Від ручки до кліку: як відбувалася еволюція конкурсу «Народний бренд»

Від ручки до кліку: як відбувалася еволюція конкурсу «Народний бренд»
  • За 15 років існування конкурс «Народний бренд», відповідаючи потребам часу, поступово перенісся із газети в онлайн.
  • Спочатку це були паперові, вручну заповнені анкети.
  • Зараз — це окрема онлайн-платформа, на якій голосують за допомогою кліку

 

Щоб проголосувати в конкурсі «Народний бренд», у 2002 році люди купували газету RIA, в якій розміщувалася анкета. Її вирізали, заповнювали ручкою і приносили в офіс корпорації. Там в обмін на неї людям вручали квиток на Шоу РІА.

 

 

Відео дня

 

 

Від ручки до кліку: як відбувалася еволюція конкурсу «Народний бренд», фото №1 на сайті 20minut.ua— Ближче до завершення голосування тут утворювалися такі черги з людей, які приносили анкети, що було не проштовхнутися, — розповідає головний ініціатор конкурсу, медіаконсультант RIA Тетяна Стрикун.

Саму ідею створити народний конкурс перейняли в американських колег, які приїздили до нас обмінюватися досвідом. Ідея видалася цікавою. І Тетяна Стрикун взялася за її втілення тут, у Вінниці.

І почалося. Близько 30 номінацій і 500 заповнених читачами анкет. Підрахунки до пізньої ночі напередодні оголошення результатів. І головна подія — церемонія нагородження переможців у клубі «Курсаль».

Акція мала успіх, а її престижність люди відчули вже наступного року. Кожний бізнесмен міста почав прагнути до народного визнання. Конкуренція серед торгових марок і підприємств була великою. Тому траплялося й таке, що заради перемоги вдавалися до махінацій.

— Колись принесли цілу стопку анкет, заповнених рукою з одним і тим же почерком, — згадала Тетяна Стрикун. — Їх було близько 100. Звичайно, що ми не зарахували такі «вкидання», адже було очевидним, що це дискредитація конкурсу.

Щоб уникнути ознак нездорової конкуренції, зробити конкурс більш надійним, захищеним та позбавитися рутинної роботи з підрахунками голосів, у 2006 році його перевели в онлайн — паралельно з «газетним» варіантом. На сайті новин 20minut у розділі «Народний бренд» кожний користувач інтернету міг підтримати свого виробника. А три роки тому і взагалі створили окремий сайт відгуків top20.ua, де й по сьогоднішній день йде голосування в розділі brand.top20.ua.

Тепер кожний вінничанин, переходячи на сайт, може проголосувати лише один раз. Так у 2015 році учасників голосування було 9721. Представники бізнесу отримали в подарунок за свою роботу і якість послуг 46 статуеток крилатої богині перемоги Ніки. Що ми маємо зараз? Позитивний 14-річний досвід проведення «Народного бренду» посприяв тому, що у Вінниці починають проводити подібні акції. Інші міста України також підхопили ідею проведення народних конкурсів.

— Народну довіру не можна купити, — сказала Тетяна Стрикун. — Її тільки завойовують, адже це дуже висока планка. Тому довіра і любов споживачів до товару чи послуги вважається найбільшою нагородою серед бізнесу. Одна вінницька компанія-переможець у конкурсі навіть роздрукувала величезний банер диплому «Народному бренді» і поставила перед своїм головним входом.

Від ручки до кліку: як відбувалася еволюція конкурсу «Народний бренд», фото №2 на сайті 20minut.ua

 

  • Голосування завершиться 30 листопада. на сайті Тож встигни проголосувати на сайты brand.top20.ua.  за кращих, на твою думку, представників вінницького бізнесу і виграти один з трьох планшетів.

Партнери, які підтримали конкурс "Народний Бренд 2016":
Міцний партнер - якісний цемент "Зодчий", офіційний партнер  "Білозгар", ексклюзивний перевізник "Бліц Таксі 555-444", чай "Greenfield", поліграфія "Ідеї Успіху", торгова марка "Cotnar", компанія "Clean House", торгова марка "Chateau Jardin", online журнал "Harved", пригощає ресторан лаунж караоке "AURA"

 

Від ручки до кліку: як відбувалася еволюція конкурсу «Народний бренд», фото №3 на сайті 20minut.ua

Читайте також:
Розпочалося голосування за «Народний бренд 2016». Обирати кращих — тобі
Чому варто взяти участь у конкурсi «Народний бренд-2016» і проголосувати?
«Народний бренд 2016». Покращувати сервіс не означає надавати більше знижок
Хто переміг в конкурсі «Народний бренд». Результати голосування
 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up