Щоденні рейси «Вінниця-Київ-Вінниця» від компанії «Міжнародних авіаліній України» почали виконувати з 25 березня. Увечері, о 21:15 з Києва до нашого міста прилетів невеликий літак Embraer 145, на борту якого були 15 пасажирів. Тоді як вже 26 березня, о 07:25, літак відвіз інших пасажирів з Вінниці у Бориспіль (Київ). Як розказав заступник міського голови Владислав Скальський, цей авіарейс є «стикувальним».
— І є цікавою можливістю для ділових та туристичних поїздок з Вінниці у понад 40 країн світу. Це означає, що, розпочавши свою подорож у Вінниці, пасажир зможе пообідати у Мілані.— сказав Скальський.
Директор з розвитку маршрутів «МАУ» Данило Іванов висловив, що має певні сподівання на вінницький регіон
— За умови великого попиту на щоденні перельоти за напрямком «Вінниця-Київ-Вінниця» невдовзі збільшимо тип літаку. Ми продовжимо підтримувати літню програму прямого рейсу «Вінниця-Тель-Авів-Вінниця». Як і раніше, рейси будуть виконувати двічі на тиждень, а з червня змінюємо розклад, і рейс буде виконуватися у денному графіку, — сказав Іванов.
Ще він розказав, що при купівлі квитків завчасно можна сильно заощадити. Так, мінімальна вартість квитка — до 900 гривень в один бік. Якщо квиток придбати на наступний день, то найдешевший коштуватиме від 1100 гривень. Купуєте квиток восени — 300 гривень. А за рік до дати вильоту — від 238 гривень.
— Звісно, тим пасажирам, які бажатимуть приїхати у Київ та це буде кінцевий пункт подорожі, користуватися авіарейсом буде невигідно. Але «Інтерсіті» не довезе вас до Парижа, Нью-Йорку, Мілану, — сказав Іванов.
Директор вінницького аеропорту Ярослав Мазурець сказав, що літак долетить з Вінниці до Києва за 30-35 хвилин.
— Ще 20 хвилин витрачає літак на підходи до термінала аеропорту. Вартість квитка абсолютно прийнятна. І розуміючи потребу популяризації напрямку, «МАУ» пішли на безпрецедентний крок: ціна перельоту, для прикладу, Вінниця - Нью-Йорк буде такою самою як і вартість квитка Київ-Нью-Йорк, — сказав Мазурець.
Пасажирів у Вінниці буде підвозити до аеропорту та забирати з летовища автобус №33. Його розклад руху змінили якраз до появи нового рейсу в столицю України. А які ще плани має вінницьке летовище на найближче майбутнє?
— Розраховуємо, що авіакомпанії продовжать виконувати чартерні рейси до Анталії (4 рейси) та Даламану (1 рейс). Діятиме напрямок до Шарм-ель-Шейху. І вже представники «МАУ» анонсували, що буде подовжений на літню програму перельот у Тель-Авів та рейси до Києва, — сказав Мазурець.
А прямий рейс «Вінниця-Варшава-Вінниця» поки що не планують відновлювати. Нагадаємо, що в це польське місто можна буде дістатися пересадкою, з аеропорту «Бориспіль».
Цієї осені з України почне літати європейський лоукостер «Ryanair». З аеропортів Києва та Львова можна буде полетіти у Барселону, Лондон, Варшаву, Дюссельдорф, Вільнюс та інші міста, а вартість квитків буде від 10 євро (325 гривень - авт.).
У перспективі лоукостер бажає виконувати рейси ще з чотирьох міст України: Одеса, Харків, Дніпро, Херсон. А чи була розмова про рейси з Вінниці та чому вінницького летовища немає у переліку авіакомпанії як перспективних напрямків?
— З якими авіакомпаніями ведемо діалог — не можу сказати, на що є безліч причин. А перелік перспективних аеропортів, з яких буде літати лоукостер — то це плани самої авіакомпанії. При чому досить умовні. Чи буде літати з Вінниці лоукостер? Залежить від наших можливостей: готовність інфраструктури, пасажиропотік, платоспроможність аеропорту. Це все ми маємо доказати та проявити для інших авіаперевізників. Зокрема, й завдяки рейсу «Вінниця-Київ-Вінниця» від «МАУ», — сказав директор вінницького летовища Ярослав Мазурець.
Тоді як за словами директора з розвитку маршрутів Данила Іванова, через появу «Райнейр» в Україні вони будуть змінювати вартість квитків.
— Кожна авіакомпанія в Україні буде боротися за свого пасажира, і ми не виключення. Будемо боротися і ціною, і сервісом, і зручним розкладом.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Чи каже нам правду Ярослав Мазурець?
Повітряний рейс до Варшави з вінницького аеропорту скасували до весни
Посилання на джерело: https://vn.20minut.ua/Podii/povitryaniy-reys-do-varshavi-z-vinnitskogo-aeroportu-skasuvali-do-vesn-10643088.html
Весна...., бажаючих двічі у неділю вилетіти до Варшави буде не менше 15, (рейси автобусом від ГРЕЧЕНЮКА) в топі.
Але питання чому рейсу не має? Не здогадуєтесь? Відповідь на поверхні.
Плювати пану Мазурцю та керівництву МАУ на вартість квитка для вінничанина.
Навіщо альтернатива для МАУ та аеропорту Бориспіль у виді аеропорту Варшави Ф. Шопена? Зауважте до якого літає безліч лоукостів, з якого в Нью-Йорк добратись і швидше і процентів на 30 дешевше.
Дивно, але чомусь зникнення рейсу до Варшави і створення перельоту у Київ що ЗМІ, влада видає за ПЕРЕМОГУ. Жоден журналіст не задав питання директору, можливо це не перемога а ЗРАДА? Давайте спитаємо 200 млн на реконструкцію це перемога чи зрада? 200млн на 5 рейсів? Це марнотрацтво чи бюджет у надійних руках , чому коли відкривали рейс до Варшави Ви, журналісти , не писали про можливість вінничанина вилітити у більш ніж 100 напрямків, з великою кількістью авіакомпаній? Де порівняння цін МАУ з іншими перевізниками?
Навіщо нам вибір у перельотах, ми повинні вірити ВЛАДІ про вечерю у Мілані та що нас чекають у Америці. Дивна реакція ЗМІ коли переважна більшість сімей отримують субсидію на комуналку , отримують мінімалку, а нам пропонують переліт до Нью- Йорка.
Не розумію це цинізм чи зневага до людей?
Валерій, Ви ж нормальний журналіст, задайте ці питання ВЛАДІ, порівняйте вартість квитків з Вінниця Шопен(Варшава) - Європа та Вінниця Бориспіль - Європа? Можливо це не ПЕРЕМОГА а ЗРАДА? Слабо?
Маршрутка йде 4 години, бо зупиняється в Калинівці, Комсомольському, Бердичеві і т.д.