Кількість жінок, у порівнянні з попереднім дослідженням, зменшилася з 15% до 10%. Загалом велосипедистів також стало менше на 34%. Дослідники це пояснюють пониженням температури.
Як каже головний спеціаліст відділу транспорту та зв’язку департаменту енергетики, транспорту та зв’язку міської ради Андрій Сорокін, порівнювати літній і осінній підрахунки немає сенсу, адже зрозуміло, що погодні умови вносять суттєві зміни в активність велосипедного руху в місті.
— Дослідження проводять, щоб розуміти ключові точки для формування основних маршрутів велосипедистів і бачити наскільки вони завантажені. Підрахунок проводили два дні вранці і ввечері. Рахували велосипедистів за допомогою волонтерів та камер Ситуаційного центру, — зазначають на сайті міськради. — На перехрест вулиць Магістратська та Хмельницького шосе найбільша щільність трафіку, як і при попередньому підрахунку. Варто відзначити, що у місті зростає й кількість вінничан, які користуються електросамокатами, моноколесами та іншими видами мобільного транспорту.
Також додають, що найбільша кількість велосипедів припадає на будній день – 5,8%, а у вихідний – лише 1,5%.
Перший підрахунок, нагадаємо, проводили впродовж двох днів: зранку і ввечері (04.06.20) у будній день і вдень (06.06.20) у вихідний.
Читайте також:
Жінок близько 10%: у Вінниці оновили статистику велосипедистів на дорогах міста
Чоловіків в шість разів більше: у Вінниці вперше провели підрахунок велосипедистів
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
По-друге, відколи почався карантин, я зустрічав десятки - буквально ДЕСЯТКИ - йолопів, що їхали велосипедом зустрічною смугою. І це при тому, що я не їжджу цілий день.
Але щодо "невірного" напрямку - все-таки ай-яй-яй. Неправильний, хибний, рух зустрічною смугою, але аж ніяк не "невірний"...