Днями відкрили проїзд від Будинку офіцерів і до перехрестя Замостянської з вулицею Стеценка. Цей проїзд був перекритий ще з літа, адже робітники тут ремонтувати дорогу та всі комунікації під асфальтом. У понеділок, 19 листопада, побачили, що дорожники завершили свою роботу: заасфальтували дорогу, нанесли розмітку та прибрали будівельну техніку. І вулицею рушили приватні авто.
Попри те, що дорогу звузили ми не побачили, що водіям стало «некомфортно»: по обіді трафік вулицею був незначний, машини скупчувалися лише біля світлофора на перехресті з проспектом Коцюбинського.
На самій алеї глобальних змін після наших останніх відвідин Замостянської немає: тут висадили всі 210 дерев, завершили вкладати плитку та поставили дві лавки. Як потім пояснив директор міського департаменту комунального господарства та благоустрою Володимир Ніценко, ці лавки «є демонстраціними».
— «Агенція просторового розвитку» визначить, де їх краще поставити. Тому те, що ці лавки занадто близько до трамвайних колій — це тимчасово, вони там стояти не будуть, — пояснив Ніценко.
Будівельники завершили й платформи для зупинок громадського транспорту. Біля них поставили жовті контейнери-«сільнички». Але трамвай, як і маршрутки, тут ще не зупиняються. Ніценко пояснив, що це через відсутність павільйонів.
— Підрядник ще робить павільйони для зупинок громадського транспорту. Крім того, «СМЕД ОДР» ще не поставили там знаки, що це зупинки. Цю роботу виконують в комплексі, але конкретну дату, коли трамвай буде зупинятися на Замостянській, не можу сказати, — сказав директор департаменту комунального господарства та благоустрою.
Ще Володимир Ніценко додав, що вулицею не можна пересуватися машинам, що важать понад 20 тонн, адже вони можуть пошкодити підвищені платформи.
Нагадаємо, реконструкцію вулиці Замостянської розділили на два роки. Перша черга реконструкції від Будинку офіцерів до «Локомотиву» коштуватиме 74,7 мільйона гривень. Генеральний підрядник робіт — товариство «Шляхбуд».
На другу чергу — від вулиці Стеценка до вулиці Стрілецької ще не проводили тендер, але вже відомий кошторис: 101 мільйон гривень. Ця сума може зменшитися завдяки аукціону на «ProZorro». Фінансування проекту — коштом Держфонду регіонального розвитку та бюджету Вінниці.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер