«Даішників в засідках» більше не буде – патрульні не ховатимуться з автоматичними приладами TruCAM по кущах. І навіть більше того – вимірювання швидкості буде проводиться тільки на ділянках, позначених знаком із символом фотокамери, а біля кожного приладу стоятиме патрульна машина з увімкненими мигалками.
Швидкісний контроль запрацює 8-го жовтня. У будь-якому разі - не порушуйте!
Новина про повернення швидкісного контролю на дороги спричинила хвилю не зовсім правдивої інформації: нібито штрафи за перевищення підвищили до кількох тисяч гривень, а «безкарний» ліміт перевищення знижено до 10 км/год.
Насправді ж ідея щодо підвищення штрафів існує, але лише у вигляді законопроекту, який поки що повернули на доопрацювання. Тому штрафи та «зазори» діють «старі»: попередження за перевищення в межах 20 км/год і штрафи: 255 грн (20+ км/год), 510 грн (50+ км/год), та 680 грн якщо при цьому була створена аварійна обстановка.
Подібна новина з'являється мало не щотижня: то на 50, то на 70 копійок пальне на автозаправках стає дорожчим. Якщо оплачувати кожен літр напряму, тобто без карток знижок, або, тим більше, не вдаючись до послуг нелегальних «сарайних наливайок», літр дизеля в середньому обійдеться у 30-33, бензину марки А-95 до 35-ти гривень.
Інформації про те, що є хоч якісь шанси на «зворотний хід», тобто на зниження цін, на жаль, немає.
Рік 2018-й помалу підходить до кінця – залишилося менше трьох місяців дії нульового розмитнення на електромобілі, яким вже встигли скористатися майже шість тисяч автомобілістів. А що буде після 1 січня 2019-го?
Імовірно, повернеться невеликий акциз, електричні вантажівки отримають свої коди у товарних класифікаторах, гібриди будуть розмитнюватися як, власне, екологічно безпечні автомобілі, а не як звичайні «бензинки». Щодо продовження пільг по найбільш громіздкому податку, ПДВ – шанси незначні, та все ж, вони не нульові.
Незважаючи на всі обставини, торги новими автомобілями йдуть: вже продано більше 60-ти тисяч легковиків. Цей показник фактично дорівнює обсягам продажів минулого року: за весь 2017-й автосалони зуміли реалізувати 80 тисяч машин. Але інший показник, а саме – скільки чоловік (у відсотковому відношенні до всього дорослого населення України) змогли обзавестися новими авто, виглядає вкрай кепсько: 0,17% громадян були в силах придбати новий автомобіль.
Втім, облишимо статистку – давайте краще розглянемо, що ж ці щасливчики купували. Вашій увазі двадцятка бестселерів 2018-го року в категорії «нові авто».
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Читайте також:
Податок на вживані авто, «листи щастя» та екстремальне відео: огляд автоновин
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер