«Розумний Кол-центр» зменшує кількість повторних телефонних звернень до Прозорих офісів

- Завдяки впровадженню «Розумного Кол-центру» кількість повторних дзвінків до Прозорих офісів зменшується.
- Кожен може у зручному форматі отримати інформацію про графік роботи центру надання адміністративних послуг.
- Виняток — консультування з питань пенсійного забезпечення.
Як зазначають у департаменті адміністративних послуг, у роботі кол-центру задіяно 40 телефонних ліній мобільних та стаціонарних операторів. Зателефонувавши за номерами Кол-центру ЦНАП (0432) 65-50-50, (067) 000-266-1, (073) 000-266-1 і обравши відповідну кнопку голосового меню, вже не треба дзвонити за різними номерами телефонів для консультацій та запису, адже вони інтегровані в єдину систему.
Завдяки цьому кожен може у зручному форматі отримати інформацію про:
- графік роботи ЦНАП,
- основні адміністративні послуги та перелік документів, необхідних для їх отримання,
- дізнатись про результат замовленої адміністративної послуги,
- проконсультуватись з фахівцем,
- записатись на прийом для отримання адміністративних, соціальних послуг та послуг у сфері пенсійного забезпечення до центрального та територіальних відділень ЦНАП.
Виняток — консультування з питань пенсійного забезпечення, оскільки ГУ ПФУ у Вінницькій області має власний кол-центр, тому з цих питань доцільно звертатися за номером телефону 0 800 219 108.
Читайте також:
У вінницьких «Прозорих офісах» діє адмінсервіс «Ветеран». Які послуги надають?
Яку допомогу можуть отримати родини загиблих військових у Вінниці? Перелік та контакти
Скільки заплатять за поранення військового, захоплення в полон, загибель? Відповідаємо на питання
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
NextДля отримання такої надважливої інформації, сорок ліній НЕ потрібно, так само як і того багаточисельного департаменту адміністративних послуг.