Наскільки можливо, що вінницький тролейбус буде їхати до Стрижавки?

Наскільки можливо, що вінницький тролейбус буде їхати до Стрижавки?
  • Жителі Стрижавки пропонують продовжити рух тролейбусів з Вінниці до їх селища. Подали петицію, яка за два дні назбирала понад 400 підписів.
  • Мерія має дати відповідь на звернення 17 лютого. Запитали у представників «Вінницької транспортної компанії» про те, чи можна зробити вінницький тролейбус до Стрижавки.

На початку лютого Ірина Буланова подала петицію до вінницької мерії з пропозицією «Продовжити тролейбусну лінію з вулиці Київської до селища Стрижавка». У зверненні жінка пише, що жителі селища потребують кращого транспортного зв’язку з Вінницею, де вони працюють та навчаються. Бо, на її думку, тролейбус має переваги перед маршрутками.

Петиція швидко набрала понад 400 підписів. І міська влада має дати відповідь до 17 лютого. А поки такої немає, ми звернулися з до начальника тролейбусного депо Олександра Любивого з питанням: чи реально зробити тролейбус у Стрижавку?

— По-перше, потрібно вирахувати чи економічно доцільно це? Чи матимемо стабільний пасажиропотік зі Стрижавки та у Стрижавку чи тролейбуси будуть порожні їхати? Такої інформації ми не маємо.

Відео дня

Олександр Любивий, начальник тролейбусного депо

По-друге, на вулиці Київській нам не вистачає потужності в контактній мережі. Для цього потрібно облаштовувати нові підстанції. Бо тролейбусів в нас вдосталь. А от підстанцій, які коштують мільйони гривень, не вистачає.

Але прокласти тролейбус можливо, якщо буде відповідне фінансування з бюджету. Власними силами ми це не потянемо, — відповів Любивий.

Нині у перспективних планах міської влади — розширення тролейбусної мережі до Агрономічного і будівництво лінії на Тяжилові — від зупинки «Лугова» до зупинки «СТО». Конкретних термінів, коли це все запрацює, ще немає.

Ремонт дороги на Агрономічне розпочався улітку 2018-го. За планами міськради, тролейбусні маршрути продовжать від Аграрного університету до розворотного кола (перехрестя Гніванське шосе - вулиця Гагаріна)

Раніше у інтерв’ю «20хвилин» керівник «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко зазначав, що доцільніше було б використовувати «електробуси».

— Будувати мережу з підстанціями, щоб прокласти новий маршрут – це дорого. А мати тролейбус, який зможе рухатися без зовнішньої інфраструктури – перспективно.

Нагадаємо, автобус на електротязі китайського виробництва вже їздить по вулицям Вінниці за маршрутами №25 та №19.

Читайте також:

  • Один день вулицями міста буде їздити червоний ретро-тролейбус
  • Ми перевірили: як платити за проїзд через SMS
  • Е-квиток у Вінниці: коли запустять, де взяти картки та як платити смартфоном

Фото: Володимир Філатов, з фб-сторінки Сергія Моргунова

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (3)
  • Сергей Глушко
    И при всем желание это технически просто не возможно
  • Поpошок
    Це те, про що я писав. Ніякої халяви, за міські гроші. Нехай Стрижавчани самі собі будують транспортну інфраструктуру
    Вася reply Поpошок
    А це вже сепаратизм.

keyboard_arrow_up