Щоб проголосувати в конкурсі «Народний бренд», у 2002 році люди купували газету RIA, в якій розміщувалася анкета. Її вирізали, заповнювали ручкою і приносили в офіс корпорації. Там в обмін на неї людям вручали квиток на Шоу РІА.
Саму ідею створити народний конкурс перейняли в американських колег, які приїздили до нас обмінюватися досвідом. Ідея видалася цікавою. І Тетяна Стрикун взялася за її втілення тут, у Вінниці.
І почалося. Близько 30 номінацій і 500 заповнених читачами анкет. Підрахунки до пізньої ночі напередодні оголошення результатів. І головна подія — церемонія нагородження переможців у клубі «Курсаль».
Акція мала успіх, а її престижність люди відчули вже наступного року. Кожний бізнесмен міста почав прагнути до народного визнання. Конкуренція серед торгових марок і підприємств була великою. Тому траплялося й таке, що заради перемоги вдавалися до махінацій.
— Колись принесли цілу стопку анкет, заповнених рукою з одним і тим же почерком, — згадала Тетяна Стрикун. — Їх було близько 100. Звичайно, що ми не зарахували такі «вкидання», адже було очевидним, що це дискредитація конкурсу.
Тепер кожний вінничанин, переходячи на сайт, може проголосувати лише один раз. Так у 2015 році учасників голосування було 9721. Представники бізнесу отримали в подарунок за свою роботу і якість послуг 46 статуеток крилатої богині перемоги Ніки. Що ми маємо зараз? Позитивний 14-річний досвід проведення «Народного бренду» посприяв тому, що у Вінниці починають проводити подібні акції. Інші міста України також підхопили ідею проведення народних конкурсів.
— Народну довіру не можна купити, — сказала Тетяна Стрикун. — Її тільки завойовують, адже це дуже висока планка. Тому довіра і любов споживачів до товару чи послуги вважається найбільшою нагородою серед бізнесу. Одна вінницька компанія-переможець у конкурсі навіть роздрукувала величезний банер диплому «Народному бренді» і поставила перед своїм головним входом.
Читайте також:
Розпочалося голосування за «Народний бренд 2016». Обирати кращих — тобі
Чому варто взяти участь у конкурсi «Народний бренд-2016» і проголосувати?
«Народний бренд 2016». Покращувати сервіс не означає надавати більше знижок
Хто переміг в конкурсі «Народний бренд». Результати голосування
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 10 від 5 березня 2025
Читати номер