Проміжні фінансові звіти, які оприлюднила міська виборча комісія, розповідають про витрати кандидатів в депутати міської ради та кандидатів на посаду Вінницького міського голови із 30 вересня до 14 жовтня 2020 року.
У переліку оприлюднених фінансових звітів немає всіх кандидатів. Тому ми проаналізували, як і на що витрачали гроші з фондів кандидати на посаду мера Вінниці. Проте із десяти кандидатів, які балатувалися, оприлюднили лише п’ять. Наголосимо, що ці фінансові звіти кандидатів — проміжні. Остаточні фінансові звіти також мають бути подані у виборчу комісію.
52-річний чинний міський голова. Балотується на посаду мера від «Української стратегії Гройсмана». За результатами екзит-полів знову переміг у виборчих перегонах.
На рахунок передвиборчого фонду кандидата за період із 22 вересня до 14 жовтня надійшло 600 000 гривень. Це кошти місцевої політичної партії для кандидатів, висунутих місцевою організацією політичної партії. Власних коштів Сергій Моргунов у передвиборчий час не вкладав, як бачимо у звіті. Як читаємо, найбільше коштів у цей період з фонду витратили білборди, вивіски, сітілайти тощо, тобто розміщення друкованих агітаційних матеріалів чи політичної реклами на носіях зовнішньої реклами. Витратили на це — 402 808 гривень.
На виготовлення виборчих листівок, плакатів та інших агітаційних матеріалів чи друкованих видань з агітацією Сергія Моргунова витратили — 51 833 гривень.
На засоби масової інформації чинний мер витратив 88 030 гривень. У цю суму входить оплата ефірного часу на телебаченні — 64 152 гривень та оплата ефірного часу на радіо — 23 878 гривень. Як вказують у звіті, на передвиборчу агітацію в інтернеті чи в газетах Сергій Моргун не витратив ні гривні. Як читаємо у звіті, із загальної суми кандидат ще витрачав гроші на поточні витрати, наприклад, оплату банківських послуг — 200 гривень.
Колишній народний депутат. Після того, як пішов з політики, керував держпідприємством «Дирекція з будівництва міжнародного аеропорту «Одеса». 44-річний вінничанин йшов на вибори від «Європейської солідарності».
Увесь передвиборчий фонд кандидата Сергія Кудлаєнка у період із 30 вересня 2020 року до 16 жовтня — це його власні кошти. Загалом кандидат вклав у фонд — 503 086 гривень. Як і у Сергій Моргунова, найбільше грошей витратили на розміщення друкованих агітаційних матеріалів чи політичної реклами на носіях зовнішньої реклами, тобто білбордах, вивісках, сітілайтах тощо. Загалом на це пішло — 325 160 гривень. На виборчі листівки, плакати чи іншу передвиборчу агітацію у друкованому вигляді витратили 115 666 гривень.
Агітував голосувати за нього Сергій Кудлаєнко і у ЗМІ. Робив він це на телебаченні, в газетах та в інтернеті. На агітацію в газетах кандидат витратив найбільше, порівняно з іншими видами медіа, 43 600 гривень. Оплата ефірного часу на телебаченні обійшлася у 11 160 гривень, і 7 500 кандидат сплатив за рекламу в інтернеті. Загалом на агітацію у ЗМІ Сергій Кудлаєнко із фонду спрямував 54 760 гривень. Також за послуги банка оплачено – 4 523 гривень.
40-річний чинний голова Вінницької ОДА. Кандидатом у мери Вінниці йшов від «Слуги народу». Як читаємо у звіті, загалом на рахунок виборчого фонду кандидата Сергія Борзова за період із 30 вересня до 14 жовтня надійшло 355 200 гривень.
Як вказав Борзов, із них: 205 200 гривень — це власні кошти кандидата, 100 тисяч — кошти місцевої організації політичної партії та 50 тисяч гривень — добровільні внески фізичних осіб.
Вже очікувано, як і кандитів про яких ми писали вище, найбільше грошей пішло на розміщення друкованих агітаційних матеріалів чи політичної реклами на носіях зовнішньої реклами (білбордах, вивісках, сітілайтах тощо). У Сергій Борзова ця сума складає — 228 758 гривень. На виготовлення друкованих матеріалів (виборчих листівок, плакатів та інших агітаційних матеріалів чи друкованих видань), пішло — 70 270 гривень.
Використовував Борзов і засобів масової інформації, загалом витратив на агітацію у медіа — 45 986 гривень. У цю суму входить: оплата ефірного часу на радіо — 13 938 гривень, оплата друкованих площ у друкованих засобах масової інформації — 32 048 та на агітацію в інтернеті — 9 367 гривень.
Нинішня народна депутатка. 34-річна вінничанка балотувалася на посаду міського голови від політичної сили «Голос».
Виборчий фонд Олександри Устінової за період з 28 вересня до 14 жовтня налічував 211 400 гривень. Це все гроші політичної партії для кандидатів, висунутих місцевою організацією політичної партії.
У за цей час Устінова, як і інші, найбільше витратила на розміщення агітаційних матеріалів чи політичної реклами на білбордах, вивісках, сітілайтах. За це вона заплатила — 90 300 гривень. На виготовлення виготовлення виборчих листівок, плакатів та інших агітаційних матеріалів чи друкованих видань Олександра Устінова витратила — 22 652 гривень.
Витрачала кандидатка і на виготовлення відеороликів — 31 915 гривень. На політичну агітацію у газетах — 1700 гривень, оплата ефірного часу на телебаченні — 12 200 гривень. На розміщення агітації чи політичної реклами в інтернеті Устінова витратила — 52 630 гривень.
51-річний підприємець, юрисконсульт, колишній депутат міської ради у 2002-2010 роках. Йшов на вибори, як самовисуванець.
Рахунок виборчого фонду Сергія Кармеліти із 30.09 до 14.10 налічував 212 005 гривень. Із них: власні кошти кандидата — 99 505 гривень та добровільні внески фізичних осіб — 112 500 гривень. Зокрема ці внески для кандидата зробили чотири людини: Алла Сочинська – 49 500 гривень; Віталій Задорожнюк – 13 000 гривень; Віта Вітвіцька двома внесками – 15 000 гривень і 10 000 гривень; Юлія Булега теж двома внесками 15 000 гривень і 10 000.
Найбільше коштів з фонду пішло на виготовлення матеріалів передвиборної агітації — 57 162 гривень. На виборчі листівки, плакати та інших агітаційних матеріалів чи друкованих видань — 53 922 гривень.
На агітацію у засобах масової інформації Сергій Кармаліта витратив — 86 048 гривень. Зокрема, на оплати ефірного часу на радіо — 6 048, оплата друкованих площ у друкованих засобах масової інформації — 80 000 гривень та розміщення агітації в інтернеті — 67 750 гривень. Як читаємо у звіті, на придбання канцтоварів, паперу, інших предметів і матеріалів для виготовлення матеріалів передвиборної агітації — 3 240 гривень.
Читайте також:
«Рахуємо голоси до ночі»: скільки бюлетенів вже опрацювали у ТВК
Мера обрали в один тур? Дивіться три екзит-поли, які зробили по Вінниці
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер