На фасаді будинку, що знаходиться на Соборній, 22 закінчили малювати масштабний мурал-арт “Старовинний Амстердам”. Про це повідомили на сторінці вінницького Інситуту розвитку міст.
“Сьогодні, у Вінниці завершено роботу мурал-арту "Старий Амстердам" на честь Дня міста Вінниці, який відбудеться 3 вересня”, - пишуть у Фейсбуку.
Автором концепції та ескізу стала архітектор Ірина Поліщук, тоді як втілювали малюнок художники-муралісти - вінничанин Володимир Ходак і кримчанин Олександр Марченко.
Куратор резиденції "VIN-ART-CITY" Олександр Никитюк та художник Володимир ХодакНагадаємо, чотириповерховий будинок на Соборній, 22 з травня цього року вирішили відремонтувати. Фасад будівлі утеплили та перефарбували у яскраві кольори. Пізніше замінили покрівлю, а пластикові балкони - на “прозорі” з художньою ковкою.
У червні тканину, за якою працювали будівельники зняли і містяни побачили яскраві фарби, що викликало обурення у соціальних мережах. На початку липня представили проект, якою стане будівля на Соборній, 22 і художники-муралісти почали створювати малюнок, на що в них пішло трохи більше одного місяця. Навколо вікон та балконів з’явилися намальована ліпнина.
Вам подобається новий мурал-арт"Старовинний Амстердам"
Читайте також:
Дім-”веселку” на Соборній критикують у соцмережах. А мешканці задоволені
«Амстердамское диво». Взгляд архитектора на дом -«радугу» на Соборной
Краса чи комфорт? Оновлений дім на Соборній обріс кондиціонерами
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Будинок завжди потребує догляду, а не фарбувати раз за півстоліття, як у нас.
Європейцям, до речі, наші багатоповерхівки і двори подобаються, якщо будинок не облуплений і двір не засмічений. Найбільше їм подобається, що в дворах ростуть горіхи, алича, бо в них двори або голі, або засуджені невеликими кущиками. На жаль, зразкових дворів, які є на Свердлова, на Стеценка, місцями на Вишеньці, поки що не так багато, як хотілося б. Все залежить від людей.
І, до речі, РУХЛЯДЬ чи НІ - це про технічний стан якогось рукотворного предмета, а не про те, як він пофарбований