Інклюзивні трамваї для Вінниці: «Tram2000» перетворюють на сучасні низькопідлогові

Інклюзивні трамваї для Вінниці: «Tram2000» перетворюють на сучасні низькопідлогові
  • Трамваї Tram2000 з Цюриха, які курсують нашим містом, потребують модернізації через високу підлогу.
  • Виготовленням каркасу першої низькопідлогової секції будуть займатись в ТОВ «УкрТоргСервіс». Нещодавно компанія здобула перемогу в тендері на суму понад мільйон гривень.

Вінниця вже отримала 35 із запланованих 70 двосекційних трамваїв Tram2000, які раніше експлуатувалися у швейцарському Цюриху та були виготовлені в період 1977-1987 років. Завдяки якісному технічному обслуговуванню вони збереглися у відмінному стані, проте їхнім недоліком залишається концептуальна застарілість. Через високу підлогу ці трамваї не є повністю інклюзивними та не забезпечують комфортного перевезення маломобільних пасажирів.

В багатьох інших українських містах з трамвайною мережею, бракує вагонів з низькопідлоговими вставками. Через це чимало людей практично не мають можливості користуватися цим видом громадського транспорту або ж відчувають значний дискомфорт при вході/виході з вагону. У Вінниці проблематику цих питань обговорювали неодноразово. Журналіст «20 хвилин» розповідав, що впродовж наступних пʼяти років майстри «Вінницької транспортної компанії» зможуть переобладнати 20 вагонів Tram-2000 на низькопідлогові. 

В самому Цюриху частину трамваїв цієї моделі ще у 1990-х років переобладнали — зробили з двосекційних трисекційними. Додаткова третя секція має низьку підлогу і, таким чином, одночасно і збільшувала загальну місткість трамваю, і робила його інклюзивним. Втім, такі модернізовані трамваї залишаються працювати у Цюриху і до Вінниці не передаються, принаймні, у найближчі роки.

Відео дня

Одночасно міська влада Вінниці фактично припинила після початку війни створення трамваїв VinWay, які у трисекційному варіанті були фактичною модернізацією старих двосекційних трамваїв «Татра-КТ4», а у одиночному - виробництвом нових вагонів з використанням ходових візків від «Татри». Але низькопідлогові трамваї потрібні місту, і тому вінницькі транспортники пішли іншим шляхом — там будуть повторювати досвід Цюриха.

Згідно з додатковою угодою між Вінницькою міськрадою та Цюрихом, місто отримає всю технічну документацію для модернізації трамваїв Tram2000. У межах цього проекту частина трамваїв у Вінниці буде дообладнана низькопідлоговою середньою секцією, а також додано безмоторний візок. Цей візок може бути наданий швейцарською стороною або взятий з тих трамваїв, які в Вінниці планується використовувати як джерела запчастин.

КП «Вінницька транспортна компанія» оголосила тендер на виготовлення каркасу першої низькопідлогової секції для трамвая Tram 2000 на суму один мільйон 21 тисяча гривень. Ймовірно, весь виробничий процес буде відпрацьовано на одному трамваї, після чого планується модернізація й інших аналогічних вагонів. Переможець тендеру, з яким був укладений договір 28 січня 2025 року —Торгово-Посередницьке приватне підприємство «Укрторгсервіс».

ТОВ «УкрТоргСервіс» — українська компанія, зареєстрована 19 липня 2000 року в місті Київ. Основний вид діяльності — неспеціалізована оптова торгівля. Компанія зареєстрована на загальній системі оподаткування та є платником ПДВ.

Нещодавно ми розповідали, що два вагони, які привезли до нас з Цюриха у 2023 році, списали. Виконком міськради 30 січня погодив списання чотирьох одиниць транспорту: автобус Богдан А 701.30, ЛАЗ А 183 F0, а також двох трамваїв Tram 2000. Читати далі..

 

Читайте також:

У Римі вінницька делегація презентувала Подільський шлях святого Якова

Викрили чотирьох вінничан, які підробляли агрохімікати під брендові марки

Кохання за ґратами: вінничанка вийшла заміж у виправній колонії за військового ЗСУ

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (8)
  • Сергій
    Акція " все по мільйону" . Зупинка мільйон, сходинка- мільйон, просто і зі смаком. Яка війна, ви про що.
    Kostya reply Сергій
    Як ніби ви думали, що ці типи робіт є дешевими. Зніміть свої рожеві окуляри.
    Мільйон гривень для виготовлення секції – це зовсім небагато, враховуючи, скільки робіт там треба: зробити корпус, встановити скло, поставити обладнання, сидіння в салон.

    Чи про людей з інвалідністю ви вважаєте, що можна не думати, хай сидять вдома, правильно?
  • Andriy
    Може за ці гроші на цей розпил, оплатити таксі інвалідам, у певних випадках
    Яна reply Andriy
    А ТУТ СПРАВА НЕ В ІНВАЛІДАХ.ЗУПИНКА МУЗЕЙ КОЦЮБИНСЬКОГО В СТОРОНУ СОБОРНОЇ.ТАМ ТАКЕ ПОКРИТТЯ ,ГОРИ І ДОЛИНИ.І КОЛИ ПІДЇЗЖАЄ ТРАМВАЙ В НЬОГО ЩОБ ПІДНЯТИСЬ ПОТРІБНО БУТИ СПОРТСМЕНОМ.ДЛЯ БАГАТЬОХ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ,ПЕНСІОНЕРІВ,НАВІТЬ БЕЗ ЯВНИХ ОЗНАК ІНВАЛІДНОСТС,ЗАЙТИ В САЛОН ТРАМВАЯ,ЦЕ ЯК НА ЯКУСЬ ГОРУ ЛІЗТИ.ПОТРІБНО МАБУТЬ СПОЧАТКУ НА ЗУПИНКАХ ПРИВЕСТИ ПЛОЩАДКИ ДЛЯ ВИСАДКИ І ПОСАДКИ ПАСАЖИРІВ ПРИВЕСТИ
  • Ihor
    45 лет уже этим трамваям!!!!
    Но мы их модернизируем  на 5 лет вперёд!!
    Потужное заявление, очень оптимистичное
  • Ванда
    Пиши мені 😘

keyboard_arrow_up