Списало кошти за проїзд кілька разів? «Картсервіс» пояснив причину

- У місті діє безготівкова система оплати за допомогою муніципальної чи банківської карти, SMS-повідомленнями та з допомогою QR-коду.
- Вінничани почали скаржитися, що оплату за проїзд у них знімають по декілька разів, а то й навіть тоді, коли вони вдома сплять.
- У «Вінницякартсервіс» пояснили, що з кожним таким зверненням працюють індивідуально.
Вінничани, які платять банківськими картками за проїзд в транспорті, скаржаться на некоректну оплату проїзду. У соцмережах дописують, що платять один раз, а потім списує по 4-5 гривень кілька разів протягом кількох днів.
Раніше 20minut.ua пояснював, чому так сталося і де можна з’ясувати, за що саме з картки знімає гроші. Деталі у матеріалі: «Зняло гроші за трамвай о третій ночі». Вінничани скаржаться на роботу валідаторів.
Тим часом, директорка КП «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна каже, що за весь цей час надійшло близько 1000 скарг, кожну з яких перевіряли окремо. І після надання відповіді, де вказували дати поїздок та дати транзакцій — у людей питань більше не виникало.
— Найбільш поширені випадки були пов’язані з картками «Приватбанку». Коли, наприклад, син віддає саму пластикову картку матері, а сам використовує мобільний додаток «Приватбанку» для розрахунку QR-кодом, а батько водночас використовує технологію NFC. Мати, отримуючи повідомлення про списання коштів з картки, бачить, що стільки поїздок вона не здійснювала і звертається до нас, — каже Бабіна. — Ми розглядали кожну ситуацію окремо, розділяли транзакції по валідаторах, кодам і NFC, використовуючи виписки з банків. Якщо у вас виникають питання, прошу всіх звертатися на нашу «гарячу лінію» за номером — (0800)330-155, або в Телеграм канал чи на Фейсбук.
Про відсутність проблем розповіла і заступник директора вінницької обласної дирекції АБ «Укргазбанк» Віта Горобець. Каже, що їх клієнти скарг не надсилали.
— При розрахунку у транспорті проходить така ж сама транзакція, як у магазині при купівлі товарів. Але єдина відмінність, що оплата проходить в офлайн режимі без підтвердження пін-коду. Якщо у вас є кошти на рахунку — відбувається списання, якщо ж їх немає, то відбувається повторне списання наступного дня, потім через три дні і через тиждень. Звертаю увагу, що списання буде проводитися до того моменту, поки людина не здійснить оплату, — каже Горобець. — За весь період, відколи запрацювала безконтактна система оплати проїзду, наші клієнти до нас не зверталися, але в такому випадку ви можете звертатися до свого банку.
Читайте також:
З 1 вересня пільговики мають фіксувати проїзд через валідатори. А як діятимуть проїзні?
По три автобуси на маршрут. Пустили маршрутки на Щітки та Писарівку
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
І який сюрприз: оплата за проїзд карткою🤯(В той час коли я не виходила з дому)
Це як так?
Карт сервіс: це не до нас!
Вчимося ходити пішки.