливо.

Тому журналісти 20minut.ua поспілкувалися із засновниками компанії Ярославом Смалем і Сергієм Самарським про їхній шлях до успіху. 

Відео дня

Спойлер: філософія BEZBRENDU може надихнути вас на власні перемоги! 

«А без бренду можна?»

«Забіг» BEZBRENDU триває ось уже три роки й за словами його засновників, це тільки початок.

— Раніше я займався кав’ярнями і саме тоді виникла назва BEZBRENDU, — пригадує Ярослав Смаль. — Ми мали три кав’ярні на Соборній і одна з них називалась Mr John Gold Coffee. Коли захотіли орендувати одне з приміщень, де на той момент вже працювала інша кав’ярня, нам сказали, що зі своїм брендом заходити вже не можна. Мовляв, аби не було конкуренції. Як почув це, то вирішив перепитати: «А без бренду можна?». Відповіли, що «так» (сміється — прим. авт.). Ось з тієї пори і виникла назва BEZBRENDU, а ми переключились на інтернет-продажі, продавали понад 300 різноманітних товарів.

Чоловік додає, що перші фінансові результати наштовхнути його на пошук нових якісних товарів, з якими можна було б будувати бізнес, а не отримувати короткострокові прибутки.

— Ми з Сергієм давно товаришували й дуже багато спілкувались щодо бізнесу, завжди знаходили багато спільних тем й мали один погляд на життя. І так вийшло, що ми вирішили зробити BEZBRENDU разом, — продовжує він розповідати. — Ми протестували декілька варіантів товарів, а потім спрацювала «справа випадковості»: тренуючись у залі, бачили, що не всі туди ходять «на спорті» й класно одягнені. Зазвичай, це якась старенька футболочка, яку носиш 10-й рік, і такі ж шортики. Ми були одягнені так само і якось почали обговорювати наші спостереження — так виникла ідея, що можна пробувати запускати жіночий одяг і головне — чорні лосини. Це справді універсальна річ, яку можна багато шити й продавати, наразі ми продали вже понад 700 тисяч таких лосин по всій Україні.

Про те, чому обрали для себе online-продажі, Ярослав Смаль відповідає — це значно цікавіше.

— Маючи кав’ярні й дивлячись, який там потік і яка каса, прийняли рішення на користь інтернету. Скажімо, за три дні моїх online-продажів, я міг зробити ту ж касу, що в кав’ярні за місяць, — наводить він приклад. —  В інтернеті ми навчилися і зрозуміли, як направляти трафік людей на конкретну пропозицію, цікаву нам. Тобто, ми самі можемо впливати на результат.

Радіють складним ситуаціям

За час існування BEZBRENDU його команді іноді доводилось зустрічатись із труднощами.

— Було, якщо чесно, море складних ситуацій, вони стаються постійно, але ми завжди їх сприймаємо, як виклик і як питання, — каже Сергій Самарський. — А ще ми радіємо труднощам, бо завжди до нас приходить відповідь. Ми ніби завжди ввімкнені в роботу, завжди заряджені, але тоді вмикаємось ще сильніше й робимо все, щоб покращувати результат мінімум удвічі.

Ярослав Смаль киває головою, погоджуючись зі словами партнера, й додає, що за своє життя вони дійшли висновку — немає розумніших людей, просто вони щось роблять інакше.

— Ці люди читають щось інше, працюють в іншому напрямку й трохи по-іншому думають. І якщо вони досягли більшого результату — це означає, що вони робили якісь інші дії, ніж робив ти, — розмірковує наш співрозмовник. — Я навчався трохи в Європі. Було важко, бо не знав мови й думав, що мої колеги на потоці значно розумніші, та мої оцінки й результати виявились вищими, ніж у них, напевно, через велике старання. І вже після того страх, що є хтось розумніший, що в нього є 20 дипломів і він буде найуспішнішим у світі, в мене просто пропав.

У пошуках світової швидкості

Важливою у веденні бізнесу є і здорова конкуренція.

— У мене виникло бажання потрапити у сучасну світову швидкість, а не конкурувати на ринку України й з людьми, які перебувають тут, — зізнається Смаль. — Наша країна і так зараз знаходиться у такій ситуації, коли їй потрібен динамічний розвиток, аби вона могла стрепенутися і показати світу всю свою енергетику й все, на що здатна. То ж наше завдання — зрозуміти, якою є світова швидкість, навчитись продавати на світовому ринку, навчитись виготовляти світовий продукт, який буде відповідати світовим стандартам якості. Тоді можна буде гратися на світовому ринку у конкуренцію і показувати, що наша країна і наш продукт має право там бути й займати лідерські позиції.

Вічний двигун і сила самомотивації

Слоган BEZBRENDU, до речі, звучить так — нація починається з тебе. Засновники компанії вірять, що в нашому світі можливо все, то ж головне — щодня рухатись до вершин й бути вічними двигунами для самих себе. 

— Ми самі від цього заряджаємось, багато працюємо й мало спимо, а ще постійно ставимо амбітні цілі, — каже Ярослав Смаль. — Спочатку нам всі говорять, що це неможливо, що нічого в нас не вийде, а коли виходить — питають, як нам вдалось. Так, поки наш результат не такий, який ми хочемо, та навіть за минулий рік ми виросли мінімум в 10 разів. І так ростемо щороку. 

Чоловік переконаний, що кожен має навчитися сам собі допомагати. 

— Це все вибір: ходити сумним, нещасним, засуджувати інших за якісь речі чи навпаки вибирати ту модель життя, яку хочеш проповідувати для самого себе. Постійно потрібно себе питати, яким швидким ти маєш бути, на скільки маєш бути ефективним в одну одиницю часу, у цей конкретний момент, — перераховує Ярослав Смаль. — Тобто, чи все ти сьогодні зробив для максимального результату, що є першочерговим для тебе і якою ти маєш бути людиною, наскільки забезпеченим, з якою командою і так далі. А для цього варто щоранку прокидатися з думкою — роби все для того, щоб бути щасливим!

Нікуди без команди

Працюючи щодня над покращенням вчорашніх результатів, генеральний партнер Вінницького Напівмарафону постійно пробиває власну стелю. За словами засновників компанії, найкращий свій результат вони отримали у переддень третьої річниці бренду, 16 липня.

— Тоді ми поставили наш абсолютний рекорд по продажах в інтернеті і соцмережах за день — 2 219 продажів. І це було дуже круто, бо вся команда працювала максимально злагоджено, від самого ранку й до пізньої ночі, всі були залучені в процес — і це справді найбільше досягнення, — ділиться перемогою Ярослав Смаль. — І що одним вагомим досягненням стало розуміння, що стелі немає. Потрібно ставити правильні питання і тоді будеш отримувати правильні відповіді, а вони вже наштовхнуть на дії. 

Він пригадує, що коли команда робила 50 продажів за день, це вважалось величезним результатом і у цифру «100» мало хто вірив. Потім вони зробили 100, 150, 200, 300, 500 і так далі продажів і побачили, що «стопа» немає.

— А взагалі у BEZBRENDU зараз працює величезна кількість відділів і партнерів. Ми навіть наших працівників називаємо партнерами, бо вони частіше за все отримують відсоток з продажів, — пояснює наш співрозмовник. —  То ж у нас є відділ продажів (дівчата й хлопці працюють в Instagram і там обслуговують клієнтів), відділ щастя (спілкується з клієнтами та слідкує за відправками, обміном і поверненням товарів), власні виробництва (одне з найпотужніших є у Вінниці, ще одне в Погребищі та Харкові). Також є склад і команда складу, яка формує і відправляє щодня посилки,  бухгалтерія, юридичний відділ і відділ контенту й реклами.

Аби така велика команда працювала злагоджено, важливо, щоб кожен розумів, навіщо це робить.

— Якщо ти нещасливий у своїй справі, то навіщо ти взагалі її робиш, — риторично запитує Сергій Самарський. —  Ми намагаємось підібрати команду людей, яким це все по кайфу, яким цікаво рухатись з нами в одному напрямку. Зараз є така проблема, що люди, які сидять без роботи кажуть, що роботи немає, а наші друзі підприємці — що навпаки немає класних кадрів. То ж ми готові брати на роботу й платити гроші хорошим працівникам, власне, наша команда зростає постійно.

Загалом керівники провели співбесіди для більше як шести тисяч осіб. 

— Ми шукаємо вогонь в очах людей і намагаємось розкрити їхній потенціал. Співбесіди проходять у кілька етапів, де люди відразу отримують першу частину навчання. І складність полягає ще в тому, що ми працюємо в інтернеті, а не всі розуміють, як саме там потрібно продавати,— говорить Смаль. — У наших працівників дійсно бувають стресові умови, коли треба себе перебороти й налаштуватись на процес роботи, вийти на необхідні об’єми й повірити, що це можливо.

Якщо ж людина не справляється, то їй можуть запропонувати спробувати себе в іншому відділі. 

— А ще ми віримо, що в нашу компанію проходять ті, хто чує керівника. А керівником може стати кожен, якщо буде добре себе проявляти.

Далі більше

— Ми не є мегавеликим всеукраїнським брендом, але в Instagram’і ми одні з тих, хто продає найбільше в Україні. Ми бачимо цей ринок і розуміємо, що в світі немає потужного українського бренду, який може стати конкурентом. Та ми до цього прагнемо, — зізнається наостанок Ярослав Смаль. — Однією з наших глобальних цілей є об’єднання легкої промисловості (мануфактур, невеличких цехів, великих фабрик і підприємств), які можуть виготовляти величезну кількість продукції. Для цього ми й формуємо, готуємо і намагаємось підкорити ринок соціальних мереж, де можна буде продавати таку продукцію. Головне, щоб вона була класною, стильною і приносила задоволення людям. 

Ярослав Смаль і Сергій Самарський

Щодо інших своїх цілей на найближчий час, засновники називають побудову справді потужної компанії.

— Одна з наших цілей зараз — це 10 тисяч Instagram-магазинів по всій Україні. А ще ми хочемо зробити у Вінниці 10 тисяч робочих місць для підприємців, які будуть з нами працювати у цьому форматі, — додає він. — Ми хочемо змінювати світ, у якому зараз живемо й хочемо, щоб наша Вінниця була передовим фінансовим центром і містом e-commerce. Зараз у світі править контент і наша задача зробити наше місто фабрикою Hollywood, де багато людей зможуть себе розкрити й отримувати величезні заробітні плати або доходи... І, звичайно, самореалізовуватися. 

Також планує BEZBRENDU вже цього року робити продажі на весь світ.

— Ми є дуже маленькими, але вкрай амбітними, тому готуємось виходити на ринок інших країн, а фінанси звідти повертати сюди, — говорить Ярослав Смаль. 

Партнери Вінницького Напівмарафону-2021

Генеральний партнер — BEZBRENDU
Ексклюзивний партнер — Auto.RIA
Партнер здоров'я — Omron
Офіційний партнер — ГРОШ — мережа гіпермаркетів
Велопартнер — Велоліга

 

 

Читайте також:

На старт, увага, руш: Вінницькому Напівмарафону 2021 бути! Що варто знати учасникам

Добірка travel video про Вінницю, або Яким наше місто бачать українські туристи

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (1)
  • Admin Trash

    почему это чучeлo зигуeт на фото?

keyboard_arrow_up