На Батозькій укладають трамвайні колії та асфальтують дорогу. Як виглядає вулиця

На Батозькій укладають трамвайні колії та асфальтують дорогу. Як виглядає вулиця
  • Після майже річної перерви на Батозькій взялися за укладання трамвайних колій, облаштування дорожнього покриття, тротуарів та велодоріжок. Який вигляд зараз має вулиця? Та скільки ще триватиме на ній реконструкція?

На реконструкцію Батозьку закрили понад півтора року тому. Спочатку роботи на вулиці велися активно: за перші місяці демонтували старі трамвайні колії, дорожнє покриття, взялися за заміну інженерних комунікацій тощо. Однак вже в лютому 2022-го роботи на об'єкті повністю зупинили через початок повномасштабного вторгнення. 

Невдовзі їх відновили, але через обмеження, запроваджені держскарбницею на проведення деяких фінансових операцій під час дії воєнного стану їхні обсяги скорочувалися, аж поки на початку минулого літа остаточно не поставили на паузу. 

Повернулися до публічного обговорення реконструкції на початку квітня цього року. Підставою було пом’якшення обмежень на витрати з місцевих бюджетів. При цьому стало відомо, що вартість проєкту суттєво зросла: зі 180 наприкінці 2021-го до нинішніх майже 262 мільйонів гривень — сума, яку отримає за виконання робіт новий підрядник ПП «Б.В.В.-БУД». 

Відео дня

У департаменті комунального господарства та благоустрою ВМР нам розповіли, що це зумовлене збільшенням обсягів робіт та зростанням цін на будівельні матеріали й оплату роботи працівників.

Наразі на об'єкті можна побачити як працівників, так і спецтехніку. На частині Батозької, що ближче до вулиця Янгеля, заасфальтували проїжджу частину в обидвох напрямках руху, щоправда, поки в чорновому вигляді, зробили велодоріжки та тротуари. На іншій частині вулиці — дорожнього полотна з тротуарами менше.

Вздовж приблизно ⅓ вулиці прокладені рейки, наразі що без шпал та скріплень. На ділянці ближче до залізничного вокзалу працюють над облаштуванням бетонного полотна під майбутні колії. 

До облаштованих раніше електроопор та вуличного освітлення додалися камери відеоспостереження, дорожні знаки та колодязі для водовідведення. На об'єкті замінили підземні комунікації, встановили основу «оксамитового шляху» для трамваїв (як на Замостянській). 

Там же облаштували так звані «віденські» зупинки — підняття проїжджої частини в межах зупинки трамвая (як на Замостянській) та підвищені кассельські бордюри для низькопідлогових тролейбусів та автобусів (як на Театральній).

Згідно з календарним планом виконання робіт на Батозькій, зараз тривають активні роботи з облаштування тротуарів та велодоріжок. З травня й до листопада проводиться реконструкція трамвайних колій. А з червня до жовтня — роблять проїжджу частину. 

Наступного, 2024 року, продовжать роботу з облаштування тротуарів та велодоріжок. Тоді ж мають остаточно завершити роботи, пов'язані з рухом трамваїв. Наразі невідомо, коли саме на Батозькій мають відновити рух цього виду транспорту, а також дозволити проїзд приватним автівкам. Однак раніше міська влада повідомляла, що намагатимуться зробити це якнайшвидше. 

Завершити реконструкцію Батозької мають до 30 жовтня 2024 року.

Читайте також:

На маршрути міста випустили перші 12 трамваїв Tram 2000. Скільки ще очікуємо

За 2 мільйони зроблять меморіал, присвячений жертвам обстрілу 14 липня у Вінниці

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (1)
  • Вадим Довгий

    Все стандартно ) для збільшення потоку в епіцентр зроблять реконструкцію щоб перенести зупинки і т.д.)

keyboard_arrow_up