«Народний бренд 2016». Покращувати сервіс не означає надавати більше знижок

«Народний бренд 2016». Покращувати сервіс не означає надавати більше знижок
  • Голосування в конкурсі «Народний бренд 2016» продовжується.
  • Коли вінничани обирають кращих представників бізнесу нашого міста, на їх вибір впливає не лише якість товарів, послуг чи цінова політика. В компаній, які лідирують в своєму сегменті, вони можуть бути приблизно однаковими.
  • Що ж тоді стає вирішальним фактором при голосуванні?

Чому, все ж таки, люди надають перевагу якійсь одній з компаній-лідерів? Як керівнику зробити так, щоб його компанія була вибором номер 1 для його клієнтів?

Саме про це, а також про багато інших речей, які будуть однаково цікавими як для вінницьких підприємців, так і для вінницьких споживачів, ми поговорили з директором консалтингової компанії «ДІЯти!» і засновником проекту «Фабрика Щирого Сервісу» Таїсією Левченко.

Часто єдиною відмінністю між сильними компаніями, яку здатен відчути і запам’ятати клієнт є відмінність в рівні сервісу, — каже вона. — Сервіс – це те «ще щось», що людина отримує від компанії окрім товарів, чи послуг, за які платить.

Відео дня

Разом з тим, покращувати сервіс не означає надавати більше знижок, більше безкоштовної кави чи якихось інших подарунків і бонусів. Є дещо в рази важливіше цього: понад усе люди цінують відношення і турботу. До прикладу давайте візьмемо ситуацію, коли молода мама заходить в магазин одягу. Що вона оцінить більше: купон зі знижкою на наступну гіпотетичну покупку, чи щиру пропозицію персоналу побавитись з її дитиною, щоб вона могла спокійно приміряти і визначитись з вибором?

З відношення до клієнта виходять і всі інші характеристики сервісу. Так, якщо ви поважаєте свого клієнта і турбуєтесь про нього, ви будете:

·       робити все якісно з першого разу

·        робити все максимально швидко

·        робити так, щоб клієнту було зручно, приємно і цікаво.

Якщо говорити про загальноукраїнські тенденції в напрямку сервісу, то найголовніше розуміти наступне:

  1.  Зріс рівень очікувань. Клієнт був-бачив-чув і знає «як має бути».
  2. Знизився рівень терпимості. Клієнт вже не готовий «закривати очі» на ті речі, на які ще вчора закривав.
  3. «Епоха вражень»  — це вже об’єктивно існуюча реальність.

Але, що з того, що зріс рівень очікувань і знизився рівень терпимості? Щоб це розуміти, потрібно взяти до уваги «Формулу клієнтського щастя». Вона, як і все геніальне, абсолютно проста.

Як працює формула:

Якщо, наприклад, очікування клієнта були досить великими, а реальність, з якою він зіткнувся, виявилась значно меншою, рівень клієнтського щастя буде мінусовим. Тобто, людина буде відчувати себе обманутою і розчарованою.

Це як на День народження, коли іменинник готується до грандіозних привітань від друзів з флешмобом і феєрверками, а в результаті друзі обмежуються телефонними дзвінками і стандартними побажаннями.

Якщо ж навпаки — реальність виявилася більшою ніж очікування — маємо щастя зі знаком «плюс». Причому чим більшою є різниця, тим яскравіше і емоційніше людина його відчуває.

Третій можливий варіант — реальність така ж, як і очікування. Людина особливо нічого не чекала і нічого особливо не отримала. Це типова ситуація для сервісу в Радянському Союзі. Щастя немає, але й розчарування теж – всі звикли і змирились.

Знаючи ці закономірності, керівникам потрібно пам’ятати наступне:

1) Формула діє завжди і з кожним вашим клієнтом. Після взаємодії з вашою компанією людина вийде або розчарованою, або задоволеною, або з абсолютно ніякими враженнями. Питання вирішується на вашу, чи не на вашу користь кожного разу. Боротись потрібно не просто за кожного клієнта, а за кожне враження кожного клієнта.

2)    Варто боятись штучно завищувати очікування у вашої цільової аудиторії. Даючи надмірні обіцянки ви, швидше за все, отримаєте розчарованого споживача. Можна зробити шикарну рекламну компанію, але люди прийдуть, оцінять якість, швидкість роботи, відношення до себе і можуть після цього більше не повернутись. Тож, обіцяйте менше – робіть більше.

3)    Очікування клієнта і так ростуть, не залежно від вас. Люди подорожують, бачать як поставлений сервіс в великих містах, чи за кордоном і свідомо, чи не свідомо, починають хотіти, як мінімум, такого ж самого. Ви не впливаєте на ці їх очікування. Але абсолютно в ваших силах збільшувати реальність, з якою вони зіткнуться, прийшовши до вас. Здивуйте своїх клієнтів — перевищіть їх очікування. А інакше хтось точно зробить це замість вас.

Що ж  стосується тенденції «Епоха вражень» настала, то тут варто пам’ятати, що сьогодні клієнти вже чекають не просто хорошої якості товару, достатнього вибору, прийнятної ціни і чудового обслуговування, вони чекають вражень. Сьогодні покупка повинна бути пригодою.

Наприклад, одна з мереж ресторанів піци розробила особливий дизайн коробки, в якій їх піцу доставляють. Тепер, з’ївши піцу, коробку від неї легко можна перетворити на годівничку для птахів і одразу покласти до неї скоринки, що залишились. В такий спосіб клієнти не просто обідають з сім’єю, а й проводять змістовне дозвілля і набираються щасливих вражень.

І, на сам кінець, поради керівникам, які хочуть покращити сервіс в своїх компаніях:

1) Будьте «в темі». Читайте про сервіс, відслідковуйте статті в бізнес—виданнях, де інші керівники діляться своїм досвіом. З книг можу, для початку порадити «Клієнти на ве життя» Карла Сьюела і «Першокласний сервіс, як конкурентна перевага» Джона Шоула.

2) Спостерігайте за самим собою як за клієнтом. Прислухайтесь до власних клієнтських вражень і  скоро зможете значно краще розуміти Ваших клієнтів.

3) Разом зі своєю командою проаналізуйте чим ви радуєте, а чим ви дратуєте своїх клієнтів. Будьте чесні перед собою і ви усвідомите дуже багато цінних речей.

4) Виходячи з цих двох списків, які у вас вийдуть, сплануйте свою подальшу діяльність так, щоб максимально викорінити все, що розчаровує клієнтів і максимально збільшити те, що дарує їм радість.

5) Попрощайтесь зі співробітниками, яких дратує робота з людьми. Той, хто не любить свою роботу, ніколи не буде робити її насправді якісно. Навчання не допоможе. Залякування теж.

6) Робіть все правильно з першого разу. Якісно, швидко, професійно. Без цього ніякі бонуси і реверанси не матимуть ефекту.

7) Постійно конкуруйте з собою вчорашніми. Завтра ви маєте бути кращими, ніж є сьогодні. І хай це стане вашою професійною релігією.

Для того, щоб вивести сервіс в своїй компанії на достойний рівень не потрібно багато витратити. Потрібно добре подумати.

Керівники однієї авіакомпанії зіткнулись з необхідністю збільшення швидкості перевезення пасажирів. Фінансових можливостей для того, щоб змінити свої літаки на більш потужні, не було. Але добре подумавши, вони знайшли спосіб суттєво скоротити час реєстрації пасажирів, пришвидшити видачу багажу і оптимізувати ще цілий ряд наземних процедур. В результаті час, витрачений пасажирами на дорогу дуже відчутно зменшився, хоча час перебування в небі не скоротився ні на секунду. Питання з купівлею нових літаків можна було відкласти до кращих часів. Клієнти були щасливими. Керівники компанії, впевнена – теж.

Щоб проголосувати в конкурсі «Народний бренд 2016», заходьте на сайт brand.top20.ua і знаходьте серед номінацій бренд, за який ви хочете віддати свій голос.

 

Партнери, які підтримали конкурс "Народний Бренд 2016":
Міцний партнер - якісний цемент "Зодчий", офіційний партнер  "Білозгар", ексклюзивний перевізник "Бліц Таксі 555-444", чай "Greenfield", поліграфія "Ідеї Успіху", торгова марка "Cotnar", компанія "Clean House", торгова марка "Chateau Jardin", online журнал "Harved", пригощає ресторан лаунж караоке "AURA"

Читайте також:
Розпочалося голосування за «Народний бренд 2016». Обирати кращих — тобі
Чому варто взяти участь у конкурсi «Народний бренд-2016» і проголосувати?
Від ручки до кліку: як відбувалася еволюція конкурсу «Народний бренд»
Хто переміг в конкурсі «Народний бренд». Результати голосування

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (20)
  • Anonymous

    про какой уровень этого конкурса вообще можно говорить?)))) исходя из того, какой уровень журналистов и редакционной политики в целом у РИА - Дно. Можно просто понаблюдать и похихикать))))))))))))))

    Олег Горобець reply Anonymous

    Ми знаємо, що багато маємо вчитися. Завжди це робимо. Той результат, який є зараз - перший за трафіком сайт новин у Вінниці - зовсім не остаточна наша ціль. Ми надалі розвиватимемо сайт і редакцію. І будемо дуже вдячні за критику - це найкраща допомога на шляху вперед.

    Anonymous reply Олег Горобець

    Шановний Олег, читачі пишуть  Вам конкурс "Народний бренд" нагадує їм цирк, а від Вас відповідь що це шлях вперед....

    Спробуйте почути думку  читача, передбачити його бажання і отримаєте його підтримку. З ваших коментарів особисто я зробив висновок що цей проєкт приносить редакції кошти, аудиторію і Ви будете його "ШТОВХАТИ" з року в рік приблизно як ПЕТРО П ідею з Європейським майбутнім. У нас черги по 1000 авто на границі а нам кажуть нас ВЖЕ чекають.

    "Ми знаємо, що багато маємо вчитися" - це крик душі?.

    Ви особисто не завершили навчання у школі? До чого цей "порожняк".?

    "Завжди це робимо" - жодної конкретики......

    Вам пишуть з кожним роком конкурс не подобається все більше і більше  а від Вас ....................... цей "порожняк"

    "перший за трафіком сайт новин у Вінниці" - давайте разом переглянемо новини, за місяць не більше 10 актуальних тем, остальна писанина  - це  проостий піар  роботи поліції(до того міліції), реклама нашої влади яка дбає і буде дбати пр нас.

    Ви там особисту думку автора бачили?, критики дій влади, ну хоть щось не під "копірку" СМІ.?

    Уряд Януковича - Ви критикували, ну а Петро у нас геній, про Вову я зовсім мовчу. Реву на токшоу спитали чи були помилки УРЯДУ? Які можуть бути помилки у святих людей, у них не має помилок є неточності.......... Дивно чому ми Олег з Вами тоді так глибоко у "дупі" Чому у нас такі зарплати, тарифи , та АТО 2 роки, чому пан Путін дякує Петру за інвестиції? Надайте хочаб одну конкретну відповідь. Дякую

    Олег Горобець reply Anonymous

    Поважаю вашу думку, та не хочу сперечатись. Ще раз дякую за зворотній звязок. Буду радий також вас бачити у нас в гостях в редакції. Зможемо обговорити все.

    Anonymous reply Олег Горобець

    Погляд на лідера коментарі: 22 червня 2016р. 2 людини в одень день, редакції не цікаво а у мене кіт зацікавився.  Ну дуже чудова компанія 5,0 в один день це не піар це люди задоволені.

    Сашко Хайков, Білоус Олена. - Чудові відгуки люди задоволені покупками я їх підтримую.

    Відкриваємо facebook   у допомогу. Розділ друзі цих людей які надали відгуки  ( хочеться застосувати "любі друзі"). Так це Дмитро Уманець, Володимир Базелюк. Вони зовсім не мають відношення до "ВМ-Техніка, магазин побутової техніки" І до СВОБОДИ не мають відношення, це прості покупці. І створюємо ми не відгук 5.0  а НАРОДНИЙ БРЕНД.

    Шановний Олег  у якій номінації мені ще підготуватись щоб Ви були раді  бачити мене в гостях? ваша пропозиція ще у силі?

    Там номінація з тваринами була, зараз з котом подивлюсь.

    Тільки Ви, напишіть можливо мене вже не чекають у редакції? Не засмучуйте кота.

    Олег Горобець reply Anonymous

    Ну як же, буду Вам радий в будь-який робочий час, наприклад на цьому тижні)) І ще, ви трішки плутаєте голосування в Народному Бренді і відгуки читачів на 20.ua. Голосування окремо відбувається, відгуки до цього не мають відношення.

    Anonymous reply Олег Горобець

    Я згоден з Вами пан Олег. Питання виникло при перегляді  публікації. Говоримо факиами перший абзац:

    "Чому, все ж таки, люди надають перевагу якійсь одній з компаній-лідерів? Як керівнику зробити так, щоб його компанія була вибором номер 1 для його клієнтів?"

    Прочитав і вирішив що Альбіна (автор) хоче розкрити цю тему. Перевага людей, та дії керівника?

    Можливо мені не потрібно було читати публікацію автора? Достатньо лише коментарів, та Ваших заключень?

    Автор, гарно розкрила тему покупки. Про це я пишу щиро і без глузування. Це змусило мене перейти на сторінку НАРОДНОГО БРЕНДУ. Коли переглянув номінації, здивувався? ( мяко кажучи) 15 хв перегляду. Почитав коментарі.... Ще більше здивувався. ОЗНАЙОМИВСЯ з переможцями 2015....

    Зрозумів точку зору людей які писали про порушення при голосуванні. Написав коментар, без образ одні запитання. Я особисто, задам питання і Олександру Х. та представникам ВМ техніки по можливості навіщо цирк з ВІДГУКАМИ. Дивує чому Ви пан Олег Горобець, який має пряме відношення до проєкту не задасть ці питання людям при створені фальшивих відгуків?  Ви нагороджуєте людину яка сама про себе пише відгук і це норм? Мені особисто байдуже кому будуть вручені призові місця, але це обман потенційного покупця ВАШИМИ пан Олег  номінаціями . Ще раз прошу Вас зрозуміти, що я не намагаюсь Вас принизити, або принизити  конкурс. Я звертаю Вашу увагу що це нагадує цирк і номінацію кращий цирковий номер при участі ЗМІ.

    Олег Горобець reply Anonymous

    Голосування за магазини техніки проходить тут https://brand.20.ua/vn/39/show.html

    Відгуки ж знаходяться в зовсім іншому місці https://20.ua/vn/kompyuternaya-ofisnaya-i-byitovaya-tehnika/magazinyi-byitovoy-tehniki/vm-tehnika.html

    Голосування і відгуки не повязані між собою. І чому ви рахуєте, що власники чи їх близькі не можуть написати відгук про комапнію? Запрошую вас залишити свій відгук, якщо хочете щось повідомити про досвід спілкування з цією компанією

    Anonymous reply Олег Горобець

    Дякую за коментар. Я це розумію. Попробую пояснити що не зрозуміло:

    a) Обери кращу компанію в номінації “Фірма-продавець комп'ютерів та комплектуючих.

    (не побутовоЇ техніки, не аксесуарів для побутової техніки не корму для твприн а .....)

    номінант читаємо уважно

    "ВМ-Техніка, магазин побутової техніки"

    Виникає питання власник напутав з назвою, технічна помилка  (не там приймає участь), Інший варіант відповіді.

    Шановний Олег, я був у магазині на фото, мав розмову з продавцями. Реакція?.... посмішка..... в мене тако ж. Враження. Нас "обманюють".

    Питання про наявність ПРОЦЕССОР INTEL CORE I5-4440 BX80646I54440 (S1150, 3.10-3.30GHZ) BOX. Приймають за образу.

    Мені дивно пан Олег, а Вам.?

    б)  відгук покупців про номінанта . "Александр Ходский 4.8

    08 жовтня 2014

    Працюю 5 років. Чудові люди. Дуже швидко працюють." - для читачів пояснюю зміст. Пан Олег не буде позоритись.

    Відгук залишив сам керівник. Фото вручення призів у номінації бренд 2015 (народний бренд).

    Я не зрозумів що несе цей коментар? (Спотворення інформацяії є можливо я помиляюсь)?



    У мене? як у читача виникло питання. Можливо це технічна помилка, можливо номінація має іншу назву:  байдуже  як нас назвати  і що брешемо але приз буде наш?  Можливо пан Олег  у Вас інша думка?  Ви цікавились у керівника, можливо це наклеп конкурентів?

    Anonymous reply Олег Горобець

    Шановний Олег, зацікавив мене Ваш конкурс.

    "Ми перевірили ВСІ сторінки голосуючих. Крім того ми бачили з якої сторінки люди приходили. " - знову брехня.

    Відгуки про компанію:



    "Александр Ходский 4.8

    08 жовтня 2014

    Працюю 5 років. Чудові люди. Дуже швидко працюють."

    ( відгук 2014 і МИ ПЕРЕВІРИЛИ)

    Людина 5 років працює з чудовою компанією. Усе демократично і не продажне ЗМІ 20хв, люди вибирають ми нагороджуємо. БРЕХНЯ.

    Тепер уважно шукаємо переможця 2015р. Дивимось фото.нагородження........

    І що ми бичимо? Людина на фото?

       Так це "Александр Ходський".

    Можливо це помилка?

    Можливо за порушення знімуть компанію з конкурсу?

    Шановний Олег Горобець, не смішіть мого кота. Це дешево, брехливо. Це не Народний Бренд, це можливість заробити на рекламі і обман покупця та читачів.

    Що Вам ще надати для доказів шахрайства?



    Методи 20 хв . Або спотворення коментаря, або їх приховування ( пробачте приклад Ольга Бобрусь "Пікетувальники «тарифного майдану» зламали турнікет в мерії (ВІДЕО)" найчаще коментують рубрика 5 місце  9 коментарів. Відкриваємо ..... і коментарів не має. Чому? Правильно. Вони не зручні. Про перший варіант цієї писанини краще не згадувати)

    Дозволю собі запитання на скільки Ви, пан Оле Горобець, будете раді бачити мене в редакціїї? Радість для читачів по 10 бальній системі до 2 дотягне? І тема для обговорення?

    Хочу прийти у редакцію підготовлений з  фактами, про які Ви пишете. Щоб обговорити ВСЕ.

    Anonymous reply Олег Горобець

    Рейтинг компаній в номінації “Фірма-продавець комп'ютерів та комплектуючих”  - це номінація.

    Тепер відслідковуємо логіку пане Олег.

    Перше місце УВАГА

    ВМ-Техніка, магазин побутової техніки.



    номінація Рейтинг компаній в номінації “Магазин побутової техніки” https://brand.20.ua/vn/22/results.html

    Перше місце Увага

    ВМ-Техніка, магазин побутової техніки.



    Я особисто знаю ці магазини, власників, продавців.

    Я , як і Ви поважаю їх, і людей які голосують.

    Питання ВМ- Техніка які там компьютерні комплектуючі?

    Шановний Олег, Ви підтримуєте цей проєкт, Вам люди пояснюють що не все так ГАРНО як Ви собі намалювали ідеальну КАРТИНУ.

    Чи зрозуміє Вас, пан  Олександр Х. який виграв цю номінацію у минулому році, чому він займає 2 місце, а пан Базелюк 1 у цій номінації, хоча напевне що таке комплектуючі ПК для нього це загадка.

    Я не намагаюсь Вас принизити, але деякі номінації виглядають дивно.



    (для прикладу Власник мережі Фокстрот вносив петицію президенту , що до сертифікації товару та заборони торгівлі дрібним власникам без сертифікатів. Петицію підтримало більшість його працівників ( уточнення данні яких були у мережі) при цьому деякі навіть не знали що вони підтримали і що підримали.)

    В мене таке враження склалось коли я переглядав номінацію “Магазин побутової техніки” -магазини 3-4 місце , Ви ще не знаєте Що таке "воздух"?

    Дивно, зайдіть у Ельдорадо чи Фокстрот і задайте це питання продавцю. Повірте Ви будете здивовані, але це не помішає ВАМ посміхатись цим керівникам, та вручати їм нагороди. І

    Читач "Anonymous" спитав ВАС. "Наручувати голоси не чесно. Видаляти коментарі нечесно. Не чесно обвинувачувати та нагло обманювати людей. Чому нагло? - Тому, що я, як учасник, не бачив жодного звіту по результатам Вашого розслідування."

    Ї жодної відповідді. (добре що не видалили)

    Можливо було розслідування? І забрати номінацію у ШАНОВНИХ ЛЮДЕЙ нашого міста це не демократично?

    Ще раз запитую.

    "Ми знаємо, що багато маємо вчитися. Завжди це робимо"

    Це ви про що?

    Андрей Александров reply Anonymous

    Начали за здравие, закончили за упокой. Причем тут вообще Петро П, и где это в 20 минутах Петьке песни хвалебные пели? Ссылочки, пожалуйста, уважаемый. А вообще вот тут гонят на РИА: мол, такие-пересякие, а я скажу: какие читатели, такое и издание)) Значит, на лучшее вы, АНОНІМЫ трусливые, пока не заслуживаете

    Anonymous reply Андрей Александров

    екст привітання екс-мера Вінниці Володимира Гройсмана на адресу глави держави Петра Порошенка у зв’язку з його 50-літтям розміщено на сайті парламенту. -Вельмишановний пане Президенте України! Прийміть найщиріші вітання з нагоди Вашого ювілею. Як і всі українці, я високо ціную Вашу наполегливу діяльність у відстоюванні національних інтересів України, Ваш державницький дух, рішучість та принципову позицію щодо реалізації європейського вибору нашого народу. Неоціненним є Ваш особистий внесок у протистояння зовнішній агресії, у справу встановлення миру в Україні, зупинення кровопролиття, відновлення територіальної цілісності держави. Дозвольте запевнити Вас, що Верховна Рада України і надалі буде Вашим надійним партнером у реалізації надзвичайно відповідальної місії, яку Ви взяли на себе після Революції гідності, – здійснити глибинні реформи та ввести Україну в коло розвинених європейських держав. У цей святковий день зичу Вам міцного здоров’я, наснаги та успіхів, Вашим рідним – щастя і всілякого благополуччя, а всій великій Українській родині – миру і процвітання! Який подарунок вручив пан Гройсман, у повідомленні не сказано.  Залишається чекати нагоди уточнити це у самого Володимира Борисовича під час його чергового приїзду до Вінниці. ТОП-5 думок про Порошенка-президента "Петро Порошенко - найкращий шанс, який в даний час є в України" (глава МЗС РФ Сергій Лавров). "Ми - рідні люди" (президент Білорусі Олександр Лукашенко). "Я знаю, що він нас боїться. На дух не переносить. Я йому в очі все говорив ... Ми Януковича зняли і його зняти можемо" (лідер "Правого сектора", нардеп України Дмитро Ярош). "Президенту слід завжди пам'ятати: чи не він виграв вибори у своїх конкурентів, а народ України привів його до перемоги" (музикант Святослав Вакарчук). " Моє ставлення до товариша Порошенко неоднозначно Але маю сказати одне: товариш Порошенко - хороший президент Бо якщо Фаріон проти нього, то я - за." (Художник Олександр Ройтбурд).

    Ссылка на источник: https://vn.20minut.ua/Podii/poroshenku-yaki-privitannya-ta-podarunki-otrimav-prezident-na-yubilej-10463296.html

    "какие читатели, такое и издание)) Значит, на лучшее вы, АНОНІМЫ трусливые, пока не заслуживаете" - згоден з Вами пан опонент.

    Можливо Ви мене не зрозуміли.  Я як і Ви у захваті від РИА , уряду, місцевої влади та президента .У рубриці Від Читачів час від часу, люди які не можуть у повному обсязі ЗРОЗУМІТИ турботу Влади розміщують інформацію яка не зовсім співпадає з нашою Європейською стратегією. Для прикладу Шарій А і т.д . ( тісна співпраця мера і Альфаметрікс) не будемо наголошувати на зниклій інформації. Редакція знімає ці публікації швидко оперативно без пояснень , "демократично". Але "тупо ", для створення обьєктивності Змі залишає інформацію з погрозами, образами.

  • Anonymous

    Цікавий факт з даного приводу оприлюднив вінницький фотограф Валентин Порохняк у своєму профілі в ВК (https://vk.com/style.photo):



    "Ось такий лист мені направив НАРОДНИЙ БРЕнД) ..

    мені достатньо було минулого року - хто заняв верніше КУПИВ перше місце серед фотостудій https://20.ua/vn/organizatsiya-meropriyatiy/foto-vide.. ) Всі голоса підкупні !!! 100 - за 1000 грн )) стидоба, нікому не вірте."

    Олег Горобець reply Anonymous

    На жаль, є факт "пропозиції" накрутки від зловмисників. Схожих афер є достатньо - сплати комісію і отримай кредит, сплати аванс і отримай товар і тд. В даному випадку учасникам пропонують сплатити кошти і нібито отримати перемогу. Розраховуємо на елементарне розуміння реалій учасниками конкурсу. Звязавшись із зловмисниками, ви не лише втратите гроші, а й ризикуєте репутацією. За всі роки нагороду Народний Бренд отримали сотні компаній і жоден не скаже, що заплатив за неї хоча б гривню.

    Anonymous reply Олег Горобець

    Олег, на жаль, в 20 хвилин та у РІА вцілому вже давно немає репутації. Про адекватність та грамотність журналістів 20 хвилин вже ходять легенди. А минулорічний конкурс "Народний бренд" показав всю сутність даного проекту та надійність МК РІА як партнера вцілому.

    Але навіщо забігати далеко, якщо буквально недавно стався казус, який, знову ж таки, говорить про те, як РІА проводить подібного роду конкурси.

    Конкурс "Найкращий школярик". Перемогла Маріанна Афанасенко

    - https://vn.20minut.ua/competitions/konkurs-naykraschiy-shkolyarik-peremogla-marianna-afanasenko-79 Переможців було запідозрено в неправомірному голосуванні, перемогу віддано 3 учаснику. Читачі звернулися до оргкомітету та до головного редактора зокрема, надати офіційні пояснення з даного приводу, довести факти накрутки голосів, і т.п. Редакція проігнорувала дані звернення, наплювавши на сотні своїх читачів, а цією пустослівною заявою автоматично виставила себе на людський осуд.  Я розумію, що редакція не зобов"язана відчитуватись простолюду про свої рішення, але читачі - то фундамент, який тримає Вашу газету на плаву. Без читачів Ви ніхто. Ігнорувати людей не можна, зневажати людей не можна. Люди ж обідитись можуть... Ну і "Народний Бренд" все більш нагадує історію з  одним фешенебельним вінницьким рестораном і табличкою "Ревізор рекомендує". Табличка якимось чином з"явилась в ресторану, та людей не надуриш. Люди і без табличок знають хто дійсно є народним вибором.

    Олег Горобець reply Anonymous

    Ми вдячні Вам за небайдужість. Після конкурсу ми відповіли на всі листи та повідомлення, які отримали від читачів та учасників поштою, відповідали і в коментарях, наскільки можливо. Розміщення замовлення на "ботівському" сайті із обіцяною винагородою за голосування - це не чесно. Ми перевірили ВСІ сторінки голосуючих. Крім того ми бачили з якої сторінки люди приходили. Можна це все опублікувати. Ми показали це лише учасникам. Он-лайн голосування з одної сторони дозволяє легко загітувати людей, а з іншої дає організаторам безмежні можливості для контролю і перевірки.

    Anonymous reply Олег Горобець

    Дуже добре, Олег, що хоч тут можна задати Вам, як самому адекватному представникові редакції кілька питань. Наручувати голоси не чесно. Видаляти коментарі нечесно. Не чесно обвинувачувати та нагло обманювати людей. Чому нагло? - Тому, що я, як учасник, не бачив жодного звіту по результатам Вашого розслідування. Але тут Ви стверджуєте протилежне. Знову ж таки, якщо це все можна опублікувати - будь ласка, не будьте голослівними, зробіть це, дуже вже на це чекаємо. Особливо цікавлять скріни з "ботівських" сайтів з проханням голосувати за учасника, який виграв по голосам. Дякую за увагу!
  • Anonymous

    Люди, не ведіться! РІА давно вже стала заангажованою медіа корпорацією. Уже не раз всякого роду конкурси, а особливо "Народний бренд" показували, як легко у них продаються/купуються призові місця.

    Олег Горобець reply Anonymous

    Будь ласка, наведіть приклад хоча б одної компанії, яка "купила" в нас перемогу за всі роки конкурсу. Ми готові говорити фактами.

    Олег Горобець, директор РІА Медіа
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:11 В Україні планують закрити майже всі сільські школи 20:17 У Козятині чоловік осквернив Меморіал полеглим воїнам 19:46 Під час спільного застілля донька побила батька сокирою 19:15 Екстремальна їзда на даху Range Rover: як поліція покарала «каскадерів» photo_camera Від читача 00:11 Учні з Вінниці здобули призове місце на Таборі підприємництва у Львові 18:27 «Патрульний мало не зашпортнувся з TruСАМ у руках». За що поліцейські покарали подружжя військових офіцерів? 18:21 До яких лікарів можна звернутися без електронного направлення? 17:58 Зібрали 66 тисяч гривень на ЗСУ. В техколеджі відбувся благодійний бал в стилі 60 – 70 років photo_camera 17:23 Родинам полеглих військових у Вінниці вручили державні нагороди, присвоєні захисникам посмертно photo_camera 16:46 ТОП 3 ідеї, як відсвяткувати день народження сучасного підлітка у Вінниці (партнерський проєкт) 16:19 Сьогодні у Вінниці завершують опалювальний сезон 15:30 Що таке шале? Про затишні будиночки на природі та хто їх будує (Новини компаній) 15:21 З палаючої квартири на вулиці Дачній у Вінниці врятували чоловіка 15:15 Власна справа від 100 тисяч гривень: який готовий бізнес можна придбати у Вінниці photo_camera 14:24 Чемпіон підняв гирю 220 разів. В області визначили найкращих спортсменів серед аграріїв 14:14 У лабораторії виготовляли кілограм амфетаміну на місяць і збували через мережу клієнтів у Вінниці play_circle_filled photo_camera 13:20 Напівфабрикати: шкода чи користь? (партнерський проєкт) 13:16 Внаслідок масштабного обстрілу 22 березня пошкоджені всі енергоблоки на Ладижинській ТЕС 12:57 Чому «Долина» має забрати водомати з Вінниці? Отримали пояснення від мерії 12:12 Судитимуть ділків, які пропонували «посприяти» отримати посаду ректора медуніверситету
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up