Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт
  • Стрижавський міст з початку літа на ремонті;
  • За час проведення робіт там сталося дві смертельні аварії. Загинули три людини;
  • Місцеві скаржаться, що водії там постійно перевищують швидкість. Про це кажуть і численні сліди від шин на дорозі;
  • Експерти знайшли і порушення у встановленні попереджувальних знаків про проведення робіт. І схиляються думки, що на момент останньої аварії їх там взагалі не було.

У трагічній аварії 30 липня 2017 року на місці ремонтних робіт загинув 63-річний вінницький адвокат Віктор Буяновський. ДТП сталася приблизно о другій годині ночі. Наразі кримінальне провадження за фактом аварії закрите. Про це розповіли у прес-службі обласної поліції. Винним визнали загиблого водія, а відтак немає кого притягати до відповідальності.

— Дорога забрала того, хто десятки років свого життя розслідував дорожньо-транспортні пригоди, будучи офіцером міськвідділу міліції, — розповідала два місяці тому прес-офіцер поліції області Анна Олійник. — Після виходу на пенсію Віктор Іванович здійснював юридичний захист постраждалих в аваріях.

Корисне посилання

Актуальні пропозиції купити Porsche Cayenne від 4200$ на Automoto.ua.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №1 на сайті 20minut.ua

Відео дня

У ніч з 6 на 7 вересня на цьому ж мосту сталася ще одна моторошна аварія. За попередньою інформацією поліції, 33-річний водій «Porsche Cayenne», під час обгону, не звернув увагу на дорожні знаки і вителів у канаву.

На місці загинула 33-річна пасажирка іномарки, жителька Гайсинського району. Водій та пасажири, 31-річний чоловік і 27-річна дівчина, були госпіталізовані. У поліції пізніше розповіли, що водій помер у лікарні.

Наразі слідчі з'ясовують обставини та причини ДТП в рамках відкритого кримінального провадження за частиною 2 статті 286 КК України (порушення правил безпеки дорожнього руху, що призвели до загибелі людини).

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №2 на сайті 20minut.ua

Журналіст 20minut.ua разом з представниками коаліції ГО «НІКА», які займаються дослідженням організації безпеки дорожнього руху, поїхали на місце пригоди, щоб подивитися, чи правильно там стоять попереджувальні знаки.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №3 на сайті 20minut.ua
Ось цей знак першим попереджає про змінену організацію руху через ремонт, якщо їхати зі сторони Стрижавки. Закріплений він якимось сміттям.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №4 на сайті 20minut.ua
Наступний знак. Його вже тримають мішки, але і цього, на думку експертів, недостатньо.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №5 на сайті 20minut.ua
Третій знак вимагає знизити швидкість. Але його, як і наступні, часто ігнорують

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №6 на сайті 20minut.ua

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №7 на сайті 20minut.ua
На в'їзді до місця проведення робіт вже бачимо сліди від гальмуванння авто. Таких слідів тут дуже багато

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №8 на сайті 20minut.ua
Збити ці знаки і в'їхати на міст дуже просто

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №9 на сайті 20minut.ua

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №10 на сайті 20minut.ua
А ось вже починається ремонт.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №11 на сайті 20minut.ua
Нерадивого водія тут зустрічає величезна яма. Тут і сталася аварія перша смертельна аварія. Поставили 180-сантиметрового Влада, щоб ви зрозуміли, які розміри ями.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №12 на сайті 20minut.ua

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №13 на сайті 20minut.ua

— Знаки тут завжди стоять і у нас є навіть паспорт, де показано, як вони мають стояти, — говорить головний серед робітників Анатолій Дяченко. — Водій, який загинув у першій аварії, «зібрав» усі ці знаки і вилетів на міст. Слідчий сказав, що бетонні блоки — це одразу смерть. Тому ми їх ставити не будемо. Є варіант поставити пластикові огородження з водою. Але коли ми їх поставимо, не можу сказати. А через два місяці вже ремонт маємо закінчити.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №14 на сайті 20minut.ua

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №15 на сайті 20minut.ua

На в'їзді до мосту знаходиться школа. І встановлений світлофор з кпопкою. Але діти часто перебігають дорогу.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №16 на сайті 20minut.ua

Люди тут жаліються, що дорогу перейти майже неможливо, бо водії їздять дуже швидко.

Аварія за участі Porsche Cayenne сталася у іншому кінці мосту.

Ми уважно роздивилися місце аварії. І спробували відтворити її обставини.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №17 на сайті 20minut.ua
Водій Porsche проїхав перше місце ремонту у темряві і знову виїхав на свою праву смугу. Він міг це зробити, якщо знаків тут не було.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №18 на сайті 20minut.ua
Тут також є гальмівний шлях.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №19 на сайті 20minut.ua
Ймовірно, тут водій вже почав гальмувати.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №20 на сайті 20minut.ua
Трохи далі знову є чітки та свіжий слід від коліс. Ймовірно, водій тільки сильніше почав тиснути педаль газу.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №21 на сайті 20minut.ua
Це, і купа каміння, дали йому можливість буквально перелетіти кількаметрову яму.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №22 на сайті 20minut.ua
Але у ній він залишив бампер.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №23 на сайті 20minut.ua
Почав далі рухатися по мосту.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №24 на сайті 20minut.ua
Наступну яму перелетіти вже не зміг.

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №25 на сайті 20minut.ua

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №26 на сайті 20minut.ua

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №27 на сайті 20minut.ua

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №28 на сайті 20minut.ua

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №29 на сайті 20minut.ua

Три смерті за два місяці на Стрижавському мосту. Що про це каже автоексперт, фото №30 на сайті 20minut.ua«Дорожні знаки були відсутні»
Володимир Черкас,
голова ГО «Комітет безпеки руху»

— На мою думку, у цьому місці є два фактори, через які стаються аварії. Перший, звичайно, перевищення швидкості. Бо при швидкості у 60 кілометрів на годину навіть з такими знаками, які тут встановлені, тяжких наслідків від аварій могло і не бути. Другий фактор — організація руху. У чому суть:

 

  • Немає дублюючих попереджувальних знаків на лівій стороні дороги. Якщо водій здійснює випередження чи їде паралельно з фурою або автобусом, знаки він просто не побачить. Особливо вночі або коли дощить;

  • Немає розділяючої тимчасової смуги, яка б показувала спосіб виїзду у ліву сторону. Розмітка як була так і залишилася. А має бути червона смуга, яка є передбаченою у таких випадках;

  • Люди, виїжджаючи зі Стрижавки, рухаються зі світлої ділянки у темну. На місці ремонту немає взагалі ніякого освітлення;

  • До нас зверталися люди і розповідали, що знаки тут падають, зникають і з’являються. Проблема у закріпленні самих знаків. Їх може повалити вітром чи хтось може зачепити і вони впадуть;

  • Немає ніякого огородження. У арсеналі дорожників існують бетонні чи пластиково-водяні огородження, які показують напрямок руху, але не використовуються. Їх потрібно поставити і зробити їх видимими, освітленими. Встановити, наприклад, блимаючі помаранчеві маячки;

  • У останній ДТП за участі "PORSCHE CAYENNE" взагалі вбачається злочинна недбалість виконавця дорожніх ремонтних робіт. Не знаю, що зазначено у протоколі огляду місця пригоди, але переконаний, що відповідні дорожні знаки (які вже встановлено) на момент ДТП були відсутні, що стало дорожньою пасткою для водія;

  • Крім того, на мою думку, попередньо можна зробити висновки про правильність дій водія у даній дорожній ситуації, адже знаки, що обмежували швидкість руху і позначали місце ремонтних робіт втратили свою силу на тому перехресті, де водій повернувся до свого ряду.

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (24)
  • Tanya Kasiun
    По какому праву вы фотографировали человека и выложили его в интернет без его согласия?
  • Anonymous
    Как у нас все просто. Назвался автоекспертом - и ты уже автоэкспертом. Без образования, без соответствующей квалификации и опыта работы.  А я вот например експерт по балеринами. Дайте мне десяток их протестировать.

    Все видят чем закреплены знаки, отсутствие каких-то коридоров освещенных, ещё какой-то фигни высосаной с пальца.  И никто в упор не замечает бухого водителя прущего с трехкратным превышением скорости в населенном пункте.

    Вопят чтоб поставили бетонные блоки. Наверное чтоб об них удариться головой и вправить себе мозги.

    Но к счастью слышен глас разумных, значит адекватные есть.
  • Олексій
    У населеному пункті до 60 км/год, хоча б цього правила дотримались, все було б нормально, а то то тачку гроші є купити, а розум не продається, нажаль.
  • Євген Гульчук
    В п'ятницю там їхав близько 22, при швидкості, навіть 80 все контролюємо. А якщо "тулити" на Каєні під 130-150 той @уй з ними...

    Я б той міст залишив як "премію дарвіна для шумахерів"

keyboard_arrow_up