За час проведення ремонту на Стрижавському мосту сталося вже чотири аварії. Три з них на одному й тому ж місці, одна — у кількох десятках метрів звідти. Менше, ніж за два місяці загинули три людини. Шестеро травмованих.
Уночі 30 липня на мосту загинув вінницький адвокат Віктор Буяновський. Його авто проїхало до самого місця ремонту, збиваючи дорожні знаки.
Корисне посиланняНайбільша база пропозицій продати чи купити Porsche в Україні. Аutomoto.ua - пошуковик на 100 автосайтах.
Не більше, ніж два дні після цього, знову ж таки уночі, інший автомобіль майже влетів у канаву, але на краю ями врізався у якийсь будівельний елемент. Чоловік, що був за кермом, залишився живим.
Вночі 7 вересня, з іншої сторони мосту, сталася трагічна аварія з Porsche, яка забрала життя двох молодих людей. Ще двоє сильно постраждали, але вижили. На місце цієї ДТП тепер приносять квіти родичі загиблих.
У публікації Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт ми писали про те, які порушення у організації руху транспорту на час ремонту знайшов очільник громадської організації «Комітет безпеки руху» Володимир Черкас.
Він запідозрив, що дорожніх знаків безпосередньо перед місцем ДТП з Porsche могло не бути.
Один з поліцейських, який був на місці ДТП, але попросив не називати у матеріалі його ім’я та прізвище, розповів, що коли його екіпаж прибув на міст, там уже були лікарі та водій-очевидець, який і викликав швидку. На момент приїзду поліції, дорожні знаки стояли на повороті у другу чергу ремонту. У лівій смузі з двох ремонтованих.
За словами правоохоронця, знаки були не зім’яті. Ремонтників на той час не було.
Вінницькі ЗМІ повідомляють, що заступник начальника Управління патрульної поліції міста Євгеній Дмитрієнко, звітуючи перед депутатами ОДА, сказав, що водій Porsche їхав зі швидкістю майже 200 кілометрів на годину. А водій, за попередньою інформацією, був нетверезий. Але як він тоді зміг на авто, яке важить понад дві тони, обігнати Mercedes Sprinter, потім вписатися у поворот та об’їхати дорожні знаки?
Разом з Володимиром Черкасом ми знову поїхали на Стрижавський міст. Уночі 13 вересня. І знову знайшли численні порушення у встановленні знаків. Експерт детально розповідає про те, що саме не так у організації руху на відео. Також ми спробували на дозволеній швидкості у 60 кілометрів на годину «вписатися» у поворот, у який в’їхав Porsche (у поліції кажуть, що той гнав майже на 200 км). Зробити це дуже непросто, навіть на невеликій швидкості.
Ось які порушення ми знайшли:
З обох сторін в’їзду на міст немає знаків 5.64 («Зміна схеми руху»). Для прикладу, такий знак поставили перед площею Гагаріна у Вінниці, коли там змінили пріорітети;
Немає тимчасової розмітки на дорозі, яка б показувала спосіб об’їзду ремонту;
Деякі знаки не відповідають дорожній ситуації. Наприклад, там стоїть знак «В’їзд заборонено», але він дозволяє проїжджати під нього громадському та спеціальному транспорту: автобусам, машинам швидкої допомоги, тощо;
На під’їздах до ремонту немає ніяких обмежувачів. Наприклад, бетонних чи пластикових з водою. Це дозволяє водіям безперешкодно потрапляти у технічні канави, як це вже було тут не один раз.
Ми викликали поліцію прямо на міст, щоб вони зафіксували усі ці порушення.
На багажнику патрульної машини написали заяву. Попросили звернути увагу на порушення у організації руху, а винного притягнути до відповідальності. Бо існує небезпека аварії. І якраз під час того, як писали заяву, аварія таки сталася.
Увагу привернув гучний стук. «Москвич-2141» на швидкості приблизно 40 кілометрів опинився у технічній канаві. Він не зачепив жодного знаку - їхав по прямій. Кричить жінка. З усіх сил біжимо до місця пригоди.
З усіх сил біжимо до місця пригоди.
— Потрібна швидка допомога на міст! — голосно передає по рації на бігу патрульний. — ДТП з потерпілими, швидко!
З вибитим склом, пом’ятий «Москвич» не дає людям вибратися. Допомагають поліцейські. Жінка не може встояти на ногах, кричить, що болить голова та спина. Садимо її на землю, заспокоюємо, що «швидка» вже близько. І хоча лікарі приїхали вже за десять хвилин, здавалося, що добиралися вони ну дуже довго.
Усіх постраждалих забрали до лікарні. Є час поки не приїдуть слідчі. Дописуємо заяву та пояснення.
Ми написали запит до Служби автомобільних доріг у Вінницькій області з проханням надати паспорт розміщення об’єктів організації дорожнього руху на час ремонту, а також прокоментувати, чому на їхньому об’єкті так часто гинуть та травмуються люди.
Чекаємо відповіді.
Патрульні поліцейські залишилися на мосту після аварії до самого ранку. Більше того, вони вночі викликали на місце відповідального за організацію руху під час ремонту. Склали протокол огляду місця. І зобов'язали дорожників виправити порушення.
Отже, після трьох смертей та п'ятьох травмованих людей, після хвилі суспільного резонансу, заяви від журналіста та нічного чергування копів на мосту, дорожники таки поставили туди ще кілька знаків.
Заїхати у канаву буде тепер важко, бо обмежувачі показують, як об'їхати ремонт. З'явилися дублюючі знаки з лівої сторони дороги. Трохи далі, на наступній черзі ремонту, знаки попереджують водія, що повертатися у праву смугу (туди, куди заїхав "Порше") не варто.
Але цього також не достатньо для того, щоб відповідати усім нормам.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
вот читаю начала статьи: Ми перевірили, чи може водій, їдучи вночі через Стрижавський міст, завчасно побачити, що там проводиться ремонт і зреагувати на дорожні знаки;
Уважаемый Панасенко, если вы пишите на автомобильную тематику изучите пдд.
читаем пункт 12.2: У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості швидкість руху повинна бути такою, щоб водій мав змогу зупинити транспортний засіб у межах видимості дороги.
а у нас ночью на ближнем свете, который кстати светит в лучшем случае на 25 м и это если правильно отрегулирован, пытаются поставить световой рекорд.
у современного авто тормозной путь на СУХОМ асфальте 40 м.
и как вы думаете летящий порш на 120, та даже на 100 (меньше там никто не ездит) сможет вовремя остановиться с тормозным путем 40 и олее метров при этом видя только на 25 м? ну разве что экстрасенс и ясновидящий.
или вот ситуация: ночью на трассу выйдет олень или медведь и умрет прям на дороге, и в него на скорости 100 км/ч влетит активист ДК, то кто здесь виноват? лесник?
вот поэтому мы и имеем сбитых ночью пешеходов,велосипедистов и других тихоходных участников движения
Вихователь в дитсадку, вчитель в школі, викладач в ВУЗі, начальник на роботі, дорожні служби на дорозі.
А потім виростає незрозуміло ЩО яке вважає що весь світ винен йому. Плюючи при цьому на закони і елементарні правила.