Надзвичайна подія в місті Ічня: 9 жовтня загорівся склад з військовими боєприпасами. Довелося евакуювати понад 12 тисяч місцевих жителів, закрити повітряний простір у радіусі 30 кілометрів та зупинити рух на дорогах району. Повідомлення про припинення великих пожеж стали надходити у середу, 11 жовтня, а в четвер ще фіксувалося близько трьох вибухів в годину. На щастя, загиблих і травмованих внаслідок події не зареєстровано.
Силовики називають кілька можливих причин загоряння: диверсія, порушення правил пожежної безпеки або навмисний підпал з метою приховування нестачі боєприпасів.
Якщо ви читаєте цю новину в понеділок – знайте: це останній день, коли за перевищення швидкості більш ніж на 20 км/год можна обійтись лише попередженням. З вівторка, 16 жовтня, патрульні почнуть виписувати порушникам справжні штрафи. Де працюватимуть екіпажі, що вимірюють швидкість, можна дізнатися із таблиці, оприлюдненої самою поліцією. А найкращий перевірений спосіб не «відхопити» штраф – дотримуватися швидкісного режиму, тобто не перевищувати.
Короткий зміст історії: митники вилучили автомобіль «на бляхах», і оформили на власника штраф у розмірі 300% митних платежів. Увечері того ж дня ворота митного складу, де зберігалася вилучена «Ауді», були зламані, групою близько з двох десятків людей, хтось завів машину «рідним» ключем і поїхав «у невідомому напрямку», як це описали самі митники.
А мораль цієї історії така: «невідомий напрямок» — це, насправді, безсилля держави, яке вона проявляє чи то через справжню неміч, чи то тому, що комусь так вигідно. І якщо не навести лад із правилами розмитнення, збереться ще не одна юрба, яка знесе на своєму шляху чергові ворота. Як мінімум.
В одній з депутатських поправок до законопроекту «про розмитнення» №8487 було запропоновано ввести податок на всі машини, яким більше п'яти років. Автор ідеї навіть склав формулу, за якою цей податок слід було би нараховувати.
В результаті кожен автовласник легковика мав би платити пару тисяч, а вантажівки чи автобуса – до декількох сотень тисяч гривень щорічно. Таку пропозицію, при всій її потенційній привабливості (в якості джерела супер-доходів в бюджет), у міністерствах і навіть у Фіскальній службі порахували перебором. Що і правильно.
Новий, точніше доопрацьований законопроект, що стосується запровадження ТО, оприлюднений на сайті Мінінфраструктури для публічного обговорення. Відповідно до цієї редакції документа, перші приватні легкові авто доведеться привезти на станцію техконтролю у 2022-му році.
Періодичність перевірки складе раз у два роки, а нові авто перевірятимуть через 4 роки від дати першої реєстрації.
Якщо VW Touareg для вас завеликий, а Skoda Kodiaq або Volkswagen Tiguan Allspace все ж «дрібнуваті», зверніть увагу на Seat Tarraco. Він крупніший за своїх колег по платформі, будуть версії з третім рядом сидінь, ну і виглядає інакше. В якості опції покупцям запропонують віртуальну панель приладів та адаптивні амортизатори, але і в базовій версії чимало «смаколиків»: інформаційно-розважальна система з 8-дюймовим тачскріном, клімат-контроль, світлодіодна головна оптика.
Початок продажів Tarraco в Європі заплановано на грудень цього року, тоді ж стануть відомі точні ціни на нову іспанську модель.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Читайте також:
Штрафи «за перевищення» та що буде з розмитненням електромобілів у 2019: огляд автоновин
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер