Чому варто взяти участь у конкурсi «Народний бренд-2016» і проголосувати?

Чому варто взяти участь у конкурсi «Народний бренд-2016» і проголосувати?
  • Конкурс «Народний бренд-2016» стартував майже місяць тому, і вже проголосувало більше 4000 людей.
  • Навіщо потрібні народні конкурси і чому люди беруть у них участь, допомогла розібратися психолог Інна Яворська.

 

 

 

Коли люди голосують, вони ніби виходять на рівень судді, який вирішує, яка фірма краща. Відчуття приналежності до чогось важливого найчастіше спонукає брати участь у конкурсі, визначатися з вибором.

—  Людина запевняє себе, що її голос особливий і має велике значення у вирішенні питання, —  розповіла Інна Яворська.

Але всіх людей, які беруть участь у голосуванні, можна подiлити на три типи. Перший —  тi, хто знають фірму і хочуть висловити подяку у формі оцінки. Другий тип —тi, хто знають власника фірми Машу і хочуть підтримати саме її. І третя, найчисельніша категорія — люди, які малознайомі з фірмою, але тим не менш хочуть долучитися до конкурсу і відчути себе величними. Саме до цієї категорії належать вищезгадані «судді».

Відео дня

Пригадуєте відому фразу Маяковського: «Адже, якщо зірки запалюють — значить, це кому-небудь потрібно?». Отже, народні конкурси потрібні людям, щоб відчути себе причетними до чогось важливого, вирішального. Вершити долі компаній, якщо можна так сказати. А брендам?

— Для компанiй важливо заявити про себе і отримати схвалення та визнання, — сказала психолог.

У конкурсі «Народний бренд» представлено 47 номінацій. Це багато. Ми підтримуємо ті, які знаємо і продуктами чи послугами яких вже користувалися. А як бути з брендами, які нам незнайомі або про які нам мало що відомо. Як тоді людина обирає? За словами Інни Яворської, спрацьовує реклама і наша підсвідомість.

— У магазині, скоріш за все ви купите той продукт, який перед вами миготів раніше, — сказала психолог. Тому, що на підсвідомому рівні ви вже сприймаєте цей продукт як свій, адже він уже є в середині вашої програми. Не тому, що, приміром, йогурт хороший, або молоко якісне. А через те, що колись через телебачення, рекламу вам вклали в голому цю назву/ ім'я. Ви не можете оцінити це молоко, тому що ніколи його не пили. Але серед десяти назв, які перед вашими очима, хоча б про одну з них ви точно чули. Людина реагує також, коли в її пам'яті спливають близькі асоціації. Так визначається наш вибір.

Наші локальні фірми у місті розвиваються і працюють над створенням іміджу. У той час як світові бренди в боротьбі за лідерство або поступаються, або навпаки — покращують показники. Улітку  дослідницька компанія Millward Brown представила рейтинг найдорожчих світових брендів 2016 року (посилання на рейтинг — https://goo.gl/PlP6zJ). Ми обрали 10 найупізнаваніших брендів для вінничан.

Проголосувати і підтримати вінницькі компанії можна на сайті brand.top20.ua

 

Партнери, які підтримали конкурс "Народний Бренд 2016":
Міцний партнер - якісний цемент "Зодчий", офіційний партнер  "Білозгар", ексклюзивний перевізник "Бліц Таксі 555-444", чай "Greenfield", поліграфія "Ідеї Успіху", торгова марка "Cotnar", компанія "Clean House", торгова марка "Chateau Jardin", online журнал "Harved", пригощає ресторан лаунж караоке "AURA"

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up