Розпочалося голосування за «Народний бренд 2016». Обирати кращих — тобі

Розпочалося голосування за «Народний бренд 2016». Обирати кращих — тобі

З першого жовтня стартував найочікуваніший народний конкурс «Народний бренд». Впродовж двох місяців вінничани голосуватимуть на сайті brand.20.ua за найкращу компанію, торгову марку, магазин, товар.

 

До 30 листопада в вас є можливість взяти участь у масштабному конкурсі та визначити шляхом онлайн-голосування, хто гідний звання «Народний бренд» в 2016 році. Саме вам випадає можливість виказати свою думку і підтримати ту марку, тих власників, директорів провідних підприємств Вінниці, які завоювали вашу любов та довіру. Ваш голос — це оцінка якості їх продукції або послуг.

Конкурс проводиться вже 15 рік поспіль і цьогоріч  представлено 47 номінацій серед яких: «Автосалон», «Агенство нерухомості», «Аптека», «Ресторан», «Спортклуб», «Таксі» тощо. Ви обираєте, RIA нагороджує.Тому кожний вінничанин проголосувавши на сайті brand.top20.ua в розділі «Народний бренд» може отримати один з трьох планшетів від RIA.

Хто з номінантів конкурсу «Народний Бренд» отримає нагороди у вигляді крилатої богині перемоги «Ніки», почесні дипломи «Народний бренд», а найголовніше — загальне визнання і довіру вінничан дізнаємося 30 листопада. Тож слідкуйте за розвитком подій та голосуйте!

Як голосувати?

Щоб проголосувати, заходьте на сайт brand.top20.ua і знаходьте  серед номінацій бренд, за який ви хочете віддати свій голос. Далі натискаєте на кнопку «Проголосувати». І так по всіх позиціях. При заповненні анкети на сайті brand.top20.ua обов'язково вкажіть номер мобільного телефону, щоб отримати код доступу. З одного номера можна буде проголосувати тільки один раз. Кожен номер мобільного телефону автоматично стає учасником розіграшу трьох планшетів.
 

Партнери, які підтримали конкурс "Народний Бренд 2016":
Міцний партнер - якісний цемент "Зодчий", офіційний партнер  "Білозгар", ексклюзивний перевізник "Бліц Таксі 555-444", чай "Greenfield", поліграфія "Ідеї Успіху", торгова марка "Cotnar", компанія "Clean House", торгова марка "Chateau Jardin", online журнал "Harved", пригощає ресторан лаунж караоке "AURA"

Розпочалося голосування за «Народний бренд 2016». Обирати кращих — тобі, фото №1 на сайті 20minut.ua

Розпочалося голосування за «Народний бренд 2016». Обирати кращих — тобі, фото №2 на сайті 20minut.ua

Читайте також:
Чому варто взяти участь у конкурсi «Народний бренд-2016» і проголосувати?
«Народний бренд 2016». Покращувати сервіс не означає надавати більше знижок
Від ручки до кліку: як відбувалася еволюція конкурсу «Народний бренд»
Хто переміг в конкурсі «Народний бренд». Результати голосування
 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (9)
  • Анонім
    Всі ці голоси на 20.юа купуються, продаються, накручуються. Не варте виїденого яйця вся ця ахінея.
  • Виктор
    Ти обираешь і якщо вони нам платять ми нагороджуем. !!! Статуетка за 8000 грн.  Кто больше?  Реально так оно и есть. Во первых предложили всем участникам прошлого года принять участие в платном подбросе голосов по 1000 грн за 100 голосов, потом когда началась волна возмущений, перекрутили это как спам, но телефон реально отвечает и за работу гарантию дают.   Во вторых начали продавать свои же логотипы вместо простой надписи за 8000,00 !!! грн. И так далее... есть за 15000 есть за 20000.  Так что голосуй не голосуй....все равно получишь...:-)
    Олег Горобець reply Виктор
    Виктор, от имени оргкомитета хочу сообщить следующее. Народный Бренд - открытый конкурс, любая компания может принять участие бесплатно. Конкурс проходит на сайте 20.ua - это каталог компаний с отзывами. Те компании, которые размещаются в каталоге на премиум-пакетах (платных) отображаются в Народном Бренде с логотипом. То есть, любая компания оплачивает набор услуг каталога 20.ua, а не участие в Народном Бренде. В этом легко убедится - 90% всех участников конкурса - не оплачивали ничего.



    А относительно "продаваемости" победы в конкурсе - за 12 лет ни один из участников конкурса (это сотни предпринимателей) не скажет, что купил победу в Народном Бренде. Да, есть спонсорство - набор рекламных услуг в рамках конкурса. Спонсор никаких гарантий победы не получает, и множество раз спонсор оказывался не на первом месте.



    Народный Бренд часто путают с другими конкурсами в Виннице. Но относительно честности голосования - это наша принципиальная позиция. Именно поэтому возникают мошенники, которые предлагают накрутки. Если бы мы, как организатор занимались продажей "побед", накрутчики не существовали бы в принцыпе.



    Любое предложение победы в Народном Бренде - мошеническое, не имеет под собой никаких гарантий. С таким же успехом можно отправить предоплату за товар неизветсному продавцу или назвать номер и пин-код своей карты. Кроме того, связь с мошенниками навсегда запятнает репутацию компании.



    Накрутки не пройдут в конкурсе, потому, что мы вручную проверяем каждый голос



    Олег Горобец, директор RIA Media
    Анонім reply Олег Горобець
    Брехня, кожне слово. Ваші рейтинги з паралельного світу.  -- Іванов Іван, читач RIA Media.
    Олег Горобець reply Анонім
    Іван, по кожному факту готовий надати відповідь чи коментар.
    Онуфрийчук Игорь reply Виктор
    подтверждаю , нам звонили и в лоб говорили что по чем! принципиально отказались!! это уже не реклама а антиреклама если люди знаю что их дурят!
  • Анонім
    Согласен. Там нормальные не участвуют
    Віка Будняк reply Анонім
    Ви певно мали гіркий досвід, але не можна всі конкурси рівняти під одну гребінку. Так само, як і учасників конкурсу
  • Гриша
    очередной лохотрон - кто больше заплатит денег, тот и победитель !!!

keyboard_arrow_up